Iversen schreef:
(...)
Ja inderdaad.
Ik vind het heerlijk om vies te praten tijdens seks. :') En mijn vriend ook.
Een ultieme afknapper heb ik bij mijn huidige vriend nog niet ontdekt. Maar mijn ex vond dat ik 'er maar even doorheen moest' als het wat pijnlijk was. Eikel.
Wat een lul (het taalgebruik weer hoor). Mijn vriend heeft zaterdagavond, toen ik half dronken was, weer anal geprobeerd met me. Met mijn consent natuurlijk, sterker nog, door die drank had ik er juist zin in en was ik een stuk minder zenuwachtig. Helaas was hij te bang dat hij me echt pijn ging doen, gezien ik bij ieder beetje pijn piepte, gewoon omdat het zo vreemd is en een ander soort pijn is. Uiteindelijk is er niet veel meer dan de eikel binnen geweest, maar het was beter dan andere keren, gezien het al een stuk beter ging. Ik werd helaas zondagmorgen wakker met een droge bek, koppijn en misselijkheid wat nog geen halfuur later eindigde in een potje overgeven door de drank. Oeps. Maar, geen last gehad van de anale seks toen ik naar de wc moest.
Ik vind het gewoon echt niet kunnen als mannen dat zeggen. Misschien dat het lag aan het feit dat hij geen maagd meer was zelf? (Weet niet of dat zo was, want mijn vriend en ik waren beide nog maagd toen we voor het eerst seks hadden met elkaar, waardoor hij ook zenuwachtig was en bang om mij pijn te doen)
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen