Ik ben de afgelopen dagen ook flink overprikkelt. Had daarnet weer een aanval ook
Ik ben druk bezig met het opstarten van mijn eigen bedrijfje, een webshop, maar er zijn zoveel dingen die ik niet begrijp, maar wel wil begrijpen, dat ik zo boos word op mijzelf. Alles om mij heen is dan te veel en zelfs als mijn vriend alleen al tegen mij aan het praten was, kon ik al exploderen.
Nu wilde mijn oma weten hoe mijn sollicitatie vandaag ging, dat had ik ook nog, maar toen ging mijn mobiel updaten, dus kon ik niet reageren. Toen vroeg ze 4 minuten later na haar berichtje aan mijn moeder hoe het ging, omdat ik zogenaamd niet reageerde, wat niet kon. Mijn moeder kwam dus naar boven om dit te melden en toen kreeg zij dus de volle laag, omdat ik het niet meer trok.
Hierna probeerde ik verder te gaan met de website, maar omdat ik nog zo boos was op mezelf en eigenlijk alles om mij heen, lukte dat niet en begon ik eigenlijk zowat in paniek te huilen. Mijn vriend kwam toen naast mij liggen op bed en pakte mij vast, omdat hij weet dat dit mij op zo een moment wel kan kalmeren.
Ik heb eerder aangegeven dat ik hier niet tegen kan als ik boos ben, maar dit zijn lichte aanrakingen. Als iemand mij stevig vastpakt kan ik nergens heen en dat geeft mij dan een gevoel van veiligheid.
Uiteindelijk heeft hij voor mij mijn probleempje opgelost en kon ik tot rust komen, waardoor ik nu weer verder kan. Ik ben alleen nu wel super vermoeid, omdat dit veel met mijn lichaam doet, zo een paniek-overprikkelings-aanval-iets.
[ bericht aangepast op 3 okt 2017 - 22:20 ]
Ich liebe dich 27.12.23