• In Nederland beginnen de opleidingen weer op 4 september. Ikzelf ga naar mijn tweede jaar (medische) biologie in Nijmegen en ik heb er weer zin in na 2 maanden zomervakantie. Ik ben geen vakantiemens. Jullie wel?
    Wie gaat er na de vakantie een opleiding volgen en wie gaat naar een volgend jaar op de middelbare? Zijn jullie ruim overgegaan, of met de hakken over de sloot? En zijn jullie de vakantie al beu, of willen jullie snel weer aan de bak? Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

    Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?

    17.5% (7 stemmen)
     
    niks

    15.0% (6 stemmen)
     
    geslapen

    5.0% (2 stemmen)
     
    gegeten tot ik misselijk was

    32.5% (13 stemmen)
     
    gewerkt

    7.5% (3 stemmen)
     
    mijn sokken en ondergoed op kleur gesorteerd

    22.5% (9 stemmen)
     
    een weeshuis gebouwd voor eenzame sokken zonder wederhelft


    oi, suzy

    Ik begin 6 september aan mijn nieuwe opleiding applicatie- en mediaontwikkelaar.

    Op vier september ga ik beginnen aan mijn eerste jaar op de hanze in Groningen. Help.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik ben net afgestudeerd =[
    Had graag nog een paar jaar door gestudeerd.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben nu op Introweek in Haarlem van de hbo MBRT en dan beginnen we maandag met een wiskunde toets


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb een hekel aan intro lopen :') Althans, een hekel aan de drukte. Het is best oké om een paar keer met z'n allen gezellig te uiteten, maar negen dagen (ja, zolang duurde hij bij ons, en bij jullie?) vind ik wel heel erg lang. Ik heb nu 2x intro gelopen en dat is wel genoeg, haha.


    oi, suzy

    Ik ben in juli afgestudeerd aan de Vertaalacademie en begin op 5 september (op mijn verjaardag) met mijn premaster Taalwetenschap aan de Radboud Universiteit. (:


    Take risks and conquer your fears.

    4 september. Ha. Hier begint t de 28ste alweer. Mag ik even huilen


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik begin eind september aan mijn eerste jaar arabistiek en islamkunde (of sinologie, ik weet 't nog altijd niet. :')), dus ik heb ook nog wel even, haha. Veel succes iedereen die volgende week begint! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben deze week weer naar school gegaan (:


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik begin volgende week donderdag aan Mediaredactiemedewerker in Arnhem... 1,5 jaar geen school gehad, dus dat gaat wel wat worden. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb mijn autotheorie geleerd, ben verhuisd en heb administratieve zaken geregeld. Volgende week vrijdag is mijn eerste werkdag.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:04 ]


    26 - 02 - '16

    Ik had gister alweer een herkansing (gehaald dus joepie heb m'n P🎉) Maar we beginnen pas over 2 weken ofzo.
    Ik zie er best wel tegenop omdat het laatste blok vorig jaar echt terreur was. Ik kan nog wel een halfjaar vakantie ofzo gebruiken lol


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Een halfjaar? Dat is wel heel lang ;p


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Wij hebben op Nederlandse universiteiten altijd herexamens in juni en juli... Nooit later dan dat.

    Dit is niet waar, mijn broer heeft toen hij in Wageningen studeerde ook weleens herexamens in augustus gehad.

    Ik begin na de vakantie aan mijn derde jaar taalwetenschap in Utrecht en ik heb er ook wel alweer zin in. Bij ons beginnen de colleges 6 september pas weer, maar ik help die week ook nog mee met de introductie van mijn studievereniging (: En ik ben deze vakantie naar Noorwegen geweest en daarnaast heb ik niet zo veel gedaan c:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)
    Dit is niet waar, mijn broer heeft toen hij in Wageningen studeerde ook weleens herexamens in augustus gehad.


    Hmmm dan alleen in Nijmegen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 20:06 ]


    oi, suzy