• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Being a role model is about being true to myself...
    Naam » Beroep » Status » Real status » Username » Pagina

    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » TBA » Greenlight » TBA
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » JudithSuzann » 1.2
    ♀ TBA » TBA » TBA » TBA » Canagan » TBA

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1
    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich Asshole » TBA » Soco » 1.2
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » Sempre » TBA
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » demonpox » TBA
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » username » TBA


    Voorbeelden: regisseurs, socialites, modellen.
    Voor bijvoorbeeld een sporter heb je echt een goede status nodig waarom diegene bekend is, dus hou het maar voornamelijk bij logischere rollen. c:

    + Er is een maximaal aantal voor ieder beroep, en dat is twee.


    Naam » Gehele naam + bijnamen (ook door de magazines)
    Leeftijd » Alles is mogelijk, maar gelieve 21+, omdat je vanaf die leeftijd kunt drinken in de USA.
    Status » Zowel voor de camera, als erbuiten, kan natuurlijk ook hetzelfde zijn.
    Uiterlijk » Niet enkel een foto, wel een uitleg erbij + niet enkel zwart wit foto's.
    Innerlijk » Steekwoorden + een beetje uitleg is voldoende.
    Geschiedenis » Hoe is deze persoon bekend geworden?
    Extra » Alles wat je kwijt wilt.
    Relaties » Er mogen al relaties bestaan, mochten mensen hier interesse in hebben. Wij werken met verplichte relatie lijstjes via het praattopic.

    Wees creatief, alles dat je in je rol wilt planten dat jouw zal helpen, is welkom. Je rol hoeft niet 1000 of 2000 woorden te zijn, al zal het wel hulp bieden voor anderen en jezelf. c:


    You are remembered for the rules you break...
    ——» Algemene Quizlet regels uiteraard.
    ——» Hou mannen en vrouwen gelijk.
    ——» Bij voldoende animo worden de rollen uitgebreid naar 10-10.
    ——» Minimaal 300 woorden, dat moet zeker lukken met ons creatievelingen.
    ——» Alleen Scurll en Penn maken nieuwe topics aan.
    ——» Maximaal twee rollen per persoon, een van ieder geslacht.
          ——» Geen perfecte personages, en niet zomaar andere personages besturen.
    ——» Niet afgemaakte rollen blijven staan mits er contact is met de betreffende user.
    ——» Drama binnen het RPG is zéér gewenst, erbuiten niet bepaald.
    ——» OOC enkel in het praattopic, het speeltopic heeft zijn eigen bedoelingen.
    ——» Relatie lijstjes zijn verplicht, deze wordt door iedereen gemaakt in het praattopic.
    ——» Bij geen reactie meer, sturen we na 5 dagen weer een bericht.
          ——» Als ook daar geen reactie op komt, 2 dagen later nog eens.
          ——» Als er dan nog niet word gereageerd, komt je rol te vervallen en gaat deze naar iemand anders.
    ——» 16+ is toegestaan, mits dit boven de post aangegeven wordt.
    ——» En natuurlijk, enjoy and have fun. c:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 15:15 ]


    Faith is everything.

    Soco schreef:
    Ik wil wel een man, is presentator mogelijk?


    Yes, ik ga je erbij zetten!


    Faith is everything.

    Scurll schreef:
    Hebben in ieder geval de dames die meedoen al een idee voor hun rol? Of status? Ik ben benieuwd. c:


    Ik zat te denken dat ze iemand word die word gezien als 'the girl who has it all'. Maar dat ze alle kritieken op haar lichaam steeds serieuzer gaat nemen en dus obsessed wordt met haar lichaam en hoe ze eruit ziet.

    Ik ga zo beginnen met mijn rol maken trouwens c:
    Oh en als iemand haar al nodig heeft voor iets van een relatie gewoon roepen


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik zat te denken dat ze iemand word die word gezien als 'the girl who has it all'. Maar dat ze alle kritieken op haar lichaam steeds serieuzer gaat nemen en dus obsessed wordt met haar lichaam en hoe ze eruit ziet.

    Ik ga zo beginnen met mijn rol maken trouwens c:
    Oh en als iemand haar al nodig heeft voor iets van een relatie gewoon roepen

    Ok, dat is inderdaad wel erg interessant. c: Dat ze op haast iedere catwalk te vinden zal zijn (maybe zelfs Victoria Secret)? Of ook op liefdesgebied bijvoorbeeld? ^_^ Oftewel: dat simpel gezien haar gehele wereldje perfect lijkt, want dat is Dahlia ook wel een beetje weer. In ieder geval is het wel erg realistisch dat een model erg obsessed wordt met haar lichaam, dus dat idee staat me zeker aan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ok, dat is inderdaad wel erg interessant. c: Dat ze op haast iedere catwalk te vinden zal zijn (maybe zelfs Victoria Secret)? Of ook op liefdesgebied bijvoorbeeld? ^_^ Oftewel: dat simpel gezien haar gehele wereldje perfect lijkt, want dat is Dahlia ook wel een beetje weer. In ieder geval is het wel erg realistisch dat een model erg obsessed wordt met haar lichaam, dus dat idee staat me zeker aan.


    Thanks! Op liefdesgebied weet io nog niet precies wat ik ga doen met haar. Maar zeker qua carrière en alles lijkt haar leven perfect (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Thanks! Op liefdesgebied weet io nog niet precies wat ik ga doen met haar. Maar zeker qua carrière en alles lijkt haar leven perfect (:

    We kunnen altijd nog kijken of jouw personage anders past in het concept van een schijnrelatie met Levon natuurlijk, maar daarvoor zie ik wel liever eerst het personage, haha. Maar ik ben nu wel echt vreselijk benieuwd naar haar, dus ik val je verder niet lastig dat je lekker je ideeën uit kunt werken en zo.

    Mocht je nog vragen hebben dan zijn Penn en ik hier voor je (en voor iedereen natuurlijk), en mocht je lekker willen brainstormen over ideeën dan ben je zeker welkom bij mij want dat vind ik zelf echt geweldig om te doen. Nevermind dat er dan ook veel onzin uit kan komen, maar ik probeer wel vooruitgang te bieden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Alexandra ‘Lexi’ Lexington
    Self-love has very little to do with how you feel about your outer self. It's about accepting all of yourself


    Leeftijd
    25 || 15 december

    Status
    Door de wereld wordt Lexi bekeken als iemand die het allemaal voor elkaar heeft. Ze woont in een mooi huis, heeft veel vrienden en vriendinnen, heeft een gigantisch goede carrière en lijkt het ook nog eens allemaal leuk te vinden. Kortom; ze is ‘the girl who has it all’.
    In het begin van haar loopbaan zag ze zelf dit zeker ook. Tot er langzaam scheuren begonnen te ontstaan in het perfecte leven. Onzekerheid begon een grotere rol te spelen door de vele kritieken die ze op zich af gevuurd kreeg, voornamelijk gaande over haar lichaam en mensen leken van tevoren al te denken dat ze niet zo slim was omdat ze model is geworden. Wanneer dit precies begonnen is kan Alexandra zich niet herinneren, wel weet ze dat ze vind dat ze het zelf op moet lossen, het laatste wat ze namelijk wil is dat de paparazzi erachter komt en dat ze in plaats van als een sterke persoonlijkheid ze bekend komt te staan als een zwak iemand die een beetje kritiek niet kan hendelen.
    Haar werkelijke status is eigenlijk redelijk gelijk aan wat de buitenwereld denkt. Ze heeft veel en zou eigenlijk niet meer hoeven hebben. Maar er is toch een belangrijk verschil tussen de 'girl who has it all' en de onzekere vrouw die ze eigenlijk is. Door het publieke oog wordt totaal niet gelet op de problemen waar Lexi mee te maken krijgt, in dit geval dus de onzekerheid die zorgt voor problemen net eten en overmatig sporten. In andere woorden; she is slowly falling apart.

    Innerlijk
    Loyaal – betrouwbaar – onafhankelijk – snel geïrriteerd – perfectionistisch – professioneel – intelligent – (te) eerlijk tegenover anderen – gesloten – kan heel lui zijn – georganiseerd – spontaan – flapuit – mensen-mens – snel verveeld – eigenwijs

    Over het algemeen zou Lexi beschreven worden als een vriendelijke jongedame. Dit is voor het grootste gedeelte dan ook waar, maar net zoals elk ander persoon heeft ze kanten die niet veel mensen van haar zullen zien. Zodra ze een beetje bekendheid kreeg werd haar verteld dat ze moest gaan letten op wat ze zei, iets wat niet altijd makkelijk is voor haar. Alexandra denkt namelijk vaak niet voordat ze wat zegt, gelukkig heeft ze dat over de jaren behoorlijk onder controle gekregen, tenminste, als ze met de pers praat. In gewone gesprekken is ze nog steeds iemand die snel antwoord geeft, en ook nog wel eens goed het verkeerde antwoord kan geven.
    Lexi is iemand die net snel anderen vertrouwd met problemen waarmee ze zit, ze heeft namelijk het idee dat ze het allemaal wel zelf op kan lossen, ook al heeft ze onbewust meestal wel door dat ze iemand moet vragen om advies of om gewoon even sense in haar te slaan.
    Alexandra is een van die personen die het heerlijk vind om bij anderen te zijn, ze geniet van gesprekken voeren en haalt daar dan ook weer plezier en energie uit. Ze wordt vrolijk van anderen helpen en verwacht hier dan ook niks voor terug.
    Door haar onzekerheid is Lexi toch wel wat veranderd de laatste tijd. Zo is ze veel meer bezig met wat ze eet, hoeveel ze eet en ook hoeveel ze sport. Ook is ze wat afstandelijker geworden naar de mensen die zo dichtbij haar stonden. Lexi weet dat ze eigenlijk hulp moet zoeken maar vind dit tot nu toe nog te moeilijk, ook vind ze zelf het probleem nog niet groot genoeg om echt aan de bel te trekken.

    Uiterlijk
    Fc.: Sara Sampaio
    Grootte: 1.74m
    Gewicht: nog gezond gewicht, hoewel het wel richting ondergewicht gaat
    Lichaamstype: zandloper, maar niet overdreven veel rondingen
          Tatoeages: geen
          Piercings: enkel oorbellen, deze draagt ze alleen nauwelijks
          Moedervlekken: hier en daar, maar geen zeer opvallende
          Littekens: alleen een paar kleine onopvallende
          Kenmerken:
    Huidskleur: licht getint
    Gezicht: ovaal
          Expressief gezicht: zeker
          Wenkbrauwen: donker, naturel
          Wimpers: lange donkere wimpers
          Make-up: ze draagt niet altijd make-up, maar als ze dit wel doet is het neutraal en natuurlijk. Dit is natuurlijk anders als ze van een fotoshoot komt
          Ogen: grijs/groen
          Bril / lenzen: Lexi heeft lenzen, maar draagt soms een bril
          Neus: rechte neus, niet overdreven breed of smal
          Lippen: redelijk volle lippen, roze
    Haren: ze heeft haren die goed meewerken in wat ze wil
          Haarkleur: donkerbruin/zwart
          Haarlengte: haar haar komt tot halverwege haar rug
          Haarstijl: er zit een flauwe slag in
    Handen: kleine, verzorgde en vrouwelijke handen
          Gebruikte hand: ze is linkshandig
          Nagels: kort en goed verzorgt
    Kledingstijl: Lexi is steeds wijdere kleding gaan dragen om haar lichaam een beetje te verdoezelen
          Schoenen: net waar ze zin in heeft, dit verschilt van sneakers tot hakken
          Accessoires: nooit veel meer dan een enkele armband of ketting
    Stem:vriendelijke en rustige stem
          Accent: geen
          Volume: aan de wat zachtere kant, maar wel gewoon te verstaan
          Manier van spreken: vriendelijk en netjes
          Woordenschat: groot
          Eigenaardigheden: doet veel aan onnodige tussenzinnen
    Lach: een aanstekelijke lach. Ze lacht met haar hele gezicht, een neplach is bij haar dan ook snel te zien als ze het de moeite niet vind het te verdoezelen
          Ligt het bij wie hij / zij is: zeker

    Geschiedenis
    Familie
          Vader - James Patterson – 61 jaar
          Moeder - Lucia Patterson – 58 jaar
          Tweelingbroer - Mike Patterson – 25 jaar
          Hond – Pippa – husky – 2 jaar

    Lexi is opgegroeid in een gelukkig gezin van vier. Iedereen gaf om elkaar en over het algemeen waren er maar weinig ruzies. Met iedereen in haar familie had ze dan ook een goede band en gelukkig heeft ze die nog. Op haar dertiende besloten haar ouders te scheiden omdat de liefde niet meer was zoals dat ooit begon, zoals ieder ander kind hadden Lexi en haar broer het hier moeilijk mee maar konden het accepteren. Hun ouders hebben het wel altijd goed opgelost en nooit ruzie gemaakt voor de twee, ook met vakanties en feestdagen werd alles goed geregeld, over het algemeen heeft ze er dus weinig last van gehad.
    Op haar negentiende begon haar modellenwerk. Ze was net gaan studeren en wou wat geld bijverdienen als hulp van een fotograaf. De fotograaf vond echter dat Lexi voor de camera hoorde in plaats van erachter en besloot haar dan ook te fotograferen. Tot haar verbazing vond Alexandra het ook nog eens leuk om te doen, en met de gemaakte foto’s is ze naar een klein modellenbureau gegaan in de buurt waar ze wat lokale klussen kon doen. Op een goed moment heeft iemand in de grote modewereld haar foto’s onder ogen gekregen en kon Lexi bij hun op gesprek komen om te kijken of ze bij hen zou passen. Gelukkig voor haar was dit zo en is haar echte werk gekomen waar het nu is. Ondertussen is Alexandra een zeer gewild model die graag veel wil werken. Ze loopt op de catwalk over de hele wereld en doet fotoshoots. Door de plotselinge vorderingen in haar loopbaan heeft Lexi behoorlijk wat vertraging opgelopen met haar studie. Afgelopen jaar was het dan toch eindelijk gelukt om die nog af te ronden. Ze studeerde biologie en was van plan les te gaan geven op de middelbare school. Nu heeft ze slechts haar bachelor biologie en mag dus nog geen les gaan geven, haar master halen staat nog wel in de planning.

    Extra
    Likes; thee, haar hond, familie & vrienden, feesten, zwemmen
    Dislikes; drugs, verveeld zijn
    Seksualiteit; heteroseksueel

    Relaties
    Wie wil?




    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 14:58 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ze staat voor jet grootste gedeelte! Morgen zal ik nog wat dingen aanvullen maar ik moet zo werken. Als jullie nog informatie missen in de rol hoor ik het graag!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Ze staat voor jet grootste gedeelte! Morgen zal ik nog wat dingen aanvullen maar ik moet zo werken. Als jullie nog informatie missen in de rol hoor ik het graag!


    Ze ziet er tot nu toe goed uit, maar kan je misschien het uiterlijk nog wat uitwerken? En wat is haar werkelijke status? (:


    Faith is everything.

    JudithSuzann schreef:
    Ze staat voor jet grootste gedeelte! Morgen zal ik nog wat dingen aanvullen maar ik moet zo werken. Als jullie nog informatie missen in de rol hoor ik het graag!

    Inderdaad, op de punten die Penn gaf na vind ik haar echt leuk geworden. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Penn schreef:
    (...)

    Ze ziet er tot nu toe goed uit, maar kan je misschien het uiterlijk nog wat uitwerken? En wat is haar werkelijke status? (:


    Ik heb al wat dingen aangevuld maar weet niet precieswat ik verder bij uiterlijk moet zetten. Haar werkelijke status staat er nu wel!

    @Scrull, thanks!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Ik zou denk ik nog wel een man willen, richting weet ik echter nog niet!


    Everything is illuminated by the light of our past.


    ✘ ✘ ✘
    B A S I C

    • Themesong:


    • Voornamen: Max
          — Betekenis: Beste
          — Uitspraak: m ae k s
          — Afkomst: Engels
    • Achternaam: Rivers
          — Betekenis:
          — Uitspraak: r ih v er z
          — Afkomst:
    • Bijnamen: Geen
          — Uitleg bijnamen: -
          — Wordt het liefst zo genoemd: Het liefst bij zijn voor- of achternaam.

    • Leeftijd: 25 jaar
          — Geboortedatum: 11 april
          — Sterrenbeeld: Ram
    • Geslacht: Man
    • Nationaliteit: Canadees
    • Moedertaal: Engels
          — Gesproken talen: Duits
    • Geloof: Ongelovig
          — Geloof vanuit huis: Ongelovig
    • Seksualiteit: Hetroseksueel
    • Relatiestatus: Vrijgezel

    • Publiekelijke status: Rich asshole Max word in de media gezien als een rijke klootzak die zijn bekendheid in zijn programma's gebruikt om mensen te overtuigen het 'slechte' pad te kiezen en zich tegen de wet/maatschappij te keren. Het is ook een wonder als journalisten hem voor een interview weten te strikken want hij geeft bijna nooit een interview, naast de verplichte gesprekken.
          — Echte status: Max is helemaal niet zo'n egoïstische klootzak als mensen beweren. Zijn gedrag komt voort door een traumatische ervaring uit zijn verleden en omdat mensen hem niet begrijpen. Max gebruikt dagelijks slaappillen om deze gebeurtenis 's nachts te kunnen vergeten. Het is dan ook een soort medicijn voor hem en zal er ook niet mee kunnen stoppen. Een verslaving is dan nooit vastgesteld, maar je kan er wel van uit gaan.

    ✘ ✘ ✘
    A P P E A R A N C E


    • Grootte: 1,85
    • Gewicht: Gezond gewicht
    • Lichaamstype: Atletisch, goed gespierd
          — Tatoeages: Zijn lichaam zit vol plakplaatjes, zowel met als zonder betekenis.
          — Piercings: Geen
          — Moedervlekken: Geen opvallende.
          — Littekens: één grote op zijn knie door een valpartij, verder niet.
          — Kenmerken:
    • Huidskleur: blank
    • Gezicht: hoekig / vierkant
          — Expressief gezicht: ja, soms iets te veel
          — Wenkbrauwen: nette,
          — Wimpers: kort, amper zichtbaar
          — Ogen: groen gekleurd
          — Bril / lenzen: geen
          — Neus: normale grootte
          — Gezichtsbeharing: soms een stoppelbaardje maar meestal netjes bijgehouden.
          — Lippen:
    • Haren:(Valt er wat mee te doen?)
          — Haarkleur: donkerblond
          — Haarlengte: kort
          — Haarstijl: opgeschoren aan de zijkant, kuif bovenop.
    • Handen: normale grootte.
          — Gebruikte hand: rechts
          — Nagels: kort maar netjes
    • Kledingstijl: simpel maar verzorgd
          — Schoenen: sneakers of lakschoenen
          — Accessoires: draagt vaak bretels
    • Stem: Luide, heze stem
          — Accent: Geen
          — Volume: Luid
          — Manier van spreken: gehaast, spontaan.
          — Woordenschat: vrij uitgebreid
          — Eigenaardigheden: heeft soms wat last van stotteren.
    • Lach: Uitbundig, aanstekelijk
          — Ligt het bij wie hij / zij is: Nee, valt mee

    ✘ ✘ ✘
    C H A R A C T E R

    Positive —
    Charmant — humoristisch — trouw — vlotte babbel — sterke mening — realist — loyaal tegenover vrienden — ambitieus — zelfverzekerd — dierenvriend —Harde werker — levensgenieter— luisteraar — kindervriend
    Negative—
    recht voor z'n raap — stressgevoelig — prikkelbaar — koppig — onzeker — workaholic — imponerend — laks — scherp —onvoorspelbaar — egoïstisch


    Max is een gentleman, die slim is met woorden en mensen makkelijk om zijn vinger weet te winden. Een echte player is hij niet, maar hij vindt het wel leuk om een beetje te flirten en te complimenteren. Max is wel een flinke workaholic. Hij steekt veel tijd in zijn werk, en raakt geprikkeld als hij gestoord wordt. Hij is direct, zegt vaak meteen wat hij denkt, en is ontzettend koppig. Hij heeft altijd een mening over van alles klaarstaan en deinst er ook niet voor terug om deze te uiten. In zijn programma levert hij ook flink wat kritiek op de maatschappij. Max is vrij getalenteerd in het overtuigen van mensen en inpraten op mensen hun gevoelens. Ook is hij totaal geen meeloper en denkt hij voor zichzelf – hij heeft dan ook fundamenteel iets tegen volgers en makke schapen. Je kunt zeker wel stellen dat hij een muur heeft opgebouwd.
          Gelukkig zijn muren te doorbreken en aangezien Max een vrij hechte vriendenkring heeft is het al bewezen dat het niet onmogelijk is. Tegenover zijn vrienden is Max heel erg loyaal en warm, hij heeft alles voor hen over. Daarom is het ook altijd lastig voor zijn vrienden om te zien hoe hij die muren weer opgooit wanneer hij nieuwe mensen ontmoet. Ja, hij zal vriendelijk lachen maar een beleefdheidsgesprek zal hij direct afkappen en toegankelijk is hij dan al helemaal niet. Max kan ook nogal scherp zijn, iets wat vele niet kunnen waarderen.

    • Meest op zijn / haar gemak wanneer:
    • Gemoedsrust waarin hij / zij meestal te vinden is:
          — Temperament:
          — Onzekerheden:
          — Nerveuze tics:
          — Angsten:
    • Masker voor buitenwereld:
    • Hoe ziet hij / zij zichzelf:
          — Hoe denkt hij / zij dat anderen hem / haar zien:
    • Eerste indruk die anderen zullen hebben:

    ✘ ✘ ✘
    T H E N & N O W


    • Opgevoed door ouders: Ja.
    • Leven zijn / haar ouders nog: Alleen zijn vader leeft nog.
          — Vertel meer: Op het eerste gezicht heeft Max nooit iets te klachen gehad. Samen met zijn tweelingbroer Luke had hij altijd de grootste lol en waren bijna ofafscheidelijk. Samen met hem zat hij ook bij de plaatselijke voetbalvereniging en heeft dit drie jaar gedaan. Na het einde van het laatste seizoen gingen ze op trainingskamp, een uitje dat hj niet snel meer zal vergeten. Daar werd hij net zoals zijn tweelingbroer seksueel misbruikt. Hierna is hij acuut met voetbal gestopt en er eigenlijk nooit meer over gesproken.Toen ze allebei gingen studeren zijn ze elkaar enkele jaren uit het oog verloren, maar door de gebeurtenis voelde ze zich toch altjd verbonden en ze zoeken elkaar regenmatig op. Doordat zijn zusje veel op reis is heeft hij een minder sterke band met haar omdat ze elkaar weinig zien. Zijn moeder is overleden toen hij vierentwintig was aan een hartstilstand. Zijn vader is dement aan het worden en woont daardoor in een verzorgingstehuis.
    • Vader: Daniel Rivers
          — Leeftijd: 65 jaar
          — Verjaardag: 29 maart
          — Afkomst: Canadees
          — Relatie: redelijk
          — Beroep: radio-DJ, met pensioen
    • Moeder: Rachael Rivers
          — Leeftijd: overleden op 61 jarige leeftijd
          — Verjaardag: 14 februari
          — Afkomst: Canadees
          — Relatie: goed
          — Beroep: verloskundige, met pensioen
    •Tweelingbroer: Luke Rivers
          — Leeftijd: 26 jaar
          — Verjaardag: 11 april, Luke is twee minuten ouder.
          — Relatie: goed
          — Beroep: fotograaf
    •Zusje: Anna Rivers
          — Leeftijd: 22 jaar
          — Verjaardag: 31 augustus
          — Relatie: redelijk
          — Beroep: reisleidster

    • Geboorteplek. . .
          — Land: Canada
          — Staat / regio: Brits-Columbia
          — Stad: Vancouver
    • Huidige woonplek. . .
          — Land: Verenigde Staten
          — Staat / regio: Californië
          — Stad: San Diego

    • Huis:
          — Buurt: rijke, rustige buurt
          — Huis: villa aan het strand
          — Inrichting: chique maar niet erg netjes.
          — Huisgenoten: niemand
    • Huisdieren: Balou, een Sint Bernard.
    • Vervoer:
          — Favoriete vervoer: zijn auto

    • Baan: Presentator
    • Aantal jaren: 4 jaar
          — Vindt hij / zij de baan leuk:
    • Droombaan: Die heeft hij al, namelijk presentator.
    • Waar ziet hij / zij zich in vijf jaar: Een relatie en misschien een kind.

    ✘ ✘ ✘
    L O V E L I F E


    • Seksualiteit: biseksueel
    • Oogje op: -
          — Dynamiek tussen hen: -
          — Favoriete bezigheid samen: -
    • Neemt hij / zij initiatief: ja
          — Rustig aan / duikt erin: duikt erin
    • Flirterig aangelegd: Ja, best wel
    • Snel jaloers: ja nogal, al probeert hij dit te verminderen
    • Perfecte date:
    • Partner: -
          — Romantische partner: -
          — Romantische situatie: -
          — Gedachten over huidige situatie: hij hoopt snel een relatie te krijgen
    • Partners verleden: Behati Prinsloo (2010-12),
    • Bindingsangst: Nee
          — Verlatingsangst: Nee
    • Open in relatie: Ja
          — Volledig vertrouwen: Ja
    • Op welke leeftijd maagdelijkheid verloren: op zijn veertiende
          — Waar: in de kleedkamer
          — Met wie: zijn coach
    • Soort van zoener:
          — Turn-ons: iemand die niet snel bang is, iemand die met zijn jaloerzie om kan gaan.
          — Turn-offs: een terughoudend persoon, iemand die het alleen voor de bekendheid doet.
    • Geloofd hij / zij in ware liefde: Ja, heel erg.
    • Wil hij / zij kinderen: Ja
    • Wil hij / zij trouwen: Ja

    ✘ ✘ ✘
    E X T R A


    • Hobby's: Surfen, Netflix and chill,
    • Diepste geheim: dat mensen achter zijn verleden komen.
    • Doelen in toekomst:
    • Angsten: Thanatophobia, angst om te sterven.
    • Verslavingen: Ja, al ontkent hij dit altijd.
          — Waaraan: slaappillen
          — Waarom: om een traumatische gebeurtenis uit zijn verleden te verwerken.
    Likes —
    Buritos
    Zee
    Surfen
    Sex
    thuis naakt rondlopen
    bier
    bittere chocolade
    mensen voornamelijk vrouwen, die hij makkelijk om zijn vinger kan winden.
    Dislikes —
    hazelnoten (allergie)
    People with a lot of critique
    [. . . ]
    [. . . ]
    [. . . ]
    [. . . ]
    [. . . ]
    [. . . ]
    • Belangrijkste bezit:

    ✘ ✘ ✘
    R E L A T I O N S


    • Bekenden. . .
          — Naam persoon:
          — Hoe / waar ontmoet:
          — Gedrag tegenover hem / haar:
    • Vrienden. . .
          — Naam persoon:
          — Hoe / waar ontmoet:
          — Gedrag tegenover hem / haar:
    • Beste vrienden. . .
          — Naam persoon:
          — Hoe / waar ontmoet:
          — Gedrag tegenover hem / haar:
    • Collega's. . .
          — Naam persoon:
          — Hoe / waar ontmoet:
          — Gedrag tegenover hem / haar:
    • Vijanden. . .
          — Naam persoon:
          — Hoe / waar ontmoet:
          — Gedrag tegenover hem / haar:

    • Persoon die hij / zij het meest vertrouwd:

    Ik ben vanaf vanmiddag tot 18 augustus op vakantie dus heb hopelijk rond zaterdag/zondag weer wifi om de rol verder af te maken.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 17:49 ]


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Spaghetti schreef:
    Ik zou denk ik nog wel een man willen, richting weet ik echter nog niet!

    Yaay, cool. ;D Mocht je willen brainstormen dan kun je me altijd lastig vallen, haha.

    @Soco Oh, wauw, fijne vakantie dan! Ugh, je maakt me nog jaloers ook, haha. Begrijpelijk, mocht je niet de tijd hebben om je rol in de tussentijd te maken, en het RPG zou eventueel al begonnen zijn dan houden we dat natuurlijk lekker in gedachte. c: In zo'n geval kun je uiteraard altijd lekker inspringen, daar zorgen Penn en ik wel voor.
    + Interessante facelaim, I like him.


    I'm your little ray of pitch black.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik heb al wat dingen aangevuld maar weet niet precieswat ik verder bij uiterlijk moet zetten. Haar werkelijke status staat er nu wel!

    @Scrull, thanks!

    Ik heb even lopen denken voor je, maar van mij mag je eventueel wel gewoon mijn lijstje overnemen, dan heb je denk ik wel alles ingevuld? En mocht je het dan nog liever uittypen dan heb je de onderwerpen die je op kunt halen. c:
    • Grootte:
    • Gewicht: (Overgewicht of ondergewicht?)
    • Lichaamstype:
    — Tatoeages:
    — Piercings:
    — Moedervlekken:
    — Littekens:
    — Kenmerken:
    • Huidskleur:
    • Gezicht:
    — Expressief gezicht:
    — Wenkbrauwen:
    — Wimpers:
    — Make-up: (VROUWEN)
    — Ogen:
    — Bril / lenzen:
    — Neus:
    — Gezichtsbeharing: (MANNEN)
    — Lippen:
    • Haren: (Valt er wat mee te doen?)
    — Haarkleur:
    — Haarlengte:
    — Haarstijl:
    • Handen:
    — Gebruikte hand:
    — Nagels:

    • Kledingstijl:
    — Schoenen:
    — Accessoires:

    • Stem:
    — Accent:
    — Volume:
    — Manier van spreken:
    — Woordenschat:
    — Eigenaardigheden:
    • Lach:
    — Ligt het bij wie hij / zij is:


    I'm your little ray of pitch black.

    Spaghetti schreef:
    Ik zou denk ik nog wel een man willen, richting weet ik echter nog niet!


    That would be awesome! ^^


    Faith is everything.