LittleOwlet schreef:
(...)
Het kwam omdat hij telkens zei dat haar vriend lelijk is en ze beter kan krijgen en zo. Het voelde voor mij net zo alsof hij dan haar vriend wilde zijn ;/
Maar ik weet niet of het hulp geeft, maar ik krijg al genoeg hulp voor dingen. Ik wil dit gewoon samen met hem oplossen weet je.
I'm sorry voor iedereen die er direct op sprong en het niet oké vond, maar ik zou hier ook jaloers van worden. Soms zijn mannen misschien niet zo subtiel en daardoor kan het verkeerd overkomen, waardoor ik me dan druk maak en jaloers wordt, maar dat betekent niet dat ik "fout zit".
Goedemorgen op Facebook net zo. Soms is het onschuldig, maar er zijn ook echt dames die erop uit zijn en dan zou ik het ook niet leuk vinden.
Natuurlijk heeft de rest gelijk dat jaloezie gevaarlijk is en je relatie kapot kan maken, maar ik wil even duidelijk maken dat het best kan zijn dat je jaloezie op deze momenten helemaal niet zo raar is.
Ik raad je wel aan om open te zijn naar je vriend. En dan niet "hij weet het allemaal wel", maar op het moment of een halfuurtje later zeggen dat je jaloers bent. Waarom en hoe en wat. Dat is belangrijk. Misschien dat hij jou ook wel kan helpen als je het op het moment zegt.
Continue to share your heart with other people even if it has been broken.