• He, Q-shizzlebizzles. (Lol ik open teveel topics haha) (Dit (<<<) is niet mijn handschrift)

    Ik dacht dat het wel een leuk ideetje zou zijn als ik een topic ging openen waar alle Q'ers hun handschrift gingen tonen. Waaaaaant dat is altijd het eerste waar ik op let bij een persoon en ja, het is gewoon leuk oke.
    WEL zou ik het leuk vinden als we elkaar niet gaan judgen van 'ohmygod jouw handschrift is echt lelijk!'. Dat doen we niet k. Btw zijn complimentjes ook altijd welkom though. Verder maakt het niets uit wat je opschrijft, het mag van alles zijn. (:

    XOXO, je allerliefste, allercoolste, allerswagste
    Ads


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:



    Dit is het als ik geen moeite doe dus basically ja


    je handschrift is zo vrouwelijk ads, en zo sierlijk.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Durpp. Ugh m'n leesbaarheid faalt zie ik nu.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 19:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tad schreef:
    I am glad I don't have maths anymore, yeah. Oh well, I try.



    Ik ken de struggle. Als ik snel schrijf worden mijn i r m u n 1 grote ratjetoe. Oftewel, allemaal boogjes en wat stipjes ergens. Ik vind het wel leuk eigenlijk ; p

    Ik plaats later mijn handschrift!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga dit ook doen, maar ik heb een heel raar handschrift. Hierbij een waarschuwing.


    Tijd voor koffie.



    Hah


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik zou al anderhalf uur moeten slapen, maar ik vind handschriften zo fascinerend, ah. Het is superleuk om al jullie foto's te zien! :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ^ Jij schrijft mooi.

    Ja, een MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga seffens/straks ook mijn echte geschrift tonen. Geen haat aub :P

    Paint op mijn gsm :P

    Omg Inge, jij schrijft ook hondschrift! Ik ben niet de enige. (hoewel jouw handschrift 193212x beter is)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Square schreef:
    Ik zou al anderhalf uur moeten slapen, maar ik vind handschriften zo fascinerend, ah. Het is superleuk om al jullie foto's te zien! :9~



    Haha je bent één van de enige personen die ik ken die linkshandig is en niet messy schrijft (een vriendin van mij is linkshandig en schrijft met een vulpen... je snapt 'm wel)


    I just caught the wave in your eyes

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 15:55 ]


    Tijd voor koffie.



    Dit is als ik mijn best doe ;'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH



    Gewoon omdat ik geen zin heb om zelf een tekstje te bedenken, en dit past ook nog wel best bij mij :P Ik heb gewoon een random geschrift gebruikt want ik kan best veel verschillende geschriften :)