- Ik vond het hilarisch hoe Cersei niet-reageerde op de draken.
- Was hoping for Cleganebowl.
- Ik vond Cersei ondertussen een verschrikkelijk wijf, maar hoe ze Tyrion kon vermoorden maar het niet deed, toen keek ze zo gepijnigd en met d'r toespraak en toen dacht ik wel een beetje ah beetje zielig ben je wel. Ernstig, hoe je iemand sympathieker kan vinden voor het niet-vermoorden van haar broer.
- Ik zou geen wijn inschenken voor m'n evil zus, maar okay.
- "Oh, heb je er misschien aan gedacht dat de boze heks geen betrouwbare bron is?" Goh, best een goed punt eigenlijk
- Littlefinger's dood. Toen hij terecht bleek te staan dacht ik het al, maar hij ging echt opeens woosh, keel door. En hij toonde emotie, echt omg. Ik bedacht me toen eigenlijk pas dat hij dat vrijwel niet heeft gedaan zeven seizoenen lang.
- Ik dacht heel even dat James dood zou gaan en ik schreeuwde.
- SAM LETTE DUS WEL OP, GOED ZO SAM.
- Rheagar lijkt op Viserys, jammer.
- Okay, dat Jon & Dany een ding zouden worden wist ik ondertussen wel, maar de manier waarop valt me tegen. Het was nu echt een beetje van "can't sleep, want fuck?" "oh, yeah sure".
- Oegh, Jon's kont.
- Dany kijkt nog wel lief op een gegeven moment, Jon kijkt alsof ie net opnieuw is neergestoken.
- Tyrion blijft er een beetje awkward bij staan, alsof hij wacht tot hij erbij wordt geroepen.
- Das pech, muur weg. DE MUUR IS WEG.
Nog even een kattenplaatje.