Oké, sorry, maar ik vond dit één van de slechtste aflevering van heel Thrones. Gigantisch voorspelbaar en ik vind Thrones juist leuk omdat het níet voorspelbaar is. Maar tering zeg, dit was het ene cliché na het andere. En gewoon helemaal niet satisfying en ook gewoon niet geloofwaardig. Het enige waar ik blij mee ben is dat Jaime zich eindelijk een beetje begint te ontwikkelen in positieve zin. Jon en Daenerys gaat echt helemaal nergens over en ik durf je te garanderen dat ze zwanger is nu, want dat ligt er namelijk echt veel te dik bovenop. En ik ben wel blij dat Petyr dood is, maar zijn dood vond ik ook helemaal niet satisfying. Ik had zo'n grande moment verwacht, omdat hij zo'n huge personage is, dat hij helemaal wordt neergehaald. Niet dat Sansa trillend wat dingen roept en Arya daarna op de totaal niet Northern manier even een mesje langs z'n keel haalt. Gatver, ik vond dit gewoon een kut-aflevering. Dat ik nu 2 jaar moet wachten vind ik ook echt niet erg, want er is niks om me nu op te verheugen of zo. Ja, de Walkers gaan South, maar dat einde hebben we vier seizoenen geleden al gezien en wisten we al vanaf seizoen 1 :')