Kendol schreef:
(...)
Ja Inge dat is echt een goed wapen en het zal probably wel werken want je weet wel plakband. Ik bedoel wat kan er gebeuren hij kan in je oog vliegen en in het ergste geval sterf je lol maar dat gebeurt niet toch
Ik heb hier ook mijn wapen: het is een slof die al enkele jaren niet meer als slof dient maar als Badass Baby Bitch Beestjesvernietiger. Als Arnold Schwarzenegger hier was, heette het waarschijnlijk de Ex-terminator maar verder het is een of andere rommelmarktding en hij zit echt comfortabel maar nu niet meer. Ik wou de spin doodmeppen maar hij ziet er zo groot en gevaarlijk uit help
Kendol schreef:
Dat is al een van de twee. Hier kroop Spideyspin opeens weg op een supersonische snelheid bijna niet spinnelijk holy moly. Ik ben nu aan het huilen ik ben een kind van Allah en ik verdien deze pijn niet
Ik krijg vaagjes de indruk dat je mijn wapenconstructieskills hier disst en ik voel me uiterst beledigd, want het werkte perfect, dat je het weet. Voor vliegende spinnen was ik tbh niet super bang, want die hebben we hier over het algemeen niet zoveel, bij mijn weten. En dat klinkt als een geweldige, multifunctionele slof! GRIJP DIE SPIN (als je hem ooit nog terugvindt, dan). Als ik het kan, kun jij het ook. ✨
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan