Ik wordt een beetje getoord en moet even mijn ei kwijt en wat advies
Waarschuwing: beetje zeiktopic, dus niet lezen als je dat niet boeit
Mijn moeder en ik hebben nooit een goede band gehad. Ze heeft altijd kritiek op wat ik doe en hoe ik er uit zie enzo. Dat ergert me al jaren, maar er is mee te leven. Nu heeft ze ong 2 maanden geleden een zware operatie gehad en is ze 6 weken van huis geweest. Deze 6 weken waren heerlijk. Met mijn vader is het veel beter samen te leven en alhoewel ik veel thuis moest doen was het prima vol te houden. Nu is mijn moeder alweer enige weken thuis en ik wordt helemaal gestoord van haar. Niks is goed en alles is slecht. Ze zit me de hele tijd af te katten en heeft kritiek op alles. Ze moet nog heel rustig aan doen, maar dat verdomd ze en vervolgens zit ze wel te zeuren dat ze zich zo slecht voelt. Maar als ik dan zeg dat ze moet gaan rusten wordt ze boos en zegt ze dat er dan helemaal niks in huis gebeurt en dat we haar niet zo moeten betuttelen. Maar als ze iets vraagt en ik zeg dat ik het zo doe (omdat ik dan ergens anders mee bezig ben) wordt ze boos en gaat ze het zelf doen. Ik doe nog best veel , maar ik heb eindexamens dus ik moet ook gewoon leren, maar ik kom er gewoon bijna niet aan toen. Ze roept echt om het kwartier dat ik iets moet doen of dat er iets niet goed is gedaan en ze heeft me al een aantal keer geslagen of geschopt als ik boos werd omdat ik geen tijd had om te doen wat ik van haar moet doen. Mijn broertje doet helemaal niks, nu heeft hij zijn sleutelbeen gebroken dus kan hij ook niet alles doen, maar hij kan best met de hond ofzo en zelfs dat verdomd hij want 'hij heeft eindexamens'. Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Ik heb superveel stress voor mijn eindexamens maar het is nogal moeilijk concentreren als ik de hele tijd wordt geroepen en afgekat. Iemand tips?
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one