• Dit topic is, wat het is. Het gaat over waarin je geen ervaring hebt, maar wel veel over nadenkt.

    Ik heb zo'n beetje in alles wat relatie en liefde betreft geen ervaring.
    Ik hou het sober anders wordt het een erg lange waslijst waar ik geen ervaring mee heb.

    Wat ik wil weten is of er meer mensen nadenken over bepaalde dingen zonder daar ervaring mee te hebben.

    Ik weet bijv. niet hoe je smoor verliefd kunt zijn op een ander en intussen wel kunt overleggen met die ander over de praktische alledaagse dingen van hoe je een dag of week plant.

    Owlet schreef:
    Ik heb ook geen ervaring in relaties en liefde. Ik heb geen idee hoe het voelt om verliefd te zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het lijkt me juist heel handig en makkelijk om nooit verliefd te zijn en in plaats daarvan meteen van de ander te houden op een meer realistische manier. Al die vlinders vooraf vind ik maar blindmakend en lastig. Je bent als je smoor bent al snel niet objectief. Ik heb geen idee of dit soort gevoelens te sturen valt.

    MacGyver schreef:
    Ik heb geen ervaring met relaties, maar ik denk er wel eens over na. Vooral omdat iedere relatie toch wel anders is, tenminste tussen verschillende koppels zie je vaak wel verschillen.

    En het is natuurlijk leuk om te fantaseren over hoe een mogelijke (toekomstige) vriendje eruit zou zien. ;)


    Ja leuk is dat. Alleen nadenken kan inderdaad al leuk zijn. Het geeft iets van vrijheid. Alsof je dan de boel beter overziet en je makkelijker weet wat je echt wil. Ten minste, voor mij pakt het dan zo uit. ;)

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 11:29 ]

    Scrumptious schreef:
    (...)
    Nee, dat snap ik, maar dan kun je bijvoorbeeld beginnen met vlees te gaan bakken, ipv van een eitje. En daar kun je dan eventueel aardappelen en groente bij doen, een "simpel" AVG'tje. Die hoef je alleen maar te koken en af te gieten en klaar is kees. Ik zou in ieder geval kleine stapjes nemen en niet te veel tegelijk koken, als je dat lastig vindt. Bijvoorbeeld eerst de aardappelen koken (die moeten het langste), vervolgens die inpakken in een theedoek en warm houden, daarna de groente koken en hetzelfde doen en dan het vlees bakken.


    Ik ga binnenkort maar weer eens aan de slag (: Het grootste probleem zit hem inderdaad in alles tegelijk doen, en dat ik waanzinnig ongeduldig ben. Maar dankjewel voor de tips in elk geval! Als m'n huis in vlammen opgaat, laat ik het je weten :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Hannibal_Lecter schreef:
    LIEFDE.
    Niet dat ik er veel over nadenk, het interesseert me niet. Ik kan niet van iemand houden zoals dat in een liefdesrelatie gaat. (S1ngle and proud, yass) Maar ik vind het wel leuk om mensen advies te geven, op het psychologische gebied van liefdesrelaties dan. :')

    En alcohol, drugs en roken.
    Daar doe ik niet aan. Klaar. Het is inmiddels meer een principe/disciplinekwestie geworden, dat ik dat allemaal niet doe. Maar goed. Jammer alleen dat mensen je dan zo snel saai vinden.
    Het is juist triest wanneer je geen lol kunt hebben zonder al die zooi. :')

    En er zijn vast nog wel meer dingen waar ik geen ervaring mee heb, alleen ik kom er zo even niet op...
    Lol als mensen dat vinden dan is het raar van hun. Ik drink zelf ook regelmatig wat en ben ook af en toe wel eens dronken, maar ook zonder drankje heb ik het prima naar mijn zin. Maar ik herken het wel, van die mensen die zonder alcohol niets kunnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ook geen ervaring met aardig zijn als iemand anders onredelijk is :Y)

    Ik denk niet dat iemand overal ervaring mee kan hebben.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 12:40 ]

    I'm a virgin, durpp


    No growth of the heart is ever a waste