• Dit topic is, wat het is. Het gaat over waarin je geen ervaring hebt, maar wel veel over nadenkt.

    Ik heb zo'n beetje in alles wat relatie en liefde betreft geen ervaring.
    Ik hou het sober anders wordt het een erg lange waslijst waar ik geen ervaring mee heb.

    Wat ik wil weten is of er meer mensen nadenken over bepaalde dingen zonder daar ervaring mee te hebben.

    Ik weet bijv. niet hoe je smoor verliefd kunt zijn op een ander en intussen wel kunt overleggen met die ander over de praktische alledaagse dingen van hoe je een dag of week plant.

    Kise schreef:
    Ik heb geen ervaring met compleet comfortabel met mezelf te zijn.
    En in relaties.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb geen ervaring met uitgaan drugs, alcohol en roken, en dat houd ik ook liever zo. (fish)


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik heb geen ervaring met relaties, maar ik denk er wel eens over na. Vooral omdat iedere relatie toch wel anders is, tenminste tussen verschillende koppels zie je vaak wel verschillen.

    En het is natuurlijk leuk om te fantaseren over hoe een mogelijke (toekomstige) vriendje eruit zou zien. ;)


    Physics is awesome

    Scrumptious schreef:
    (...)
    Heb je al eens geprobeerd een tosti te maken of een eitje te bakken? Dat zijn namelijk de dingen waar ik mee ben begonnen. ^^


    Ja, m'n vriend was de hele ochtend ziek nadat ik een ei voor hem had gebakken (A) Tosti lukt me nog wel, maar kan dat moeilijk elke avond opdienen :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    (...)

    Ja, m'n vriend was de hele ochtend ziek nadat ik een ei voor hem had gebakken (A) Tosti lukt me nog wel, maar kan dat moeilijk elke avond opdienen :')

    Nee, dat snap ik, maar dan kun je bijvoorbeeld beginnen met vlees te gaan bakken, ipv van een eitje. En daar kun je dan eventueel aardappelen en groente bij doen, een "simpel" AVG'tje. Die hoef je alleen maar te koken en af te gieten en klaar is kees. Ik zou in ieder geval kleine stapjes nemen en niet te veel tegelijk koken, als je dat lastig vindt. Bijvoorbeeld eerst de aardappelen koken (die moeten het langste), vervolgens die inpakken in een theedoek en warm houden, daarna de groente koken en hetzelfde doen en dan het vlees bakken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb geen ervaring met het aangaan van een relatie met iemand die géén gigantische ass is en mijn hart in duizenden stukken breekt. :c


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat met dat ei en tostie maken, onhou ik om mee te beginnen. :Y)

    Slughorn schreef:
    Is het de bedoeling alleen te vertellen waar je GEEn ervaring in heb. Of mag je ook op vragen van anderen reageren als je daar wel ervaring in hebt ^^


    Wat mij betreft kun je gewoon vertellen waar je ervaring in hebt als je leest waar een ander geen ervaring in heeft.

    Wel ik heb wel ervaring met vriendjes. Maar nu ik na 2 jaar definitief over mijn ex (die nog steeds een goede vriend is, die ik eigenlijk te leuk vond maar vond dat hij te weinig tijd aan mij besteedde dus ik maakte het uit terwijl wij beide nog verliefd waren) heen ben ben ik opzoek naar een leuke jongen.

    Ik heb genoeg leuks rond zien lopen, maar de ballen om er heen te gaan en iets te zeggen heb ik dus niet. Ik heb eindelijk een positief zelfbeeld na hard werken en ik ben erg bang dat dit kapot gemaakt word. Daarom vroeg ik mij af hoe anderen hier mee om gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ukiah schreef:
    (...)

    verrek je hebt gelijk


    Dit is mijn eerste ervaring met gelijk hebben. ;-;


    Tijd voor koffie.

    Ik heb geen ervaring in de liefde en met seksuele dingen. En ja, ik denk er elke dag een paar keer aan ):

    Ik heb ook geen ervaring met ehbo-dingen. Ik had eens een klein sneetje en heb dat toen zo erg laten ontsteken dat ik naar de dokter moest lmao. Ik wil dus ook eens een ehbo-cursus gaan doen.

    Kleding maken! Ik wil heeeel graag eigen kleding gaan maken, maar ik heb echt zero ervaring hahaha.

    Interieur Design. Ik hou er van en wil ook zo graag mijn eigen kamer onder handen nemen. Ga ik ook doen na mijn examens. Toch heb ik ook daar nog geen ervaring mee.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Manoeuvre schreef:
    Ik heb geen ervaring met uitgaan drugs, alcohol en roken, en dat houd ik ook liever zo. (fish)


    kan hier wel tips&tricks voor geven moesten mensen het willen ahahha


    voor de rest heb ik geen ervaring met vrienden langer houden dan een jaar of zo lmfao, echte liefde, vriendjes, klefheid and shit (wel zo met meerdere jongens op een avond zoenen ahaa mhjaa ik heb ook ervaring met gedumpt worden), ook geen ervaring met succesvol zijn, juiste beslissingen maken


    en dan nog het toppunt van al: ik heb geen ervaring met weten wat ik aan het doen ben ahaha #livingtheyololife #opportunisme


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    LIEFDE.
    Niet dat ik er veel over nadenk, het interesseert me niet. Ik kan niet van iemand houden zoals dat in een liefdesrelatie gaat. (S1ngle and proud, yass) Maar ik vind het wel leuk om mensen advies te geven, op het psychologische gebied van liefdesrelaties dan. :')

    En alcohol, drugs en roken.
    Daar doe ik niet aan. Klaar. Het is inmiddels meer een principe/disciplinekwestie geworden, dat ik dat allemaal niet doe. Maar goed. Jammer alleen dat mensen je dan zo snel saai vinden.
    Het is juist triest wanneer je geen lol kunt hebben zonder al die zooi. :')

    En er zijn vast nog wel meer dingen waar ik geen ervaring mee heb, alleen ik kom er zo even niet op...

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 22:05 ]

    Eledhel schreef:
    (...)
    Je hebt geen ervaring in bescheiden zijn in ieder geval
    Hahahaha sorry die moest er even uit

    (hopelijk was jouw reactie sarcastisch want deze is dat ook en anders is het wel heel awkward)

    Ik heb geen ervaring in heel close zijn met iemand, en in de liefde, en in achteruit inparkeren


    Hahaha geweldig! Ik vind die stiekem nog best goed gevonden!

    Nou ik weet niet zo goed wanneer je kan zeggen dat iemand heel veel ervaring heeft in iets. Ik heb wel wat ervaring in liefde enzo, maar ik ben geen expert (': plus er zal genoeg zijn waar ik geen ervaring in heb - dus ja, was sarcastisch ^^

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 22:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Scrumptious schreef:
    (...)
    Nee, dat snap ik, maar dan kun je bijvoorbeeld beginnen met vlees te gaan bakken, ipv van een eitje. En daar kun je dan eventueel aardappelen en groente bij doen, een "simpel" AVG'tje. Die hoef je alleen maar te koken en af te gieten en klaar is kees. Ik zou in ieder geval kleine stapjes nemen en niet te veel tegelijk koken, als je dat lastig vindt. Bijvoorbeeld eerst de aardappelen koken (die moeten het langste), vervolgens die inpakken in een theedoek en warm houden, daarna de groente koken en hetzelfde doen en dan het vlees bakken.


    Een ei koken, dat is pas moeilijk. Ik heb nog GEEN ervaring in het succesvol koken van een ei (':

    -Wat ook een tip voor koken is. Je hebt van die pakken in de supermarkt, (knor bijv), daar staat op de achterkant precies beschreven wat je moet doen, hoe lang, etc. Etc. Dat maakt koken echt super makkelijk! Snijd eerst alles van tevoren, zodat je je handen vrij hebt. En zet het gas niet te hoog, dat voorkomt aanbranden!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Oja ik kan ook niet koken


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.