Kalokagathia schreef:
(...)
Dat is het probleem. Op social media is hij haast niet actief en antwoord hij altijd behoorlijk kort. Niet kortaf, maar wel gewoon kort. Wat op mij overkomt alsof het hem allemaal niet veel boeit, aangezien ik zelf altijd grootse verhalen typ. Oh, en lak aan interpunctie. :'D
Maar zo doet hij naar iedereen op social media, dus ik vat het niet persoonlijk op. Maar wanneer ik hem in real zie (eens per week) en ik toon interesse, dan vind hij dat raar. Raar dat men vragen stelt. Hij is wel heel open en antwoord wel, maar echt vragen terug stellen doet hij niet. Hoewel we wel grootse lol kunnen hebben, maar dat is oppervlakkige humor. Hij is wel weer zeer bezorgd als er iets met me is. Dus nogal dubbel, hahaha.
Nahw. Waarom begin je geen gesprek met hem (wanneer hij niet zo chagrijnig is) over jullie? Dan kan misschien eindelijk de knoop doorgehakt worden over of het officieel wordt tussen jullie of niet. ^^
Ik kan me heel goed vinden in dit hoor haha, in verband met het kortaf reageren. Als hij dat raar vindt, dan kan je denk ik het beste wel gewoon blijven vragen hoe het met hem gaat, maar verder gesloten antwoorden. Misschien voelt hij zich dan meer op z'n gemak. Als oppervlakkige humor jullie ding is, blijf dan van die grapjes met hem maken! Dan voelt hij zich vast ook op z'n gemak, want je zei dat jullie daarmee de grootste lol kunnen hebben. ^^
Nou, hij wilde wel al gelijk een relatie, maar ik wilde het nog even afwachten. Ik ken hem nog maar een paar weken. :'D Mijn vorige relatie is namelijk niet zo lang geleden voorbij en ook al voel ik minder dan 0% voor m'n ex, wilde ik het wel even afwachten. Ook al ging mijn ex vreemd. Maar goed, m'n crush en ik hebben al wel zowat alles gedaan wat in een relatie hoort haha. Ik vind hem ook echt heel leuk. Ik had hem laatst gevraagd (face to face, toen het ineens iets minder tussen ons ging) van hoe hij vindt dat het tussen ons gaat. Hij vindt dat het wel goed gaat, maar hij zit wel met de lange afstand tussen ons. Hij werkt bijna elke dag (ook nachtdiensten) en mijn school begint binnenkort weer. We moeten daar een oplossing op verzinnen.
[ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 20:37 ]
The sun will rise and we will try again.