• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Being a role model is about being true to myself...
    Naam » Beroep » Status » Real status » Username » Pagina

    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » TBA » Greenlight » TBA
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » JudithSuzann » 1.2
    ♀ TBA » TBA » TBA » TBA » Canagan » TBA

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1
    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich Asshole » TBA » Soco » 1.2
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » Sempre » TBA
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » demonpox » TBA
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » username » TBA


    Voorbeelden: regisseurs, socialites, modellen.
    Voor bijvoorbeeld een sporter heb je echt een goede status nodig waarom diegene bekend is, dus hou het maar voornamelijk bij logischere rollen. c:

    + Er is een maximaal aantal voor ieder beroep, en dat is twee.


    Naam » Gehele naam + bijnamen (ook door de magazines)
    Leeftijd » Alles is mogelijk, maar gelieve 21+, omdat je vanaf die leeftijd kunt drinken in de USA.
    Status » Zowel voor de camera, als erbuiten, kan natuurlijk ook hetzelfde zijn.
    Uiterlijk » Niet enkel een foto, wel een uitleg erbij + niet enkel zwart wit foto's.
    Innerlijk » Steekwoorden + een beetje uitleg is voldoende.
    Geschiedenis » Hoe is deze persoon bekend geworden?
    Extra » Alles wat je kwijt wilt.
    Relaties » Er mogen al relaties bestaan, mochten mensen hier interesse in hebben. Wij werken met verplichte relatie lijstjes via het praattopic.

    Wees creatief, alles dat je in je rol wilt planten dat jouw zal helpen, is welkom. Je rol hoeft niet 1000 of 2000 woorden te zijn, al zal het wel hulp bieden voor anderen en jezelf. c:


    You are remembered for the rules you break...
    ——» Algemene Quizlet regels uiteraard.
    ——» Hou mannen en vrouwen gelijk.
    ——» Bij voldoende animo worden de rollen uitgebreid naar 10-10.
    ——» Minimaal 300 woorden, dat moet zeker lukken met ons creatievelingen.
    ——» Alleen Scurll en Penn maken nieuwe topics aan.
    ——» Maximaal twee rollen per persoon, een van ieder geslacht.
          ——» Geen perfecte personages, en niet zomaar andere personages besturen.
    ——» Niet afgemaakte rollen blijven staan mits er contact is met de betreffende user.
    ——» Drama binnen het RPG is zéér gewenst, erbuiten niet bepaald.
    ——» OOC enkel in het praattopic, het speeltopic heeft zijn eigen bedoelingen.
    ——» Relatie lijstjes zijn verplicht, deze wordt door iedereen gemaakt in het praattopic.
    ——» Bij geen reactie meer, sturen we na 5 dagen weer een bericht.
          ——» Als ook daar geen reactie op komt, 2 dagen later nog eens.
          ——» Als er dan nog niet word gereageerd, komt je rol te vervallen en gaat deze naar iemand anders.
    ——» 16+ is toegestaan, mits dit boven de post aangegeven wordt.
    ——» En natuurlijk, enjoy and have fun. c:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 15:15 ]


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    Ik wil in ieder geval een man. Ik weet alleen niet echt een status, beroep e.d. dus alle ideeën zijn welkom :3

    Director, writer, model, socialite, muziekproducer, composer, talkshowhost, musicalster, wereld bekende blogger. designer of eventueel topsporter? Ik zuig ook maar even wat uit mijn duim, haha. Maar rond die koers is het eigenlijk gewoon goed. c:

    demonpox schreef:
    Kan ik nog meedoen? ;D

    Ik zie dat je maar een laag aantal posts hebt, ben je bekend met RPG's op Quizlet? Je zou zeker mee mogen doen, maar als je begeleiding nodig hebt dan moet je het wel even aangeven bij Penn of mij. c: Op dit punt hebben we echter nog alleen een mannenrol nodig, dus als je die zou willen nemen zou het mooi zijn.

    Penn en ik zullen over de afgemaakte rollen gaan praten, mochten er opmerkingen zijn dan horen jullie het wel. ^^ Sowieso heb ik ze al doorgelezen voor het maken van mijn impressielijst in het praattopic en vind ik ze al goed gelukt. Ik heb alleen nog niet zozeer gekeken naar realistisch, oops. Maar daar horen jullie gauw over!


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik zie dat je maar een laag aantal posts hebt, ben je bekend met RPG's op Quizlet? Je zou zeker mee mogen doen, maar als je begeleiding nodig hebt dan moet je het wel even aangeven bij Penn of mij. c: Op dit punt hebben we echter nog alleen een mannenrol nodig, dus als je die zou willen nemen zou het mooi zijn.

    Penn en ik zullen over de afgemaakte rollen gaan praten, mochten er opmerkingen zijn dan horen jullie het wel. ^^ Sowieso heb ik ze al doorgelezen voor het maken van mijn impressielijst in het praattopic en vind ik ze al goed gelukt. Ik heb alleen nog niet zozeer gekeken naar realistisch, oops. Maar daar horen jullie gauw over!


    Als ik meedoe, dan zal dit inderdaad mijn eerste RPG zijn. Ik denk dat ik wel redelijk door heb wat de bedoeling is, maar begeleiding is natuurlijk altijd fijn (:
    Ik vind het prima om een mannenrol te nemen.

    demonpox schreef:
    (...)

    Als ik meedoe, dan zal dit inderdaad mijn eerste RPG zijn. Ik denk dat ik wel redelijk door heb wat de bedoeling is, maar begeleiding is natuurlijk altijd fijn (:
    Ik vind het prima om een mannenrol te nemen.

    Ok, nou mocht je vragen hebben dan ben je sowieso altijd welkom deze te stellen. Het is allemaal aardig simpel en het meeste zal wel voor zich spreken (een beetje afkijken her en der).

    Nu je in ieder geval weet dat je een man hebt kun je aan je rol gaan beginnen (deze kun je uitbreiden zoals je zelf wilt) en na gaan denken over zijn beroep, media status en echte status. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ok, nou mocht je vragen hebben dan ben je sowieso altijd welkom deze te stellen. Het is allemaal aardig simpel en het meeste zal wel voor zich spreken (een beetje afkijken her en der).

    Nu je in ieder geval weet dat je een man hebt kun je aan je rol gaan beginnen (deze kun je uitbreiden zoals je zelf wilt) en na gaan denken over zijn beroep, media status en echte status. c:


    Ah top, dankjewel :) Ik ga vandaag beginnen aan mijn rol, vooral even puzzelen hoe jullie allemaal zo'n mooie layout in elkaar zetten haha.

    demonpox schreef:
    (...)

    Ah top, dankjewel :) Ik ga vandaag beginnen aan mijn rol, vooral even puzzelen hoe jullie allemaal zo'n mooie layout in elkaar zetten haha.

    Veel succes haha. Wat ik zelf de eerste keer deed qua layout was deze quoten van iemand, waarna ik de codes ben gaan leren. De beste manier (voor mij) is dit om te doen in een lege story zodat je een goed beeld hebt. Ook heeft Q de nodige topics die de codes uitleggen, die kun je daar ook lekker voor gebruiken. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Voor nu hebben Scurll en ik besloten om één vrouwelijke rol, en één mannelijke rol extra open te stellen. De vrouwelijke rol is al vergeven aan Canagan als zij nog mee wilt doen, de man is voor ieder die wilt. Het rollen topic kan ik pas zondag goed bijwerken vanwege mijn verjaardag morgen en visite die zaterdag komt.


    Faith is everything.

    Ik ga proberen vandaag of morgen een rol te posten. Ik moet alleen nog even opzoek naar een status en beroep..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Ik ga proberen vandaag of morgen een rol te posten. Ik moet alleen nog even opzoek naar een status en beroep..

    Ah awesome, gezellig!
    Dit had ik voor Sempre als voorbeeld beroepen gegeven: Director, writer, model, socialite, muziekproducer, composer, talkshowhost, musicalster, wereld bekende blogger. designer of eventueel topsporter?

    Qua status zijn er echt onwijs veel mogelijkheden, zo kun je naar wat celebs kijken die je zelf leuk vind natuurlijk. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ah awesome, gezellig!
    Dit had ik voor Sempre als voorbeeld beroepen gegeven: Director, writer, model, socialite, muziekproducer, composer, talkshowhost, musicalster, wereld bekende blogger. designer of eventueel topsporter?

    Qua status zijn er echt onwijs veel mogelijkheden, zo kun je naar wat celebs kijken die je zelf leuk vind natuurlijk. ^^


    Oh dankjewel, ik twijfel nog even tussen model (lekker standaard) of misschien een schrijfster.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    BASH VERMONT
    ««« Loving you was a sacrifice »»»



    NAAM:
    • BASH • From Turkish origin, the meaning of the name Bash is “Chief, Commander”
    • VERMONT • A state of the northeast United States bordering on Canada.


    LEEFTIJD:
          Bash is 26 jaar oud en verjaard op 23 november.

    STATUS:
          In de pers: The flirty ink master
          Privé: The drunk


    BEROEP:
          Bash is bekend geworden via het programma "Ink Master". Hij heeft drie jaar geleden het seizoen gewonnen en zijn tattoo shop in New York is inmiddels de populairste plek om getatoeëerd te worden. Hij krijgt regelmatig bekende personen over de vloer en er is een wachtlijst van twee jaar om door Bash zelf getatoeëerd te worden.
    ««« I gave you the power to destroy me »»»

    VERLEDEN:
          De jongen groeide op in de Bronx, een wijk van New York. Zijn ouders waren doodnormale mensen; zijn vader had een kantoorbaan bij een verzekeringsmaatschappij en zijn moeder werkte als verpleegster. Hoewel zijn ouders hem nooit dingen hebben verboden had Bash een enorm heftige pubertijd waarin hij zichzelf afzetten tegen zijn ouders en de maatschappij. In deze rebellerende periode liet hij zijn eerste tatoeage zetten en al snel volgden er meer. Feesten in combinatie met verkeerde vrienden leidde tot veel alcohol gebruikt en Bash raakte voor een korte tijd verslaafd. Hij besefte echter zelf dat dit helemaal fout ging en is toen in enkele weken tijd afgekickt.
          Rond zijn twintigste was Bash weer wat gekalmeerd en herstelde hij het contact met zijn ouders. Via via kwam hij terecht bij LOVE HATE SOCIAL CLUB, de tattooshop van Ami James. Ami had al snel in de gaten dat Bash veel talent had en nam hem onder zijn hoede. Aangezien Ami's shop en hijzelf vaak in reality shows zoals NY Ink verscheen begon Bash te beseffen dat hij hier ook veel mee zou kunnen bereiken.
          Uiteindelijk is hij door Ami zelf opgegeven voor het programma Ink Master en is hij na het winnen van het programma eigenaar van Captain Ink, zijn eigen tattoo shop in New York City. Bash heeft tevens gevraagd om samen met Ami te gaan jureren in het nieuwe seizoen van Ink Master, een aanbod wat hij heeft besloten te accepteren.


    PERSOONLIJKHEID:
    — Secretive
    — Good liar
    — Charming
    — Easy to talk to
    — Arrogant
    — Funny
    — Very loyal
    — Flirt
    — Private
    — Loud
    — Very romantic
    — Cheeky
    — Dominant
    — Mysterious
    — Stubborn
    — Strong but also weak
    — Demanding
    — Artistic/Talented

    ADDITIONAL:
          Dat de man een bepaalde charme over zich heen heeft hangen kwam zeker op televisie erg goed naar voren. Zijn gevatte opmerkingen en niet al te subtiele pogingen om met de jury te flirten werden door het publiek goed ontvangen. Hoewel mensen hem vaak inschatten als een harde, ietswat gevaarlijke jongen zal die mening snel bijgeschaafd worden als je hem beter leert kennen.
          Bash is namelijk een allemans vriend die het heerlijk vind om nieuwe mensen te leren kennen. Hij praat niet veel over zichzelf, maar houdt een gesprek makkelijk gaande door grapjes te maken en zijn open houding zorgt er ook voor dat mensen graag tegen hem praten. Dit is iets wat hij altijd heeft gehad en ook goed van pas komt tijdens zijn werk, als hij uren bezig is een klant te tatoeëeren.
          De man stelt erg hoge eisen zowel aan zichzelf, als aan zijn omgeving en werknemers. Maar ook in privé sferen zie je dit terug, hij heeft namelijk maar een handje vol 'echte' vrienden en geeft zichzelf niet snel bloot aan anderen.
          Hoewel Bash heel zelfverzekerd en krachtig overkomt heeft hij ook een hele zachte kant. Dit is voornamelijk de kant die naar boven komt als hij romantisch geïnteresseerd is in een vrouw. Sowieso is de man ontzettend romantisch en hij geloofd ook zeker in ware liefde, hoewel dat geloof wel iets onderuit is gehaald. Bash is namelijk vier maanden getrouwd geweest en ligt nu in een scheiding met een vrouw waarvan hij dacht dat dit de ware liefde was. Uiteindelijk bleek ze alleen op zijn geld uit te zijn geweest en nu zijn ze inmiddels 1,5 jaar uit elkaar, hoewel de rechtzaken nog gaande zijn.
          De klap die hij kreeg door de leugen die ze hem had voorgehouden heeft er voor gezorgd dat hij opnieuw weer naar de fles heeft gegrepen. Zeker op avonden dat hij alleen thuis is komt het weleens voor dat hij zichzelf helemaal klem zuipt. Inmiddels begint het wel een beetje beter te gaan en heeft Bash ook meer controle over zichzelf dan vlak na de relatie, maar soms heeft hij nog een terug val.


    UITERLIJK:
    Bash weet maar al te goed dat er vele wenkbrauwen worden opgehaald bij zijn verschijning. Hij vindt het geweldig om gescandaleerde, oude vrouwen een knipoog toe te werpen als hij hen betrapt op staren. Bash heeft naast zijn versierde lichaam sowieso een vrij intimiderende lichaamsbouw, hij heeft namelijk brede schouders en zichtbare spiermassa door de uren die hij in de sportschool doorbrengt.



    ««« And thats exactly what you did »»»

    RELATIONS:



    EXTRA:
    SEXUALITY: Bash is heteroseksueel, maar niet vies van expirimenteren.
    LIKES: Alcohol, music, laughter, happiness, burgers, his mates, women, tattoos, sex, forgetting.
    DISLIKES: Women, love,
    FEARS: Opnieuw zijn hart verliezen.
    ADDITIONAL: Bash is net gescheiden van Rosa Lopez, een vrouw die achteraf alleen op zijn geld uit bleek te zijn. Bash was tot over zijn oren verliefd op Rosa en na jaren afgekikt te zijn geweest heeft hij opnieuw naar de drank gegrepen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 0:48 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    —————————————————————————

    “I've always loved the idea of not being what people expect me to be.”

    II Naam II
          Avery Saélihn Phelan
    II Leeftijd II
          Vijfentwintig jaar — Avery is geboren op een warme zomerdag midden in Juli.
    II Status II
          The wild one.

    De blondine heeft deze status voornamelijk verkregen vanwege het feit dat ze dolgraag wisselt van haarkleur en staat ze tevens bekend om het gegeven een gezellig feestje/stapavondje niet af te slaan.

    II Beroep II

    Avery heeft van kinds af aan al muziektalent door haar aderen stromen. Als klein meisje speelde ze al graag op een gitaar, welke ze nu op latere leeftijd verruild heeft voor een goede basgitaar binnen de bekende band waar ze in zit. Daarnaast heeft ze het ook altijd leuk gevonden om haar eigen liedjes te verzinnen en schreef ze naarmate ze ouder werd hele songteksten.
          Uiteindelijk is haar talent op negentien jarig leeftijd niet onbekend gebleven, toen de blondine een van haar vele songteksten opstuurde naar een van haar meest favoriete band destijds — waarop deze uit de vele inzendingen die ze kregen de hare kozen om te gebruiken. Hierdoor is geleidelijk aan een nieuwe wereld voor Avery open gegaan en kreeg ze in een zachte fluistering al gauw bekendheid om haar gedreven passie voor muziek, maar voornamelijk het schrijven van de teksten die haar naar een steeds groter publiek wisten te brengen.

    II Innerlijk II
          — Flirt.
          — Sarcast.
          — Openlijk.
          — Creatief.
          — Impulsief.
          — Eigenwijs.
          — Leergierig.
          — Standvastig.
          — Betrouwbaar.
          — Nieuwsgierig.
          — Onredelijk - met vlagen.

          Toelichting; Avery is een jonge vrouw die enorm kan genieten van de dingen om haar heen. Haar donkere poelen weten je doorgaans vrij snel te vertellen wat ze van je denkt, of wat er op dat moment door haar heen gaat. Als het aankomt op compleet vreemde is dit juist absoluut het tegenovergestelde en weet ze vrij goed haar emoties gesloten te houden — wat voornamelijk te maken heeft met het feit dat ze hen niet geheel durft te vertrouwen zonder hen te leren kennen.
          Avery is niet het type meisje wat op haar mondje gevallen is, maar weet wel enigszins een beetje rekening te houden met hoe ze bepaalde dingen formuleert. Haar impulsiviteit kan hierbij wel eens in de weg staan, waar haar eigenwijze karaktertrekken in mee lijken te vloeien. Tijdens een ruzie weet de jongedame op sommige vlakken onredelijk over te komen, waardoor ze standvastig bij een bepaald punt kan blijven zonder daar op toe te geven. Als je haar de tijd geeft om hier — op eigen tempo — over na te denken zal ze, wanneer ze inziet toch fout te hebben gezeten, een manier zien te verzinnen om dit alsnog te laten blijken.
    "She is water,
    powerful enough to drown you
    soft enough to cleanse you
    deep enough to save you."

    II Uiterlijke II
          Avery heeft lange, grijze witblonde lokken die tot laag op haar onderrug reiken en welke nu een blauwgroene kleur lijken te hebben. Van nature zit er een hele lichte slag in die alleen zichtbaar is als de jonge vrouw niks aan haar haren heeft gedaan en zijn ze donker van kleur. De blondine is erg trots op de lengte van haar haren en ze verzorgt ze dan ook uitermate en tot in de punten. Ze staat erom bekend verschillende dingen met haar haren te doen, zo kunnen ze de ene dag vol met krullen zitten, maar een andere dag in een sierlijke vlecht, of juist op een losse knot met speelse losse lokken. Evenals dat ze haar haren vaak in een gekleurde spoeling zet; paars, roze of zilvergrijs en blue.
          Haar ogen hebben een diepe, donkerbruine kleur die — voornamelijk wanneer ze boos wordt/is — naar het zwarte toe weten te neigen. Voor haar vrienden en familieleden zijn haar heldere poelen een open boek en daardoor gemakkelijk voor hen om ze te lezen. De jonge vrouw schroomt zich niet om haar emoties door haar kijkers heen te laten schemeren, en deze weten je eveneens vaak van top tot teen volledig ongegeneerd op te nemen. Voor vreemde echter zullen haar blikken geslotener zijn dan normaal. Ze worden omrand door een dikke rij volle wimpers, waar ze een dun laagje mascara overheen doet.
          Met een vederlichte tint in haar huidskleur hoeft de jonge vrouw zich geen zorgen te maken in de zon, daar ze niet gauw zal verbranden.
          Qua kledingstijl is de jonge vrouw niet geheel veeleisend en heeft ze een geheel eigen smaak met wat ze leuk vind, en in wat ze graag draagt. Ze is hierdoor niet het type wat met de mode mee zal lopen en strikt volgt wat er op dat moment erg in is. Je kunt haar dan in ook verschillende outfits tegenkomen — of dat nou een leuke korte rok is, of een simpele effe spijkerbroek. Sieraden zul je haar echter niet zo veel dragen, daar Avery hier weinig tot geen interesse in lijkt te hebben en ze niet de behoefte heeft zichzelf vol te hangen met verschillende dingen.
          Super veel make-up zal Avery niet dragen, al vindt ze het wel leuk zichzelf op te mogen tutten. Het meeste wat je haar op een normale dag zal zien op doen is wat mascara, oogpotlood en een lipstick — die vaak wisselt tussen een donkere kleur, of juist een wat lichtere nude tint.
          Met een lengte van rond de 1m70 is Avery van een normaal slank postuur, en heeft ze haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken zitten. Om haar lichaam een beetje in vorm te houden houd de blondine ervan om een rondje te joggen. Ook is ze verzot op zwemmen waardoor ze graag — als ze de kans krijgt — een plons in het diepe zal nemen.
    "Never gave you reason to hate me.
    You're just creating your own little drama of pure insecurity."

    II Geschiedenis II
    Familie:
    • Vader • Grayson Phelan, 55 jaar.
    • Moeder • Adelaide Mae Phelan, 47 jaar.

    Avery werd vijfentwintig jaar geleden als eerste dochter van het Sadler gezin geboren, maar niet geheel als laatste. Op driejarige leeftijd raakte haar moeder opnieuw in verwachting, maar helaas liep dit na enkele weken niet goed af; waarna haar ouders al hun liefde en zorgzaamheid besloten te stoppen in hun enige dochter, gezien de lange weg die zij af hebben moeten leggen.
          Met alle oprechtheid kan Avery dan ook volop spreken over een goede, juiste en liefdevolle opvoeding die zij heeft genoten. Haar ouders hebben haar alle juiste normen en waarden meegegeven in het leven die de jonge vrouw nodig heeft en waar ze nog steeds van geniet. Avery is tevens ook aardig verwend door haar ouders, die over hun inkomen niks te klagen hadden, maar dit is bij Avery nooit naar het hoofd gestegen noch is ze zich als een verwend nest gaan gedragen, wetende dat je daar weinig mee bereikt.
          Wanneer het aankomt op haar liefdesleven dan heeft Avery niet ontzettend veel te melden. Op zeventienjarige leeftijd kreeg de wilde blondine een relatie met haar toenmalige crush, een jongen waar ze al vanaf het begin van haar highschooljaren op verliefd was, en waarmee ze een relatie heeft gehad tot een jaar na het winnen van de songtekst inzending. Avery heeft drie mooie, liefdevolle jaren met de jongen gekend, maar beide groeide ze langzaamaan uit elkaar, waardoor hun relatie nog maar weinig stand hield en de twee vriendschappelijk een einde maakte aan hun verhaal samen.
          In de jaren daarna heeft Avery nog een keer een relatie gehad die eveneens ommenabij de drie jaar heeft geduurd, maar daar waar haar eerste relatie mooi eindigde, was dit geen prettige afsluiter en is ze nu meer dan een jaar al vrijgezel. Aan aandacht komt de blondine niks te kort en hoewel ze er natuurlijk best van weet te genieten is Avery niet het type vrouw wat met elke willekeurige jongeman het bed in duikt.

    II Relaties II
          • Who’s in? •

    II Extra II
          • Likes • Water — Mannen — Muziek — Vrijheid — Drank — Uitgaan — Winkelen — Coffee — Cuddles — Tatoeages — Alcohol —
          • Dislikes • Afgunst — Brutaliteit — Regels — Betweters — Onweer — Liften — Krappe ruimtes —
          • Claustrofobisch • Avery heeft nadat ze als kind zijnde per ongeluk vast is komen te zitten in een lift last van deze fobie. Je zult haar dan ook niet gauw vinden in een te drukken of overvolle ruimte, waarbij ze kleine kamers het liefste vermijd. Ook liften zijn voor haar een absolute no-go en neemt ze veel liever de trap, zelfs wanneer het betekend dat ze twintig verdiepingen omhoog moet. Mocht ze zich toch onverhoopt in een van dit soort ruimtes bevinden dan zal ze zowat in een paniekaanval terechtkomen, waarbij ze negen van de tien keer compleet bevriest met een veel te snelle, gejaagde ademhaling.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 9:25 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand een idee voor een status? Ik ben vrij inspiratieloos...
    De rest van zijn rol heb ik wel zo goed als af, hij wordt een model.

    Schrijf me toch maar uit, ik kom echt niet verder met mijn rol. Sorry


    El Diablo.



    "I’m a coward when it comes to matters of the heart. That is my fatal flaw."



    Silas Devereaux

    26 jaar | 1 augustus | 1991
    Status »
    Voor de camera »
    The mysterious one
    Silas is erg bekend met de wetten van de showbizz, en weet zichzelf prima te presenteren voor de camera. Hij gebruikt zijn gevatheid en intelligentie op de juiste manier, maar zal zichzelf nooit blootgeven. Hij is erg gesloten, en zal persoonlijke vragen altijd wegwuiven met een juiste dosis humor.
    Toch begint zijn altijd perfecte houding zijn eerste barsten te vertonen, dit heeft alles te maken met hoe hij op dit moment in het leven staat.
    Buiten de camera
    Het leven van Silas ziet er buiten de camera een stuk donkerder uit. De vermoeide jaren in de modellenwereld beginnen zijn tol te eisen, en Silas begint zich steeds meer af te vragen waarom hij er ooit aan begonnen is. Ondanks zijn uitgeputte lichaam, heeft hij drank en slaappillen nodig om in slaap te vallen. De realiteit van zijn neppe leven begint steeds meer tot hem door te dringen, en dit zorgt voor een pijnlijk gevoel van nutteloosheid. Het voelt alsof hij zichzelf te kort heeft gedaan.

    Uiterlijk »
    Silas is 1,92, en heeft met zijn smalle heupen, brede schouders en gespierde armen een elegant figuur. Verder heeft hij donkerbruine ogen, stijl bruin haar en dunne wenkbrauwen. Silas beweegt op een sierlijke manier en heeft altijd een bepaalde rust over zich. Als hij lacht, zijn er kuiltjes in zijn wangen zichtbaar.
    Innerlijk »
    Silas heeft een moeilijk karakter en voelt zich vaak ontzettend alleen, zich sterk bewust van zijn tekortkomingen. Hij bezit over een hele scherpe, defensieve gevatheid en heeft overal een antwoord op. Op het eerste gezicht arrogant, maar onder die eerste paar lagen zit een mix onzekerheid, zelfhaat en een heel donker randje. Silas heeft ontzettend veel problemen met vertrouwen. Als laatste is hij is een grappenmaker met een donker gevoel voor humor.
    • Calm
    • Caring
    • Intelligent
    • Passionate
    • Witty
    • Cold
    • Destructive
    • Insecure
    • Negativistic
    • Hesitant


    Seksuele Geaardheid » Heteroseksueel.
    Angsten » Naar de toekomst kijken.
    Verslavingen » Slaappillen en alcohol.
    Turn-Ons »Zelfverzekerd, rustig, oprecht en iemand die niet geïntimideerd is door hem.
    Turn-Offs » Aanwezig, agressief, nep en zeker niet iemand die altijd zegt wat hij wil horen.
    Belangrijke dingen in het leven »Familie.
    Doel van je personage (in het verhaal) » Silas moet zichzelf terugvinden.
    Geheimen » De extreme leegheid die hij voelt. Ook probeert hij ervoor te zorgen dat niemand achter het drinken en de slaappillen komt.
    Dromen » Een partner, en uiteindelijk kinderen.
    Nachtmerries » Altijd alleen blijven.
    Hobbies en interesses » Boeken, voetbal en ondanks hij geen instrument speelt voelt hij veel voor muziek.
    Talenten » Silas kan erg goed voetballen, en had erg ver kunnen komen op school als hij had gewild.
    Wat vindt je karakter leuk? »Boeken | voetbal | kinderen | Parijs | familie.
    Wat vindt je karakter niet leuk? »Feestjes | De mensen die hij ontmoet in deze wereld | Altijd aan het werk zijn | Het altijd reizen.
    Humor of niet? »Ja, maar deze humor is zeker niet voor iedereen.


    Geschiedenis »
    Silas heeft een Braziliaanse moeder en een Franse vader. Hij is opgegroeid in Parijs, en in deze stad duurde het niet lang voordat hij werd opgemerkt door modellenbureaus. Op zijn 15e, met veel tegenzin van zijn moeder, tekende hij zijn eerste contract. Hierdoor kwam Silas op erg jonge leeftijd terecht in een wereld waar looks en geld alles zijn. Nu, op zijn 26e, is hij groter dan ooit en werkt hij voor de grootste merken en bedrijven. Hij vindt het moeilijk dat deze levensstijl de enige is die hij kent, en durft eigenlijk niet na te denken over wat hij werkelijk zou willen in de toekomst. Op het moment, vooral door zijn verslaving en karakter, gaat zijn leven voorbij in een roes.
    Extra »
    Silas heeft een tattoo op zijn linkerarm, deze heeft hij zonder bijzondere betekenis gezet. Ook rookt Silas erg veel.
    Relaties »
    Wie er interesse heeft.

    Even een MT voor de zekerheid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.