Benoit schreef:
Mensen die zeuren over drukke treinen en vertraging kunnen echt de pot op. Ga dan met de auto. Oh nee, dan sta je ook in de file en moet je óók betalen.
Nederland is nu eenmaal een druk land, zeik niet zo.
Meh, ik ben het oneens. Veel mensen kunnen niet kiezen, denk aan 16 en 17 jarige studenten. Ik heb mensen flauw zien vallen van te lang stilstaan in de trein. Mijn verbinding was misschien een beetje extreem in die tijd... Ik geloof dat hij toen 1x per 2 uur reed en het duurde best lang voor het eerstvolgende station kwam (halfuur of langer). Hij was ook een keer, toen hij 1x per uur reed, 2 keer uitgevallen waardoor mensen dreigden hun vliegtuig te missen èn niemand kon bewegen omdat hij overvol was. Vliegtickets moesten bovenlangs doorgegeven worden zodat de conducteur kon zorgen dat men alsnog kon in zijn vliegtuig kon instappen. Het was mede zo druk omdat de herfstvakantie eindigde.
Daarbij is 2 of 2,5 uur vertraging echt veel. Als je dan niet weet of je nog met de laatste verbinding thuis kunt komen na 6 uur reizen, dan wordt je wel changerijnig/moe/boos.
Not hating on you, klagen is vaak vervelend om aan te horen, geef ik toe.
In de file staan vind ik zalig vergeleken met die treinen, ik ben echt dankbaar dat ik kan zitten en zonder overstap van A naar B kan. Het scheelt gewoon nog steeds uren!
wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder