• Beginpost komt, tenzij iemand hem ergens toevallig heeft


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als ik heel eerlijk ben — vond ik héél seizoen zeven een beetje bleh. Voor mij was het alsof er allerlei losse eindjes aan elkaar geknoopt moesten worden om door te gaan naar het volgende seizoen als big finale. Daarbij scheen het niet zo 'Game of Thrones' als de vorige seizoenen — minder doden (zeker van geliefde personages), minder naakt & seks en minder grote epische battles waar je u tegen kan zeggen.


    •

    Thoros schreef:
    (...)

    ja inderdaad
    nog steeds te lang maar goed ja wat doen we eraan he?

    oh btw
    ben ik de enige die ergens, heel diep vanbinnen, iet of wat medelijden voelde met Baelish? Het is hard om toe te geven, maar diep verscholen ... ergens had ik medelijden. Ik denk dat hij oprecht van Sansa hield. Enkel hield hij meer van macht. :')

    same


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh, btw.
    Wat is er met Tyrion? Waarom stond hij zo moeilijk kijkend bij Dany's deur?
    Ik heb beetje zitten zoeken, en 1 v/d dingen die ik vind is simpelweg dat hij zich zorgen maakt dat de gevoelens van Dany haar in de weg gaan zitten. Maar dat denk ik niet echt, aangezien een huwelijk met Jon alleen maar voordelen zou hebben, ook als ze nog niet weten dat hij een Targaryen is.
    Het tweede is dat het juist zijn plan was om ze bij elkaar te brengen, maar punt 1) waarom blijft ie dan staan kijken en punt 2) waarom met zo'n gepijnigd gezicht?
    Het 3e was dat hij verliefd is op haar. Hier ben ik het gewoon niet mee eens. Natuurlijk, Dany is prachtig en sterk, maar moet echt iedereen verliefd op haar worden? Niet realistisch. Daarnaast zou ik het er niet mee eens zijn omdat ik het zielig vind voor Tyrion.
    4e optie was dat Bran en Sam een raaf hadden gestuurd met het nieuws dat Jon een Targaryen is. Maar ik weet niet, kan zo'n raaf sowieso een random boot vinden? En waarom zagen wij dan niet dat er een raaf verstuurd was? Ik vind dit gewoon ergens niet erg logisch, maar ik hoooop dat dat hem is.

    Als Tyrion echt verliefd op haar is... ik weet niet, ben het er gewoon niet mee eens. Arme Tyrion.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oké, sorry, maar ik vond dit één van de slechtste aflevering van heel Thrones. Gigantisch voorspelbaar en ik vind Thrones juist leuk omdat het níet voorspelbaar is. Maar tering zeg, dit was het ene cliché na het andere. En gewoon helemaal niet satisfying en ook gewoon niet geloofwaardig. Het enige waar ik blij mee ben is dat Jaime zich eindelijk een beetje begint te ontwikkelen in positieve zin. Jon en Daenerys gaat echt helemaal nergens over en ik durf je te garanderen dat ze zwanger is nu, want dat ligt er namelijk echt veel te dik bovenop. En ik ben wel blij dat Petyr dood is, maar zijn dood vond ik ook helemaal niet satisfying. Ik had zo'n grande moment verwacht, omdat hij zo'n huge personage is, dat hij helemaal wordt neergehaald. Niet dat Sansa trillend wat dingen roept en Arya daarna op de totaal niet Northern manier even een mesje langs z'n keel haalt. Gatver, ik vond dit gewoon een kut-aflevering. Dat ik nu 2 jaar moet wachten vind ik ook echt niet erg, want er is niks om me nu op te verheugen of zo. Ja, de Walkers gaan South, maar dat einde hebben we vier seizoenen geleden al gezien en wisten we al vanaf seizoen 1 :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    IK BEN ZO FACKING BLIJ

    BAELISH IS EINDELIJK DOOD. FACKING FACK YES.


    Excuse my language

    [ bericht aangepast op 28 aug 2017 - 23:26 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Varekai schreef:
    Oké, sorry, maar ik vond dit één van de slechtste aflevering van heel Thrones. Gigantisch voorspelbaar en ik vind Thrones juist leuk omdat het níet voorspelbaar is. Maar tering zeg, dit was het ene cliché na het andere. En gewoon helemaal niet satisfying en ook gewoon niet geloofwaardig. Het enige waar ik blij mee ben is dat Jaime zich eindelijk een beetje begint te ontwikkelen in positieve zin. Jon en Daenerys gaat echt helemaal nergens over en ik durf je te garanderen dat ze zwanger is nu, want dat ligt er namelijk echt veel te dik bovenop. En ik ben wel blij dat Petyr dood is, maar zijn dood vond ik ook helemaal niet satisfying. Ik had zo'n grande moment verwacht, omdat hij zo'n huge personage is, dat hij helemaal wordt neergehaald. Niet dat Sansa trillend wat dingen roept en Arya daarna op de totaal niet Northern manier even een mesje langs z'n keel haalt. Gatver, ik vond dit gewoon een kut-aflevering. Dat ik nu 2 jaar moet wachten vind ik ook echt niet erg, want er is niks om me nu op te verheugen of zo. Ja, de Walkers gaan South, maar dat einde hebben we vier seizoenen geleden al gezien en wisten we al vanaf seizoen 1 :')


    A—fucking—men.


    •

    Wilberforce schreef:
    IK BEN ZO FACKING BLIJ
    BAELISH IS EINDELIJK DOOD. FACKING FACK YES.


    Excuse my language

    ik zat soms echt te lachen om hoe erg hij aan het stoken was. wel jammer dar het deze episode wel heel obvious was


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    OH en ik vond Rhaegar echt heel erg lelijk. Het was net Viserys maar dan 10 jaar ouder en oja, er zit ook ongeveer 10 jaar leeftijdsverschil tussen Rhaegar en Lyanna dus ik vind het helemaal niet romantisch. But I was told Rhaegar was handsome, but HE WAS NOT.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Varekai schreef:
    OH en ik vond Rhaegar echt heel erg lelijk. Het was net Viserys maar dan 10 jaar ouder en oja, er zit ook ongeveer 10 jaar leeftijdsverschil tussen Rhaegar en Lyanna dus ik vind het helemaal niet romantisch. But I was told Rhaegar was handsome, but HE WAS NOT.


    Het haar was idd echt crappy LIKE WHAT ik verwachtte lang haar in een vlecht of zo (zoals op die sexy tekening haha)
    everything but this really
    wat betreft zijn schoonheidsquotiënt: ik snap je, maar dat is volgens mij ook omdat het zijaanzicht was. in vooraanzicht is hij mooier klik


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eindelijk aflevering twee en drie van het laatste seizoen gezien. Ik loop wat achter al heb ik wel spoilers gelezen

    Aflevering 2: Oeh, Arya met haar vriend en toen ze die wolf erna zag. Dat was cool. Erg nice.
    Ik wete niet hoe slim Sam was (die bonding in aflevering 3 is wel sweet)... en ik dacht dat op het einde iedereen dood was, maar wat er nu gebeurt is is eigenlijk erger.
    Afeevring 3: Ik mocht Dany in seizoen 1 en 2 erg... maar ik erger me nu alleen heel erg aan haar. Ze is zo uit de hoogte over zichzelf.. Daarbij heeft jon een punt. Maar ik zie het uiteindelijk ook eindigen met dat de walkers winnen of iets. Tyrion zegt wel goede dingen in sommige scenes.
    Arme theon, al had hij wel iets meer kunnen doen dan vluchten.
    Cersei is nog steeds even naar als altijd.. Die scene met Oberyns (ik weet die vrouws naam niet) kind... Cersei is zo psycho. En niet op een goede manier. En die 'you'll get it when war is won,' is hoogstwaarschijnlijk niet dus. Beter voor de kingsslayer though.
    Bran is not making much snese als je de insides niet weet.
    The last Tyrell.. nooh the feels. /: ook al wist ik al dat het zou gebeuren. 'i'll ask him myself soon enough - cunt' Hahahha. en die snaai op het einde is gold.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ehm is Tormund nu dood want dan ga ik even in een hoekje huilen.
    Voor twee jaar.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ehm is Tormund nu dood want dan ga ik even in een hoekje huilen.
    Voor twee jaar.

    Kijk je hebt zo'n theorie van
    je bent niet dood tenzij je daadwerkelijk voor de ogen van de kijker doodgaat. Je kunt dan eventueel tot leven gewekt worden, maar dat is weer een heel ander verhaal.
    en tormund is nooit echt doodgegaan. of dat hebben we niet gezien. Dus of hij is bevroren en als het zomer wordt komt hij weer tevoorschijn. of hij zit in het leger van de doden. of hij heeft het overleeft.
    EN ANDERS DOE IK MEE. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ringwraith schreef:
    Ehm is Tormund nu dood want dan ga ik even in een hoekje huilen.
    Voor twee jaar.

    Ik denk het eerlijk gezegd niet? Volgens mij stonden ze net op het randje van het stuk wat afbrokkelde. En anders hadden ze dat toch wel spectaculair laten zien - hoe ze geplet werden of whatever...

    OperaGhost schreef:
    (...)
    Ik denk het eerlijk gezegd niet? Volgens mij stonden ze net op het randje van het stuk wat afbrokkelde. En anders hadden ze dat toch wel spectaculair laten zien - hoe ze geplet werden of whatever...


    Dunno, het is niet echt een hoofdkarakter ofzo. Ik vond dat er vreselijk weinig mensen doodgingen dit seizoen dus hmmm. Maar je hebt waarschijnlijk gelijk en laat ik me opfokken voor niks :') [/spoiler]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Dunno, het is niet echt een hoofdkarakter ofzo. Ik vond dat er vreselijk weinig mensen doodgingen dit seizoen dus hmmm. Maar je hebt waarschijnlijk gelijk en laat ik me opfokken voor niks :')


    Every villain is a hero in his own mind.