Nou ik zit dus al een tijdlang te twijfelen tussen mijn RPG ideeën en ik heb daarom besloten jullie hulp te vragen ^^
Idee 1 Het huis Asylum staat al lange tijd niet goed bekent. Het is een gekkenhuis en iedereen is er welkom. Maar niets is wat het lijkt. Binnen het huis zijn er geen gekken of doctoren, binnen het huis is het namelijk een groot spel. Iedereen heeft zo zijn geheimen om er te zitten, of reden en om er ook maar naartoe gestuurd te zijn. Het gekkenhuis werkt alleen heel anders en vele malen effectiever. De doctoren zetten alles op alles om hun patiënten te kunnen helpen. Alle patiënten hebben een chip gekregen bij binnenkomst, deze chip zorgt ervoor dat iedereen die zijn of haar geheim verklapt (dit kan van alles zijn misdaad/moord/liefde) zal het meteen vergeten en dus uit het gekkenhuis kunnen verdwijnen, nog even herstellen of er als dokter gaan werken. Voor de doctoren is het juist de bedoeling het geheim te ontrafelen en hiervoor zullen ze alles inzetten, van de dokter vol begrip tot eentje die je in de martelkamer neerzet, alles is mogelijk. Idee 2 Welkom in Amerika's nieuwe high school! Welkom aan boord van Samley High, de school voor alleen de beste modellen. De school staat bekend als de beste modellenschool en is beschikbaar voor ieder die een supermodel wil worden. Ieder jaar vindt er een trekking plaats en alleen de beste modellen gaan door. Samley High helpt je niet alleen met je uitstraling, het lopen als een tijger of leven voor de mode, tenslotte is niets wat het lijkt. De school kiest namelijk ieder jaar een jongeman en een jongedame uit, zij worden uitgeroepen tot koning en koningin van de school. Zij komen sneller aan een baan en lopen voor betere merken. Onderling is er dus wel zeker een strijd en ieder vecht voor een plek als koning en koningin van Samley High. Wantrouwen speelt een grote rol en ook is er meer dan genoeg sabotage, vriendschap staat op het spel en de haat onderling lijkt te groeien naarmate het einde van het schooljaar nadert en dus de koning en koningin ook bijna worden uitgeroepen. Idee 3 Ooit gehoord van de schaduwwereld? Geloof me dat wil je niet, toch leren steeds meer jonge kinderen de schaduwwereld toch wel degelijk kennen. Iedereen heeft een geheim en wanneer je dit te lang voor jezelf houdt gaat het fout. De schaduw komt ieder kind ophalen dat een geheim verzwijgt. Ze zullen in elkaar het vertrouwen moeten vinden want de schaduw laat hen niet met rust tot hen geheim eruit is. Zijn de kinderen bereid hun grootste geheim op te geven of zullen ze allen langzaam een worden met de schaduw, dat is tenslotte wat er gebeurt als je je geheim niet op tijd verteld. Toch is het niet zo makkelijk als het lijkt want wanneer de waarheid eruit is blijft het hen in allerlei vormen achtervolgen, de waarheid is hard is het niet. Ze zullen de schaduwwereld pas kunnen verlaten als ze hun geheim volledig hebben kunnen omarmen en hebben geaccepteerd dat het een deel van hen is geworden. De schaduw zal alles op alles te zetten om de kinderen bij zich te houden, is ontsnappen wel mogelijk? |
|
[ bericht aangepast op 11 mei 2017 - 21:37 ]
"The stars replaced the emptiness of my heart."