Okay. Hi. It's been a while people. Been here, done this and yadda yadda.
Naam?
Highgarden / Dot (Dorathea, maar Dot klinkt leuker dus hoi aangenaam Dot *aka Punt* hier).
Waar?
Op Q in een inactief verhaal heeft mijn voorkeur, maar ik sta open voor nieuwe dingen.
Onderwerp?
Het liefst OP, maar er zijn sommige "werelden" die mij echt mee kunnen slepen. Eén daarvan is Game of Thrones. Maar zoals ik al zei, OP heeft toch mijn voorkeur. Verder ben ik basically anti sy-fy en fantasy (ja ja GoT is fantasy I know I know) en schoolsettings. Wat ik wel zie zitten: romantiek, horror, thriller, drama, apocalyptisch, historisch (piraten, vikings, gladiatoren), criminele organisaties (bikergangs, huurmoordenaars, maffia, cartel) verboden liefde, sirens.
Taal?
Nederlands, al is mijn Engels niet echt slecht en wil ik hier ook echt wel aan werken in alle eerlijkheid, dus als je niet al te kritisch bent, I'm your girl.
Verder?
Ik kan nogal fangirlen als ik er echt diep in zit en we een plot (+ personages) hebben gemaakt waar ik achter kan staan.
Persoonlijk vind ik het niet erg om alleen een man op me te nemen, maar dubbelrollen hebben mijn voorkeur.
18+ heb ik geen enkel probleem mee, alleen ben er wel wat noobish mee (dankjewel preutse schrijfpartners, love you guys though),
Woorden?
Zoals bij de meeste schrijvers ligt het aan mijn mede-schrijfster, maar ik red gemakkelijk boven de 1000, maar ik kan me goed inhouden als dit nodig is. Ik zal nooit teveel woorden gebruiken zodat het enkel lastig lezen wordt. Bovendien sta ik open voor kritiek, dus als je denkt dat ik beter kan, geloof ik dat graag en zal ik het zeker proberen.
Wanneer?
In principe zou ik bijna iedere dag een post kunnen schrijven, rond de avonduren vooral. Wegens een gebrek aan leven is dit immers, maar zo nu en dan heb ik eens verantwoordelijkheden en dan komt er wat tussen.
[ bericht aangepast op 5 juni 2019 - 21:07 ]
• • •