• Lieve Quizletters,

    We onderbreken jullie dagelijkse dosis forumscrollen voor een reclameblok. (krul)

    Waarom?
    Omdat ons, de bèta's, is opgevallen dat er de afgelopen tijd nog maar heel weinig bèta-aanvragen worden gedaan. Dat is jammer voor ons, want wij vinden het leuk werk en de nieuwe bèta-readers willen graag meer ervaring opdoen.

    Wat heeft dit met mij te maken?
    We denken dat het lage aantal aanvragen ook jammer is voor jullie, de users, die zoveel tijd en liefde in hun verhalen stoppen. Opbouwende kritiek is voor alle schrijvers erg belangrijk om te groeien, of je nou net begint of het al jaren doet. Op weinig andere plaatsen kun je zo gemakkelijk uitgebreide feedback op je verhaal krijgen. Daarnaast zien verhalen er professioneler uit als je er een tweede paar ogen overheen laat gaan, en hoe beter je verhaal eruitziet, hoe groter de kans dat het zoveel indruk zal maken op iemand dat je een nieuwe lezer erbij hebt. Je verhaal laten bèta-readen is dus een win-win-win situatie, en het beste is dat het ook nog eens helemaal gratis is!

    Hoe zit het met wachttijden?
    We weten dat de wachttijden de afgelopen periode soms hoog zijn geweest. Dit had te maken met onder andere de verkiezingen, de vakantieperiode en het inwerken van de nieuwe bèta's, maar dat zijn dingen die nu allemaal (grotendeels) weer achter de rug zijn. Uit feedback op het bèta-readen bleek dat veel users graag bij het doen van hun aanvraag een indicatie van de wachttijd zouden krijgen, en dat idee zijn we aan het bespreken. Ondertussen staan we nu echter ook al met een verdubbeld bèta-team voor jullie klaar. Zoals eerder gezegd komen er bovendien erg weinig aanvragen binnen, wat betekent dat dit een ideaal moment kan zijn om juist wél een hoofdstuk op te sturen. Bij een extra korte wachtrij, ben jij extra snel aan de beurt.

    Wat voor conclusie moet ik hieruit trekken?
    Je moet natuurlijk niets, maar het is heel simpel: heb je nog een hoofdstuk liggen waar je feedback op wilt? Heb je een spellingcontrole nodig die meer van zinsbouw weet dan Word? Wil je je lokale bèta-reader blij maken? Overweeg dan een bèta-aanvraag te doen. ^^

    Alvast bedankt,
    de bèta's


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Dit is wel toevallig. Was juist aan het nadenken om een verhaal weer op te pakken waar ik ooit mee bezig was. En om dan toch weer de hulp van de bèta's in te schakelen. Fijn om te weten dat er nu nog een korte wachtrij is.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Dit is wel toevallig. Was juist aan het nadenken om een verhaal weer op te pakken waar ik ooit mee bezig was. En om dan toch weer de hulp van de bèta's in te schakelen. Fijn om te weten dat er nu nog een korte wachtrij is.


    Super! *O* Zeker doen. (;

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 13:59 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, wat een prachtige timing is dat. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gewoon accepteren dat niet iedereen hulp wil Q... Nu voelt het alsof jullie mensen willen dwingen om aanvragen te versturen.

    En ook zo iets: Alsof verhalen er niet professioneel uitzien als er geen tweede paar ogen overheen is gegaan. Dit is mensen onzeker maken door te zeggen dat dit niet zo is als er geen bèta naar kijkt.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 14:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien dat nu er meer capaciteit is en minder aanvragen dat er inderdaad wat meer mensen weer zullen insturen :)
    Ik herinner me dat ik zelf ooit eens een aanvraag had gedaan en dat het toen een eeuwigheid duurde, dat ontmoedigt natuurlijk wel een beetje. ^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb helaas nog altijd een writersblock dus aan mij zullen jullie niet zoveel hebben.


    26 - 02 - '16

    Ik kan het andere topic niet meer vinden, maar doen jullie nog steeds hele verhalen controleren? c;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    MacGyver schreef:
    Dit is wel toevallig. Was juist aan het nadenken om een verhaal weer op te pakken waar ik ooit mee bezig was. En om dan toch weer de hulp van de bèta's in te schakelen. Fijn om te weten dat er nu nog een korte wachtrij is.

    Same here.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmmm. Op zich is feedback altijd handig, maar de vorige keer heb ik na twee maanden mijn aanvraag maar weer ingetrokken omdat het zo lang duurde. Ik snap best dat het toen druk was, maar toch... Ik ga erover nadenken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hahaha, geweldig geschreven jongens (: Ik was binnenkort van plan om misschien weer een kort verhaal te beginnen, dus dan ga ik sowieso (voor het eerst) gebruikmaken van die bèta-knop hehehe.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2017 - 18:34 ]

    Statesman schreef:
    Gewoon accepteren dat niet iedereen hulp wil Q... Nu voelt het alsof jullie mensen willen dwingen om aanvragen te versturen.

    En ook zo iets: Alsof verhalen er niet professioneel uitzien als er geen tweede paar ogen overheen is gegaan. Dit is mensen onzeker maken door te zeggen dat dit niet zo is als er geen bèta naar kijkt.

    lol alsof ze dit negatief bedoelen
    ik denk niet dat je het zo op moet vatten


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    SPECS schreef:
    Misschien dat nu er meer capaciteit is en minder aanvragen dat er inderdaad wat meer mensen weer zullen insturen :)
    Ik herinner me dat ik zelf ooit eens een aanvraag had gedaan en dat het toen een eeuwigheid duurde, dat ontmoedigt natuurlijk wel een beetje. ^^


    Agreed c:
    Maar ik zal is kijken of ik dan weer is een oud verhaal ga oppakken altijd fijn een spellings/zinsbouw controle.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Statesman schreef:
    Gewoon accepteren dat niet iedereen hulp wil Q... Nu voelt het alsof jullie mensen willen dwingen om aanvragen te versturen.

    En ook zo iets: Alsof verhalen er niet professioneel uitzien als er geen tweede paar ogen overheen is gegaan. Dit is mensen onzeker maken door te zeggen dat dit niet zo is als er geen bèta naar kijkt.


    We vinden het zeer jammer dat je deze indruk krijgt, want dat was helemaal de bedoeling niet! De enige bedoeling van dit topic is om de users van Quizlet eraan te herinneren dat ze een aanvraag op kunnen sturen en dat een tweede paar ogen nooit kwaad kan. Het is onze laatste bedoeling mensen onzeker te maken, want op die manier helpen we noch jullie, noch onszelf. (: We doen dit immers voor jullie, voor zij die dit willen. Een herinnering dat deze optie er is, kan daar misschien bij helpen. Als jullie liever niet hebben dat jullie verhaal door ons geread wordt, dan willen we jullie zeker niet de impressie geven dat het moet! Dat is helemaal de keuze van de schrijver!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn aanvragen staan allemaal nog in behandeling, dus ik kan op het moment geen nieuwe insturen. Zodra ik weer wat hoofdstukken terug gekregen heb stuur ik er weer wat in (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Mijn aanvragen staan allemaal nog in behandeling, dus ik kan op het moment geen nieuwe insturen. Zodra ik weer wat hoofdstukken terug gekregen heb stuur ik er weer wat in (:


    same


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.