Haaai
Zoals altijd schrijf ik offline enorm veel en kan ik het nooit laten om ineens weer van koers te veranderen. strangely enough - ik zit al op 40 000 woorden en dit is wel een recordaantal voor mij!
Maar afijn, de wending lijkt mij dus wel tof alleen vraag ik me af of het "te doen" is en niet te druk en ingewikkeld:
het verhaal ligt binnen de thema's paranormaal, romantiek (ja ook 16+) en fantasy. Nu kreeg ik het idee om het te verwikkelen met sci-fi, niet heel extreem denk ik maar het lijkt me wel tof.
Het verhaal zoals ik het nu heb gaat over Ava, die nachtmerries heeft over haar eigen dood en een vreemde schaduw ziet die langzaam de vorm aan lijkt te nemen van een jongen. daar krijgt ze een hechte band mee terwijl ze probeert om alles eromheen [denk een beetje aan geesten enzo maar niet te letterlijk] te begrijpen. nu wil ik eigenlijk het hele paranormale aspect van de geesten zoals ik ze nu even noem een tintje van science fiction geven in de verder loop van het verhaal.
Zou dat net té zijn of totaal niet samenhangend met de andere thema's? vooral ook omdat het begint als een paranormaal/romance en langzaam meer fantasy word en dan pas sci-fi trekken zou krijgen...
Ik heb geen idee of iemand me nu nog begrijpt of überhaupt nog leest (if u did; you rock) maar heeft iemand tips? of een ideetjes?
En zou je eigenlijk wel zo'n soort verhaal willen lezen?
'Imagination is the only weapon in a war against reality' - Cheshire Cat