M0NA schreef:
(...)
Jaaa. En ook zeiken als ze ge-catcalled worden en het raar vinden als ze dan inderdaad als lustobject worden gezien. Goh. Had je iets anders met je leven moeten doen.
Ik wil hier eventjes op inspelen, maar het is zeker niet aanvallend bedoeld (: Ik zou gewoon voorzichtig zijn met wat je zegt, want uiteindelijk ben je nooit zeker van de intenties van die meisjes. Ik draag bijvoorbeeld in de zomer heel veel croptops, die soms echt heel hoog komen (al zijn mijn borsten wel altijd bedekt hoor, haha) en/of shortjes die tamelijk kort zijn, gewoonweg omdat ik meer zweet dan boter in de microgolf en dan vooral op mijn buik. Dat, én ik vind gewoon dat mijn buik er best mag wezen. Maar daarom hoef ik niet om de tien meter, bij wijze van spreken, als slet worden uitgemaakt, of nagefloten te worden.
En dragen we allemaal niet eens iets (of wensen we dat we het durfden) waarin ons lichaam naar voren komt? Geeft dat echt het recht om zo behandeld te worden? Want, geef toe, sommige venten (en vrouwen ook, tbh) gaan wel echt heel ver met dat catcallen. En ik vind dan niet dat dat de schuld van de vrouw is, of toch niet volledig.
Nu geef ik wel toe dat ik soms ook judge, haha. Dus ik snap jullie wel, maar wees er voorzichtig mee. Wie weet leest iemand die zichzelf in jullie beschrijving herkent, dit en dat zou best wel kut zijn voor haar
Mijn brein breint zoals het breint.