•       Hallo!

    Ik ben hier nieuw en dus leek het me wel gepast om een topic aan te maken! Om mezelf voor te stellen: Ik ben Jenos, dat is overduidelijk geen echte naam maar ik verkies anonimiteit haha. Ik hou van lezen, schrijven, gamen, lay-outs maken en kippen photoshoppen. Ik schrijf op het moment een story, 2196. Ik ben een vrij sociaal persoon en hou dus wel van een praatje.
    Misschien zie je me nog wel in je gastenboek verschijnen!



    Jenos / Genji

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 21:31 ]


    Maybe I belong among the stars

    Welkom! (:


    26 - 02 - '16

    Gamen whohooo! Welkom op Q. c:


    The truth is out there.

    Kippen photoshoppen klinkt interessant haha. Welkom! ^^

    Yes, welkom! Welke genres zijn je favoriete? En welke auteurs lees je het liefst?


    oi, suzy

    Krolock schreef:
    Kippen photoshoppen klinkt interessant haha. Welkom! ^^


    Het is heel leuk hoor! Nou ja, voor een regenachtige zondagmiddag.

    Jure schreef:
    Yes, welkom! Welke genres zijn je favoriete? En welke auteurs lees je het liefst?


    Ik lees het liefste actie, youngadult en alles dat ook maar iets apocalyptisch bevat. Ik deins ook niet vlug weg van thrillers en fantasy.
    Ik heb geen lievelingsauteurs maar Rick Yancey is toch wel fantastisch (vind ik zelf).


    Maybe I belong among the stars

    Welkom, welkom! ^^


    Smile. You're beautiful. <3

    Genji schreef:
    (...)

    Ik lees het liefste actie, youngadult en alles dat ook maar iets apocalyptisch bevat. Ik deins ook niet vlug weg van thrillers en fantasy.
    Ik heb geen lievelingsauteurs maar Rick Yancey is toch wel fantastisch (vind ik zelf).

    Apocalyptisch ftw yeah. Ken je nog aanraders in dat genre? Ik lees het heel graag, maar vind zo weinig goede boeken (of films) daarin.

    En welkom op Quizlet natuurlijk!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Welkom!