Gadot schreef:
(...)
This. Ik ben wel blij dat mijn middelbare gewoon boeken had tho, want dat vind ik persoonlijk veel fijner leren dan van een schermpje. Op mijn middelbare school was het vaak zo dat je de boeken aan het begin van het jaar moest op halen, en aan het eind weer inleveren. Iemand in het jaar na jou krijgt dan jouw oude boeken, dus valt opzich nog wel mee qua papierverbruik.
Yep, haha, boeken zijn wel handig, maar invulcursussen vind ik echt nutteloos. Wij doen ook aan leenboeken, maar alsnog zijn die ontzettend duur, tbh. Ik geloof dat het zeker op een 300 euro per jaar komt (voor enkel de huurboeken). Ik bedoel maar, 300 euro maal zes (aantal jaren op middelbare), volgens mij is dat echt wel al een laptop of twee, haha. Dat haal je er echt wel uit, want je doet echt wel meer met een laptop dan enkel voor school werken.
- Oh ja, en mensen met een lager inkomen krijgen (in België toch) een studiebeurs.
[ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 15:26 ]
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys