Ik heb even een kleine oplijsting gemaakt van fora die naar mijn mening overbodig zijn en/of samengevoegd kunnen worden.
Eten&drinken — Ik weet dat dit een vrij recent subforum is, maar er wordt amper wat in geplaatst. Volgens mij zou dit ook perfect onder Lifestyle kunnen passen, indien de uitleg daarvan wat uitgebreid wordt? Ik zie het nut niet van een apart eten en drinken forum, in elk geval.
Artiesten — Alles. Met Tokio Hotel wordt niets meer gedaan, maar ook de andere subfora zijn abnormaal inactief. Het lijkt me dan een beter plan subfora aan te maken in de trand van "Films", "Series", "lectuur en literatuur" (dit zijn dus niet alleen boeken, maar ook strips, manga, et cetera), "Muziek", "Artiesten", "Kunst", "Strips" enzovoort enzoverder. Jullie halen bijvoorbeeld wel Disney aan, maar het lijkt me niet nodig daar een apart subforum voor te maken (+ met die aparte fora krijg je altijd mensen die vinden dat fandom C of D even veel recht hebben op een forum als fandom A of . Het algemener trekken van dit soort dingen lijkt me een beter idee. (Ik zag trouwens dat we een subforum "film", "muziek" en "boeken" hebben? Die zouden weg kunnen bij multimedia en bij dit soort fora geplaatst kunnen worden.)
Multimedia — Hier zijn heel interessante fora, maar te veel en te weinig genuttigd, naar mijn mening. De nuttige fora zijn voor mij vooral "media", "games", "radio (en tv)" (al valt die tv volgens mij grotendeels onder media en series, dus de tv mag voor mijn part weg) en "internet", al is die laatste wel heel ruim. De muziek, films, et cetera kunnen als vervanging dienen voor de artiesten.
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, want ik ben niet goed in mijn gedachten ordenen. :')
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried