• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Being a role model is about being true to myself...
    Naam » Beroep » Status » Real status » Username » Pagina

    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » TBA » Greenlight » TBA
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » JudithSuzann » 1.2
    ♀ TBA » TBA » TBA » TBA » Canagan » TBA

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1
    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich Asshole » TBA » Soco » 1.2
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » Sempre » TBA
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » demonpox » TBA
    ♂ TBA » TBA » TBA » TBA » username » TBA


    Voorbeelden: regisseurs, socialites, modellen.
    Voor bijvoorbeeld een sporter heb je echt een goede status nodig waarom diegene bekend is, dus hou het maar voornamelijk bij logischere rollen. c:

    + Er is een maximaal aantal voor ieder beroep, en dat is twee.


    Naam » Gehele naam + bijnamen (ook door de magazines)
    Leeftijd » Alles is mogelijk, maar gelieve 21+, omdat je vanaf die leeftijd kunt drinken in de USA.
    Status » Zowel voor de camera, als erbuiten, kan natuurlijk ook hetzelfde zijn.
    Uiterlijk » Niet enkel een foto, wel een uitleg erbij + niet enkel zwart wit foto's.
    Innerlijk » Steekwoorden + een beetje uitleg is voldoende.
    Geschiedenis » Hoe is deze persoon bekend geworden?
    Extra » Alles wat je kwijt wilt.
    Relaties » Er mogen al relaties bestaan, mochten mensen hier interesse in hebben. Wij werken met verplichte relatie lijstjes via het praattopic.

    Wees creatief, alles dat je in je rol wilt planten dat jouw zal helpen, is welkom. Je rol hoeft niet 1000 of 2000 woorden te zijn, al zal het wel hulp bieden voor anderen en jezelf. c:


    You are remembered for the rules you break...
    ——» Algemene Quizlet regels uiteraard.
    ——» Hou mannen en vrouwen gelijk.
    ——» Bij voldoende animo worden de rollen uitgebreid naar 10-10.
    ——» Minimaal 300 woorden, dat moet zeker lukken met ons creatievelingen.
    ——» Alleen Scurll en Penn maken nieuwe topics aan.
    ——» Maximaal twee rollen per persoon, een van ieder geslacht.
          ——» Geen perfecte personages, en niet zomaar andere personages besturen.
    ——» Niet afgemaakte rollen blijven staan mits er contact is met de betreffende user.
    ——» Drama binnen het RPG is zéér gewenst, erbuiten niet bepaald.
    ——» OOC enkel in het praattopic, het speeltopic heeft zijn eigen bedoelingen.
    ——» Relatie lijstjes zijn verplicht, deze wordt door iedereen gemaakt in het praattopic.
    ——» Bij geen reactie meer, sturen we na 5 dagen weer een bericht.
          ——» Als ook daar geen reactie op komt, 2 dagen later nog eens.
          ——» Als er dan nog niet word gereageerd, komt je rol te vervallen en gaat deze naar iemand anders.
    ——» 16+ is toegestaan, mits dit boven de post aangegeven wordt.
    ——» En natuurlijk, enjoy and have fun. c:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 15:15 ]


    Faith is everything.

    Campeon schreef:
    Ughhh FC struggles D: Ik kan niks vinden


    Oh, bekend probleem! Welke kant wil je op? Heb je wel al een aantal waar je uit wilt kiezen?


    Faith is everything.

    Penn schreef:
    (...)

    Oh, bekend probleem! Welke kant wil je op? Heb je wel al een aantal waar je uit wilt kiezen?


    Ik heb echt geen idee :'D Mijn personage wordt 22-23 jaar en dat is alles wat ik heb hahaha


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)

    Ik heb echt geen idee :'D Mijn personage wordt 22-23 jaar en dat is alles wat ik heb hahaha


    Haha, dan is het inderdaad wel lastig inderdaad. Ik zou het zo ook even niet weten, maar ik zal even gaan nadenken, en kom er asap op terug c:


    Faith is everything.

    Ik twijfel tussen een script/screen+comicbook writer of een director/producer


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Ik twijfel tussen een script/screen+comicbook writer of een director/producer


    Ik weet niet wat je het beste zelf bij je personage vind passen? Maar de eerste optie is wel echt origineel, al is de tweede optie ook niet slecht.

    @Campeon, ik weet niet of je al een FC hebt? Maar what about Erin Brady?


    Faith is everything.

    @Penn Hmh, ik vond haar er vrij oud uitzien idk.. Maar dankje iig voor het meedenken! (: Ik heb denk ik wel al een idee voor een status maar ik weet niet of het goed is


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    @Penn Hmh, ik vond haar er vrij oud uitzien idk.. Maar dankje iig voor het meedenken! (: Ik heb denk ik wel al een idee voor een status maar ik weet niet of het goed is


    Ik zal nog even verder gaan kijken voor je (: Wat voor status had je in gedachten?

    Edit; Mila Kunis? Nina Dobrev? Ik weet niet of je een blondine of een brunette wilt?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2017 - 18:48 ]


    Faith is everything.

    @Penn Ik had zeg maar een beetje het idee van born in fame(door ouders)/princess, maar dat ze al van jongs af aan in alles perfect moest zijn in alles en dat het (mentaal) zijn tol begint te eisen. Dus beetje van 'Princess' naar 'Mess in the making'.

    Ik gebruik denk ik als FC Sveta Bilyalova


    El Diablo.

    I'm taking the writer


    Bowties were never Cooler

    Heb eindelijk weer wifi, ben aan 't denken over een status maar heb tot nu toe weinig inspiratie.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik weet het nog niet zeker maar zou ik misschien Kiernan musicalster kunnen maken inplaats van actrice.(of ze doet beide als dat haar naam bekender maakt,ik ben er nog niet helemaal uit)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Campeon schreef:
    @Penn Ik had zeg maar een beetje het idee van born in fame(door ouders)/princess, maar dat ze al van jongs af aan in alles perfect moest zijn in alles en dat het (mentaal) zijn tol begint te eisen. Dus beetje van 'Princess' naar 'Mess in the making'.

    Ik gebruik denk ik als FC Sveta Bilyalova


    Penn en ik hebben inmiddels een beetje idee dat we teveel van hetzelfde krijgen, dus kom ik even met een voorstel. Je zou eventueel wel een dame kunnen nemen die eigenlijk al vanaf een zeer jonge leeftijd al bezig is natuurlijk en eigenlijk nu in haar fase zit dat ze er eigenlijk genoeg van heeft? Of nou juist een nieuwkomer? Of nou juist een persoon die echt nog aan het struggelen is (zichtbaar) om zijn / haar plek te vinden. Het id jammer als zoveel personen namelijk het picture perfect moment hebben in dit RPG. c:

    GreenIight schreef:
    Ik weet het nog niet zeker maar zou ik misschien Kiernan musicalster kunnen maken inplaats van actrice.(of ze doet beide als dat haar naam bekender maakt,ik ben er nog niet helemaal uit)

    Persoonlijk is het realistischer als ze vanaf musical naar films / series gaat natuurlijk, maar dat is jouw keus. Ik verwacht echter niet dat je haar te perfect zal maken, gezien het natuurlijk wel een kleinschalig RPG is en niet iedereen alles tegelijk kan doen. Dus gelieve een van de twee. Misschien dat ze zelfs over is gestapt wegens een schandaal, alsof ze 'weg gepest' is. Dus gelieve een 'talent' per persoon. ^_^

    Ik weet dat het vreselijk streng klinkt, maar als ieder persoon hetzelfde is dan wordt het ook niet echt leuk, lijkt ons? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    SebastianVerlac schreef:
    I'm taking the writer

    Screenwriter neem ik dan aan? Prima hoor, eens wat anders. c:

    Soco schreef:
    Heb eindelijk weer wifi, ben aan 't denken over een status maar heb tot nu toe weinig inspiratie.

    Ik heb in mijn vorige berichten wat voorbeelden gegeven, gezien het wel erg jammer zoi zijn als iedereen ongeveer dezelfde status zal hebben. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik heb in mijn vorige berichten wat voorbeelden gegeven, gezien het wel erg jammer zoi zijn als iedereen ongeveer dezelfde status zal hebben. c:


    En comic book als het mag


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    En comic book als het mag


    We willen liever één talent per personage, dus als je een keuze zou willen maken zou dat top zijn (:


    Faith is everything.