• Unpopular opinions.

    Dit topic is bedoeld om onpopulaire meningen te plaatsen. Heb jij een hekel aan muziek? Vind jij sport stom? Dan is dit topic helemaal voor jou!
    Je mag je mening hieronder droppen of als je zin hebt in een discussie mag je die altijd starten!
    Het zou fijn zijn als we elkaar niet gaan aanvallen omdat iemand anders een andere mening heeft.


    Dit topic is gebaseerd op Unpopular Opinions op Reddit.




    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 21:42 ]

    Ik vind het toch echt een verschil als iemand naar me toe komt en zegt: 'misschien gek dat ik het zeg, maar ik vind je figuur echt mooi' of dat iemand tegen me zegt dat ie me een lekker ding vindt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wasikowska schreef:
    Pindakaas is like uiterst smerig.



    Ja, dit ja.

    Wasikowska schreef:
    Pindakaas is like uiterst smerig.

    Ik kan geen pindakaas eten door een allergie ervoor, maar ik vind de geur van pindakaas ook echt verschrikkelijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De meeste koffie (uitzonderingen daargelaten) is zonder tien kilo suiker en vijf liter melk uitermate goor.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wenkbrauwen bijtekenen vind ik zo lelijk. Echt why


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Wenkbrauwen bijtekenen vind ik zo lelijk. Echt why

    cri sorry
    ik kan niet zonder wenkbrauwpotlood en gel


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ahavah schreef:
    De meeste koffie (uitzonderingen daargelaten) is zonder tien kilo suiker en vijf liter melk uitermate goor.
    )':


    And then we'll see it.

    HAHAHAHAHA^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh nog zoiets (en voor iemand denkt dat het op hem/haar gericht is, neen, het is een algemene frustratie): je hebt het recht op je mening, inderdaad, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik daarnaar moet luisteren als ik het bullshit vind of het een fijne zaak moet vinden dat je je niet-geïnformeerde bek opentrekt.

    (oh sorry voor het woordgebruik btw)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Koffie schreef:
    (...))':


    jij bent een uitzondering hoor <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dedpewl schreef:
    (...)
    cri sorry
    ik kan niet zonder wenkbrauwpotlood en gel

    Ugh nee gewoon die haartjes nog duidelijker makdn like guys dikkere/opvallendere wenkbrauwen maken je er echt niet mooier op
    Maar sowieso vind ik dat van bijba alle make up hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ahavah schreef:
    Oh nog zoiets (en voor iemand denkt dat het op hem/haar gericht is, neen, het is een algemene frustratie): je hebt het recht op je mening, inderdaad, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik daarnaar moet luisteren als ik het bullshit vind of het een fijne zaak moet vinden dat je je niet-geïnformeerde bek opentrekt.

    (oh sorry voor het woordgebruik btw)

    Tsss deze steek onder water kan echt niet hoor hoe durf je )))):
    Haha nee i agree with you. Beter negeren dan


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ahavah schreef:
    Oh nog zoiets (en voor iemand denkt dat het op hem/haar gericht is, neen, het is een algemene frustratie): je hebt het recht op je mening, inderdaad, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik daarnaar moet luisteren als ik het bullshit vind of het een fijne zaak moet vinden dat je je niet-geïnformeerde bek opentrekt.

    (oh sorry voor het woordgebruik btw)

    I know right. Dat je van die mensen hebt waarvan alleen hun mening geldt en dat jouw mening er totaal niet meer toe doet. Nee, flikker dan maar een eind op.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Beyonce is overrated


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Weggooiwashand schreef:
    Beyonce is overrated

    Agree


    Shoganai i ne~