• Dit topic is, wat het is. Het gaat over waarin je geen ervaring hebt, maar wel veel over nadenkt.

    Ik heb zo'n beetje in alles wat relatie en liefde betreft geen ervaring.
    Ik hou het sober anders wordt het een erg lange waslijst waar ik geen ervaring mee heb.

    Wat ik wil weten is of er meer mensen nadenken over bepaalde dingen zonder daar ervaring mee te hebben.

    Ik weet bijv. niet hoe je smoor verliefd kunt zijn op een ander en intussen wel kunt overleggen met die ander over de praktische alledaagse dingen van hoe je een dag of week plant.

    Ik heb geen ervaring met een relatief succesvol leven. (cat)


    The truth is out there.

    Ik heb geen ervaring met weten wat ik aan het doen ben.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb geen ervaring met compleet comfortabel met mezelf te zijn.
    En in relaties.

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 11:54 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kise schreef:
    Ik heb geen ervaring met compleet comfortabel met mezelf te zijn.
    En in relaties.


    --

    Ik heb ook geen ervaring in relaties en liefde. Ik heb geen idee hoe het voelt om verliefd te zijn.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Wow, so deep y'all.
    Ik kan niet omgaan met een naaimachine, maar ik ga dit binnenkort aan mezelf leren x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb geen ervaring met succesvol een maaltijd op tafel zetten zonder daarbij iemand die mee eet zowat om zeep te helpen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    Ik heb geen ervaring met succesvol een maaltijd op tafel zetten zonder daarbij iemand die mee eet zowat om zeep te helpen.

    Heb je al eens geprobeerd een tosti te maken of een eitje te bakken? Dat zijn namelijk de dingen waar ik mee ben begonnen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb geen ervaring met mezelf accepteren hoe ik ben (cat)