Kaur schreef:
(...)
Geloof me — ik herken mezelf héél erg in jou. Voornamelijk dat gedeelte dat ik mezelf niet mooi vind in vergelijking met andere meisjes. Echter, je moet het wel vanuit jouw perspectief bekijken: jouw vriend heeft niet voor niets voor jou gekozen, niet waar?
Ik ben wel van mening dat je moet oppassen met je jaloerse gedrag. Het is duidelijk dat het voorkomt uit je eigen onzekerheid, maar door die onzekerheid om te zetten naar jaloezie loop je een heel groot risico dat je— je vriend weg gaat duwen en dat hij er op gegeven moment niet meer tegen kan. Vind een andere manier om die onzekerheid aan te pakken, bespreek het met je vriend en probeer op een positieve manier naar andere meisjes te kijken: andere meisjes zijn mooi, dat is niet iets om negatief op te reageren. Zeg tegen jezelf: damn, zij is mooi, go you girl!
Hij zegt soms dat hij mijn gedrag beu is, maar dat hij weet dat ik het ben en dat hij wel genoeg van me houd om het te negeren. Maar zoals je al zegt, het kan een moment verkeerd gaan en dat wil ik echt niet!
Ik kan niet positief naar andere meiden kijken, omdat mijn vriend ook kijkt en dan weet ik dat hij ze knap vind. Dan voel ik alleen maar nijd opborrelen en trek ik hem zowat mee, snap je?
Ik probeer het echt heel erg te negeren, maar het is heel, maar dan ook, heel erg moeilijk. Eigenlijk haat ik het gewoon dat er nog meer meiden bestaan als ik ergens met mijn vriend heen ga. Ik ga het liefst ook niet meer met hem zwemmen, wat we nog maar een keer gedaan hebben. Ik voel me daar niet goed meer bij.
Ich liebe dich 27.12.23