• IK HEB JE GEMIST!

    Toen ik me onlangs ineens zó erg verveelde, kwam ik terug op Quizlet terecht. Ik was vroeger erg actief, maar door drukte op school is dat verminderd tot ik gewoon niet meer op Q kwam. Toen ik zag dat er een paaseierenzoektocht aan de gang was, moest ik natuurlijk meedoen. En ik ben blijven plakken, om het zo te zeggen. Gosh, wat mis ik die tijden, en de oh zo mooie vriendschappen :'). Ik ben ondertussen terug actief op het forum, en als je profiel ook maar iets te maken heeft met Harry Potter is ook je gastenboek niet veilig (;. Ik heb het momenteel niet zo druk met mijn opleiding, dus hallo iedereen, ik ben blij dat ik terug ben!

    Ik merkte wel dat ik veel users niet meer ken, daarom een kort voorstelrondje!
    Ik ben Gwen, ben 18 jaar (19 op 11 mei hint hint) en ik studeer momenteel Toegepaste Taalkunde in Antwerpen. Verder ben ik niet echt veranderd sinds toen, ik hou nog steeds van Harry Potter en van dansen. Ik was vooral actief in 2012-2014, dus laat vooral weten of je er toen ook al bij was, en of je je username van ~2014 nog weet, misschien ken ik je nog wel :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 23:04 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Scandal schreef:
    ^Bij ons was dat in ieder geval niet. Bij ons waren het de allereerste 60 STP, ongeacht of je ging heroriënteren of niet. Want het was bij ons niet: de eerste 60 van een opleiding.

    Maar daar steekt een tool bij. Gebruik die dan eens?

    Ik heb ook nooit STP verloren, dus ik heb altijd in het 'perfecte' systeem gezeten. Ik heb maar 6 herexamens gehad in mijn allereerste 2 jaren. In mijn 2e bachelor zelfs geen. Dus ik ben misschien dan niet de ideale persoon om het aan te vragen. :')


    Ik snap het allemaal wel, ik ben gewoon nog steeds in de war door die laatste zin haha. Maar waarschijnlijk verandert deze regeling om de zoveel jaar en is er daarom verwarring :')


    "You'll stay with me?" "Until the very end."