• He, Q-shizzlebizzles. (Lol ik open teveel topics haha) (Dit (<<<) is niet mijn handschrift)

    Ik dacht dat het wel een leuk ideetje zou zijn als ik een topic ging openen waar alle Q'ers hun handschrift gingen tonen. Waaaaaant dat is altijd het eerste waar ik op let bij een persoon en ja, het is gewoon leuk oke.
    WEL zou ik het leuk vinden als we elkaar niet gaan judgen van 'ohmygod jouw handschrift is echt lelijk!'. Dat doen we niet k. Btw zijn complimentjes ook altijd welkom though. Verder maakt het niets uit wat je opschrijft, het mag van alles zijn. (:

    XOXO, je allerliefste, allercoolste, allerswagste
    Ads


    Heaven is a place that we all have

    Mijn L is lelijk.

    Cataholic schreef:
    ^ Jij schrijft mooi.

    Ja, een MT.


    Dank je! ^^



    Elvendork schreef:
    Omg Inge, jij schrijft ook hondschrift! Ik ben niet de enige. (hoewel jouw handschrift 193212x beter is)


    Nee, je bent zeker niet de enige, haha. Erg ronde kleine a's met te korte stokjes zijn een zwakte van me, al zie ik het verschil zelf wel perfect. (nerd)



    Sappho schreef:
    (...)

    Haha je bent één van de enige personen die ik ken die linkshandig is en niet messy schrijft (een vriendin van mij is linkshandig en schrijft met een vulpen... je snapt 'm wel)


    Messy vanwege de vele handafdrukken en uitgeveegde woorden? Oh, je had mijn tentamen laatst moeten zien. Ze hadden van dat lichtjes glossy papier uitgedeeld om op te schrijven en dat is een ramp voor linkshandige mensen, want het neemt nauwelijks inkt op. Vulpennen zijn inderdaad ook nooit goed, wat een reden is dat ik heel erg dankbaar ben voor de doorsnee balpen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MT.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Square schreef:
    (...)

    Messy vanwege de vele handafdrukken en uitgeveegde woorden? Oh, je had mijn tentamen laatst moeten zien. Ze hadden van dat lichtjes glossy papier uitgedeeld om op te schrijven en dat is een ramp voor linkshandige mensen, want het neemt nauwelijks inkt op. Vulpennen zijn inderdaad ook nooit goed, wat een reden is dat ik heel erg dankbaar ben voor de doorsnee balpen.


    Oh, oei, dat zal vast een hele klus zijn geweest om te ontcijferen... ;p

    Ja ik snap ook niet waarom ze niet gewoon overstapt op balpennen maar goed, who am i to judge? (Heb je toevallig ook, net zoals zij, moeite met de kantlijn? Bij haar lopen haar verhalen altijd scheef, omdat ze steeds verder van de kantlijn gaat schrijven hahaha)


    I just caught the wave in your eyes

    ^ Ik zie een tennisser. HAHA.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    ^ Ik zie een tennisser. HAHA.
    Lol ik ook :P

    Krullie schreef:



    forehand? backhand?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk topic! Ik ga hier binnenkort ook mijn prutschrift showen! (:

    Aah wat schrijft iedereen hier mooi (:
    En wat hebben de linkshandigen hier een mooi geschrift, ik ben ook linkshandig en mijn geschrift lijkt nergens op. Ik plaats nog wel een foto.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Mijn grootste struggle was het vinden van een werkende pen:


    "Take my advice; I don't use it anyway."