• Oke hier gaat het over:

    Een meisje die kan mega goed zingen, maar de mensen die van een gewone tiener, een beroemde zanger(es) kan maken vinden haar te lelijk voor dit soort werk, terwijl haar beste vriendin voor geen meter kan zingen, gaat zij het ook proberen, en haar laten ze wel toe, want: zij is mooi. Het meisje denkt dat ze goed kan zingen, omdat ze haar aannemen, maar nu willen haar managers dat ze gaat playbacken, maar zij heeft een hekel aan vals spelen.

    De vader van het meisje dat goed kan zingen is overleden

    Het nichtje van de mooie knappe vriendin, is een nogal sluw meisje,, ze probeert via haar nicht ook beroemd te worden, ze denkt dat ze knap is, maar ze is eigenlijk een lelijk eendje, dan probeert ze het meisje dat goed kan zingen tegen haar zus op te zetten (dit doet ze uit jaloesie)

    En dan is er natuurlijk ook nog een pestkop, hij/zij hoorde dat het meisje dat goed kan zingen niet is toegelaten en gaat haar daar mee pesten, maar hij/zij flirt met(als het een jongen is) of doet mega aardig tegen (als het een meisje is) het mooie knappe meisje, dus als het meisje die goed kan zingen jankend bij haar vriendin aankomt, en verteld dat de pest kop haar pest, geloofd haar vriendin haar niet.



    Rollen:
    Meisje die goed kan zingen (hoofdrol): BEZET! Annelies
    mooie, knappe vriendin (hoofdrol): BEZET! Nicole
    Maneger: BEZET! Monkeyball
    Meneer die beoordeeld: -
    Mevrouw die beoordeeld: -
    Man/Vrouw die beoordeeld: -
    Moeder Meisje die goed kan zingen(kleine rol): BEZET!! Raquel
    Moeder mooie en knappe vriendin (kleine rol): BEZET!! Eline
    Nichtje knappe en mooie vriendin (grote rol): BEZET!!!: Luna
    Pestkop (grote rol): -

    en dit moet ik weten:

    Rol:
    Naam:
    Karakter:
    Tekstje:
    Waarom wil je die rol?:

    en onthoud: als je een rol neemt die niet iedereen wil, dan is het makkelijker om hem te krijgen



    Meisje die goed kan zingen ^^

    Rol: Meisje die goed kan zingen

    Naam: Annelies

    Karakter: Lief spontaan, bitchy, vrij snel jaloers, gevoelig, koppig

    Tekstje:

    Haaii iedereen^^
    Mijn naam is dus zoals je ziet Annelies en ik ben al 16 jaartjes oud. Mijn karakter is lief, spontaan, soms bitchy, vrij snel jaloers, gevoelig en koppig. Voor de rest houd ik van Hello Kitty, chocolade, IceCream, m'n vrienden en muziek. Mar ik moet gaan!

    Ciaoz(H)

    Waarom wil je die rol?: Omdat ik wel eens een meisje wil spelen die mooi kan zingen. En het lijkt me een goede Quiz en leuk om erin mee te spelen.

    Meisje dat goed kan zingen info volgt

    Rol:Meisje dat goed kan zingen of Manager(dan meit ik me texst en Info Veranderen)

    Naam:Linda

    Karakter:Lief, Spontaan,Behulpzaam, Gek, Wild, Onzeker

    Tekstje:

    Heey ik ben Linda!,
    ik ben dol op Zingen en Liedjes schrijven!, Ik ben verslaaft aan Lolly's en Naar Concerten gaan!,Ik ben een Lief spontaan meisje maar ik kan ook brutaal zijn!,Verder ben ik TH Fan en Is Hardrock/Metal Muziek mijn leven!

    Waarom wil je die rol?:Omdat ik zelf van zingen Hou, en Het me een Leuke quiz lijkt!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Meisje die goed kan zingen


    Rol:Meisje die goed kan zingn

    Naam:Raquel

    Karakter:verlegen,betrouwbaar,eerlijk,energiek

    Tekstje:Hallo mensen ! Ik ben Raquel en ben 15 jaar oud. Als je mij zou zien dan ben ik op het eerste ogenblik wel verlegen en stiekem klopt dat wel. Maar ik kan ook heel hyper zijn in het bij zijn van me vriendinnen en familie. Mensen zeggen dat ik mooi en goed kan zingen maar ik weet niet of ik dat moet geloven. Ik denk dat ik daar weer te verlegen ben. Verder hou ik ervan om leuke dingen te doen met me vriendinnen. Verzin maar wat,wij hebben het vast al gedaan x] Nou dit ben ik wel zo'n beetje ;] Byee <333

    Waarom wil je die rol?: Omdat het me een leuke serie lijkt en ik nog nooit zo'n rol heb gehad


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol: Meisje dat goed kan zingen of anders wil ik wel manager zijn =)

    Naam: Lisa

    Karakter: Spontaan, vrolijk, ijdel, soms arrogant, flirterig, en kan goed liegen

    Tekstje: komt nog

    Waarom wil je die rol?: Het lijkt me wel leuk om te doen, en waarom zou ik de rol nou niet willen hé =D

    Rol: meisje die goed kan zingen

    Naam: Charissa

    Karakter: Ego, lief, zelfzeker en hyperactief en soms een bitch

    Tekstje: Hoi, ik bn Charissa. De meeste vinden dt ik goed kn zingen, ik vind het zelf maar niet veel voor stellen. Ik hou vn veel dingen maar het meest van zingen en schoenen. Ik kn een bitch zijn, en heb vaak een te groot ego, maar zo kent iedereen mij. Ik bn ook zeer zelfzeker mss drm mijn ego, ik kn ook lief zijn als het moet maar dt is zeer uitzonderlijk..x333

    Waarom wil je die rol?: hij lijkt me coel,!!.x33


    *He's the one.

    Rol: Meisje die goed kan zingen.

    Naam: Renee

    Karakter: Verlegen,Grappig,Aardig & Zorgzaam.

    Tekstje: Hi, ik ben dus Renee en ben 15 jaar oud. Ik kan volgens mensen goed zingen, maar ik vind het zelf niet veel voorstellen. Ik heb een hele lieve vriendin ze heet Nicole en staat altijd voor me klaar! Mooi ben ik niet echt maar dat geeft niet ik vind dat mensen mij moeten accepteren zoals ik ben! Daarom hou ik zoveel van Nicole want zei doet dat. Zei hierin tegen is super knap en cool! Nouja nu moet ik gaan ik en Nicole gaan naar de film! xxx

    Waarom wil je die rol?: Omdat het me een erg leuke en orginele serie lijkt en ik het leuk vind om mezelf terug telezen!

    xxx


    I do not hook up.

    Moeten anders de mensen kiezen?

    MENSEN KIES TUSSEN LINDA EN ANNELIES [MIJ] VOOR HET ROLLETJE VAN HET MEISJE DAT GOED KAN ZINGEN!

    Moeten anders de mensen kiezen?


    goed iddee

    MENSEN KIES TUSSEN LINDA EN ANNELIES [MIJ] VOOR HET ROLLETJE VAN HET MEISJE DAT GOED KAN ZINGEN!


    ik ben er ook nog hoa ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Jaah maar ze kiest tussen mij en Linda...

    Okay stemmen maar ^^

    Ik ga niet kiezen tussen jullie want Linda is ook aardig en jij ook!


    I do not hook up.

    Nichtje knappe en mooie vriendin iis diie nog vry ??(A)


    A. ikmisje.

    Nichtje knappe en mooie vriendin iis diie nog vry ??(A)
    dan moet je eerst dat info ding invullen(A)

    meer reacties??