•       Hallo!

    Ik ben hier nieuw en dus leek het me wel gepast om een topic aan te maken! Om mezelf voor te stellen: Ik ben Jenos, dat is overduidelijk geen echte naam maar ik verkies anonimiteit haha. Ik hou van lezen, schrijven, gamen, lay-outs maken en kippen photoshoppen. Ik schrijf op het moment een story, 2196. Ik ben een vrij sociaal persoon en hou dus wel van een praatje.
    Misschien zie je me nog wel in je gastenboek verschijnen!



    Jenos / Genji

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 21:31 ]


    Maybe I belong among the stars

    Welkom! (:


    26 - 02 - '16

    Gamen whohooo! Welkom op Q. c:


    The truth is out there.

    Kippen photoshoppen klinkt interessant haha. Welkom! ^^

    Yes, welkom! Welke genres zijn je favoriete? En welke auteurs lees je het liefst?


    oi, suzy

    Krolock schreef:
    Kippen photoshoppen klinkt interessant haha. Welkom! ^^


    Het is heel leuk hoor! Nou ja, voor een regenachtige zondagmiddag.

    Jure schreef:
    Yes, welkom! Welke genres zijn je favoriete? En welke auteurs lees je het liefst?


    Ik lees het liefste actie, youngadult en alles dat ook maar iets apocalyptisch bevat. Ik deins ook niet vlug weg van thrillers en fantasy.
    Ik heb geen lievelingsauteurs maar Rick Yancey is toch wel fantastisch (vind ik zelf).


    Maybe I belong among the stars

    Welkom, welkom! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Genji schreef:
    (...)

    Ik lees het liefste actie, youngadult en alles dat ook maar iets apocalyptisch bevat. Ik deins ook niet vlug weg van thrillers en fantasy.
    Ik heb geen lievelingsauteurs maar Rick Yancey is toch wel fantastisch (vind ik zelf).

    Apocalyptisch ftw yeah. Ken je nog aanraders in dat genre? Ik lees het heel graag, maar vind zo weinig goede boeken (of films) daarin.

    En welkom op Quizlet natuurlijk!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom!

    Ik ben nu wel erg benieuwd naar het "kippen photoshoppen", haha. Heb je voorbeelden? ^^


    everything, in time

    Welkom!


    16 - 09 - '17

    Rai schreef:
    (...)
    Apocalyptisch ftw yeah. Ken je nog aanraders in dat genre? Ik lees het heel graag, maar vind zo weinig goede boeken (of films) daarin.

    En welkom op Quizlet natuurlijk!


    Ik heb al veel goeds gehoord over 'De Weg' van Cormac McCarthy. Zelf echter nog niet gelezen. Ik ben best picky over mijn boeken haha.
    Ik ga trouwens helemaal akkoord met dat er weinig goede boeken in dat genre te vinden zijn; daarom lees ik soms op AO3 of schrijf ik ze zelf (krul)


    Maybe I belong among the stars

    Meraki schreef:
    Welkom!

    Ik ben nu wel erg benieuwd naar het "kippen photoshoppen", haha. Heb je voorbeelden? ^^


    Als ik op mijn computer zit, deel ik graag mijn magnum opus!


    Maybe I belong among the stars

    Genji schreef:
    (...)

    Ik heb al veel goeds gehoord over 'De Weg' van Cormac McCarthy. Zelf echter nog niet gelezen. Ik ben best picky over mijn boeken haha.
    Ik ga trouwens helemaal akkoord met dat er weinig goede boeken in dat genre te vinden zijn; daarom lees ik soms op AO3 of schrijf ik ze zelf (krul)

    Als je toevallig een beetje into zombies bent (maar wel een origineel soort zombies, het is zeker niet het typische zombie scenario) is Mobiel van Stephen King ook heel fijn. Is volgens mij mijn favoriete apocalyptische boek haha (naast De beproeving van dezelfde auteur, maar die is heel lang en met een vrij grote dosis fantasy, en Bird Box van Josh Malerman). Ik ben ook enorm picky, misschien dat ik daarom vind dat er weinig boeken zijn in het genre haha XD Maar oké, genoeg afgedwaald hierover :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hoi hoi, welkom! Bijzondere hobby haha, kippen fotoshoppen. Maar ach, als kippeneigenaar- en liefhebber word ik hier blij van :Y) Veel plezier hier! Als je nog vragen hebt mag je altijd even een berichtje sturen!

    Welkom! ^^


    chaos makes the muse



    Hallo, en welkom!

    Kippen photoshoppen klinkt als een geweldige hobby. :')