Patholoog schreef:
Ik heb een vraagje. Ik merk dat ik wel aangetrokken ben toch mijn vriend, en dat ik ook seks willen hebben met hem. En ik geniet ook wel van de seks. Maar ik heb moeite met opgewonden raken. Is dit normaal als je voorheen nooit seks hebt gehad met iemand anders?
Ik weet niet helemaal of het hetzelfde is, maar ik heb soms echt geen zin (eerste vriend ook). Laatst nog, toen hadden we de dag ervoor seks gehad, een nieuw standje geprobeerd dat goed uitpakte. Maar de dag erna had ik echt géén zin. Ik weet dat het lekker zou zijn en ik weet dat ik seks met mijn vriend heel fijn vind, maar op dat moment "voelde ik er niets voor".
Ik weet niet of je het heel vaak hebt en of je misschien soms wel zin hebt?
Probeer in ieder geval niets tegen je zin in te doen en misschien heb jij er belang bij als de situatie meer voorbereidend is, romantisch, veel zoenen. Zoiets?
Misschien heeft het wel te maken met hoe jij je mentaal voelt. Ik heb dat heel erg. Als ik heel gestresst ben, door school of een andere situatie, dan heb ik bijna geen zin in seks. Misschien is er iets (kleins of groots of middelmatigs) aan de hand maar koppel je dat niet aan seks hebben?
Veel succes in ieder geval (:
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.