M0NA schreef:
Soms het één, soms het ander. Het is soms heel fijn en intiem om elkaar alleen te voelen en te horen, en op andere momenten is het juist heel lekker om elkaar aan te kijken en te kunnen zien hoe de ander reageert.
Even een klein vraagje: we hadden vandaag seks en naderhand had ik enorm veel bloed, terwijl ik normaal niet bloed, alleen als ik ongesteld ben. Is dit erg of kan dit wel eens voorkomen?
Het kan zijn dat er een scheurtje in de huid tussen je anus en vagina is ontstaan door een verkeerde beweging van hem, of een iets te ruige beweging, of gewoon te weinig glijmiddel en dus veel wrijving.
Ik heb hier zelf vaak last van, omdat mijn vriend niet een ongelooflijk lange, maar wel een dikkere penis heeft dan de gemiddelde man, en we dan niet genoeg glijmiddel gebruiken.
Om op de licht/donker vraag terug te komen, mij maakt het vrij weinig uit. Het donker maakt het intiemer en vaak doen we dan ook een stuk rustiger dan normaal. In het licht is het voornamelijk de vluggertjes, de harde en ruige seks, de seks met speeltjes, dus dat is voor mij een beetje het verschil. Licht vind ik soms wel fijn om er een beetje bij te hebben, dan heb je niet dat je elkaar een kopstoot geeft of iets.
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen