• Heey jongens,

    Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb het mijn vrienden al gevraagd, maar ze komen niet echt met goede opmerkingen omdat ze er niet zo diep over nadenken als ik normaal doe. Dus ik dacht, ik ga het even vragen in een Topic.

    Mijn verhaal

    Het zit zo; Mijn karakter Shea Miller is erachter gekomen wel degelijk verliefd is op een goede vriend van haar. Ze had een briefje naast hem neergelegd voordat ze wegging uit de kamer, met daarop haar liefdesverklaring. Zij gaat weg voor haar werk en een week later heeft ze nog niets van hem gehoord. Nu kom ik gewoon niet uit de reden waarom hij nog niets heeft laten horen. Ik weet alleen dat die vriend haar wel echt leuk vind. De jongen zelf heeft het briefje wel gevonden, daar ben ik zeker van.

    Ook gaat ze een hoofdstuk later naar een interview bij The Graham Norton Show. Misschien kan ik hier iets mee doen? Ik wil graag van jullie weten of jullie nog ideetjes hebben :).

    Ik hoop dat het een beetje goed is uitgelegd?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 16:03 ]


    Blub

    Hij heeft het briefje nooit gevonden omdat het is gevallen en onder het bed etc is verdwenen?
    :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Uhm. Heeft je hoofdpersoon een aardsvijand? Dan kun je namelijk doen dat die aardvijand zichzelf er tegenaan heeft bemoeit en ervoor heeft gezorgd dat het briefje nooit is aangekomen. Zoiets misschien?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hij weet niet hoe hij er op moet reageren? Dat hij in de war is?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    de kuisvrouw heeft het per ongeluk weggegooid
    de hond heeft het kapotgebeten

    Oh, het valt me nu pas op dat ik vergeten ben iets te zeggen.
    De jongen zelf heeft het briefje wel degelijk gevonden. Maar hij heeft nog geen contact met haar gezocht, dat denkt zij tenminste..


    Blub

    DarkSideXx schreef:
    Oh, het valt me nu pas op dat ik vergeten ben iets te zeggen.
    De jongen zelf heeft het briefje wel degelijk gevonden. Maar hij heeft nog geen contact met haar gezocht, dat denkt zij tenminste..


    Dat denkt ze.. dus hij heeft het misschien wel gedaan maar iemand anders heeft dat gedwarsboomd ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSideXx schreef:
    Oh, het valt me nu pas op dat ik vergeten ben iets te zeggen.
    De jongen zelf heeft het briefje wel degelijk gevonden. Maar hij heeft nog geen contact met haar gezocht, dat denkt zij tenminste..


    Hmmm.. Hij is bedreigd door één of andere geobsedeerde stalker van je hoofdpersonage? Ik weet dat ik teveel fantasie heb. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hmmm.. Hij is bedreigd door één of andere geobsedeerde stalker van je hoofdpersonage? Ik weet dat ik teveel fantasie heb. ;d


    Haha, dat is op zich wel een soort van mogelijkheid.. Misschien is zij haar mobiel verloren, denkt ze. Maar is het de ex van die jongen. Maar als dat is gebeurd, hoe gaat hij dan duidelijk maken dat hij wel verliefd op haar is. Hijzelf is een zanger van The Wanted


    Blub

    Midna schreef:
    (...)

    Dat denkt ze.. dus hij heeft het misschien wel gedaan maar iemand anders heeft dat gedwarsboomd ;D

    Mee eens, ikke even brainstormen :p


    Blub

    Misschien heeft hij geprobeerd haar te bellen/zoeken, maar nam zij niet op of deed ze niet open en nu denkt hij dat zij hem toch niet wilde en is hij daarom verdrietig thuisgebleven en heeft hij geen contact meer gezocht? (totdat hij er dan achterkomt dat ze hem wel wilde maar gewoon niet thuis was/haar mobiel niet bij had/etc.)


    “Love is a contradiction.”

    Chace schreef:
    Misschien heeft hij geprobeerd haar te bellen/zoeken, maar nam zij niet op of deed ze niet open en nu denkt hij dat zij hem toch niet wilde en is hij daarom verdrietig thuisgebleven en heeft hij geen contact meer gezocht? (totdat hij er dan achterkomt dat ze hem wel wilde maar gewoon niet thuis was/haar mobiel niet bij had/etc.)


    Ik denk dat dat wel een goed idee is, ik kan hier wel wat mee :).
    Heel erg bedankt voor alle reacties!!


    Blub