• Hallo,

    Voor een onderzoek voor Nederlands moet ik samen met iemand een enquête afnemen. Mijn vraag dus ook of mensen deze enquête even willen invullen... Alvast bedankt!

    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvzpkhKaOvACCngyWqoTUr53B_Es8_YAVw7OEqlXDnyJ1rdw/viewform?c=0&w=1&fbzx=3457046647942499300

    [ bericht aangepast op 12 mei 2017 - 16:01 ]


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Done


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Waarom kan je wel uit oorlogsverhalen als favoriete genre kiezen en niet gewoon historische? -gelukkig kon je nog anders kiezen en invullen. Verder heb ik niks aan te merken eigenlijk. (Heb wel 16 ingevuld terwijl ik pas over een weken 16 wordt..)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Apfelstrudel schreef:
    Waarom kan je wel uit oorlogsverhalen als favoriete genre kiezen en niet gewoon historische? -gelukkig kon je nog anders kiezen en invullen. Verder heb ik niks aan te merken eigenlijk. (Heb wel 16 ingevuld terwijl ik pas over een weken 16 wordt..)


    O, die genre zijn we vergeten, we zullen het meenemen. Bedankt voor de tip!


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Zou je er een aanklikbare link van kunnen maken? Mijn mobiel pakt het niet omdat de link uit de pagina loopt op mobiele versie. Ik wil hem wel invullen


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nonpluvius schreef:
    Zou je er een aanklikbare link van kunnen maken? Mijn mobiel pakt het niet omdat de link uit de pagina loopt op mobiele versie. Ik wil hem wel invullen


    Tadaa!


    Draco dormiens nunquam titillandus

    M0NA schreef:
    Done


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ingevuld!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Done!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gedaan! (:


    "I solemnly swear that i am up to no good."