• IK HEB JE GEMIST!

    Toen ik me onlangs ineens zó erg verveelde, kwam ik terug op Quizlet terecht. Ik was vroeger erg actief, maar door drukte op school is dat verminderd tot ik gewoon niet meer op Q kwam. Toen ik zag dat er een paaseierenzoektocht aan de gang was, moest ik natuurlijk meedoen. En ik ben blijven plakken, om het zo te zeggen. Gosh, wat mis ik die tijden, en de oh zo mooie vriendschappen :'). Ik ben ondertussen terug actief op het forum, en als je profiel ook maar iets te maken heeft met Harry Potter is ook je gastenboek niet veilig (;. Ik heb het momenteel niet zo druk met mijn opleiding, dus hallo iedereen, ik ben blij dat ik terug ben!

    Ik merkte wel dat ik veel users niet meer ken, daarom een kort voorstelrondje!
    Ik ben Gwen, ben 18 jaar (19 op 11 mei hint hint) en ik studeer momenteel Toegepaste Taalkunde in Antwerpen. Verder ben ik niet echt veranderd sinds toen, ik hou nog steeds van Harry Potter en van dansen. Ik was vooral actief in 2012-2014, dus laat vooral weten of je er toen ook al bij was, en of je je username van ~2014 nog weet, misschien ken ik je nog wel :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 23:04 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Benevolence schreef:
    Welkom terug!
    Join the Toegepaste Taalkunde-club! Ik studeer aan de KUL in Antwerpen i.p.v. aan de UA, maar toch toevallig. (:


    Jammer genoeg wordt mijn lidmaatschap niet verlengd, ik stop er namelijk mee na dit jaar :(. Ik kom van tso en de stap naar universiteit was te groot. Het is wel interessant, maar het gaat gewoon te snel.

    Welke talen volg jij, trouwens? Ik Engels-Spaans zoals iedereen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Whinging schreef:
    (...)

    Ja jouw usernames zeggen mij wel iets... Misschien al van 2012-2013, want de eerste jaren was ik nogal Twilight fan :')


    Wat leuk! In die periode was ik ook Twilight fan, ja. Volgens mij staan er nog polls op Q van mij uit die tijd. Dat was een mooie tijd.


    Physics is awesome

    Welkom terug bijna-verjaardagsgenoot! 19 op 13 mei
    Ik denk niet dat ik jou ken en jij mij waarschijnlijk ook niet, maar toch. Hoi. :')


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    Welkom terug bijna-verjaardagsgenoot! 19 op 13 mei
    Ik denk niet dat ik jou ken en jij mij waarschijnlijk ook niet, maar toch. Hoi. :')


    Haha leuk dat je het zegt. Ik heb hier op Q nog een meisje leren kennen, en zij is ook enkele dagen jonger. (19 mei als ik me niet vergis). Ik vond het altijd leuk om haar te plagen dat ik net wat ouder was. Och, soms wil ik terug 14 zijn :')


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Booh, ik schreef een twilight fanfic en heb nog altijd dezelfde naam dus je zou me kunnen kennen :')

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 0:50 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    In 2014 was ik, eh, nog niet hier :') Aangenaam, ik ben die ene veertienjarige die soms ineens heel actief is, en dan weer niet. Je zal me binnenkort vast wel tegenkomen :Y)
    Oh en ik sta open voor Harry Potter-fans :3


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hmmm... ik was rond die tijd Oppugno/DrarryMORE . Welkom terug!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Whinging schreef:
    (...)

    Haha leuk dat je het zegt. Ik heb hier op Q nog een meisje leren kennen, en zij is ook enkele dagen jonger. (19 mei als ik me niet vergis). Ik vond het altijd leuk om haar te plagen dat ik net wat ouder was. Och, soms wil ik terug 14 zijn :')


    Ik ben 17 mei jarig (cool)
    Maar officieel mag ik niet meedoen in die strijd :p

    En rond die tijd was ik er ook al! Ik denk onder de naam Rhyme. Misschien Shiki? Ik heb geen idee, lang geleden :')


    It's never gonna happen, Guys.

    Yoooo welcome back! Ik was er toen ook al, maar ik herken je zo even niet. Wel gezellig dat er weer eens iemand terugkomt in plaats van weggaat! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zat toen ook al op Q, maar ik herken je niet echt. Misschien herken jij mij wel?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Whinging schreef:
    (...)

    Zegt me niks... De enige die ik vanuit herinnering nog weet is Square haha, nog niet tegengekomen though. Sommige anderen herken ik, maar ik weet dat ik mij vooral op mijn stories focuste en minder op het forum, dus het is logisch dat ik niet veel mensen ken.


    Omg, hoi. Wat een eer, haha. (krul) Ik was er inderdaad in die periode ook al, ik schreef een hele hoop Harry Potter fanfic, en mijn username destijds was dezelfde als nu, dus dat is lekker gemakkelijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JamesPotter schreef:
    Welkom terug!! Ik herken je niet meteen, maar ik zit op mijn mobiel en kan nu niet je oude usernames zien


    Omg sorry, ik heb jou gewoon overgeslagen met antwoorden... Ik herken jou ook niet meteen maar zalige username!


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    SPECS schreef:
    Booh, ik schreef een twilight fanfic en heb nog altijd dezelfde naam dus je zou me kunnen kennen :')


    Oh gosh ik herken echt niemand facepalm.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Floresco schreef:
    In 2014 was ik, eh, nog niet hier :') Aangenaam, ik ben die ene veertienjarige die soms ineens heel actief is, en dan weer niet. Je zal me binnenkort vast wel tegenkomen :Y)
    Oh en ik sta open voor Harry Potter-fans :3


    Zo word ik waarschijnlijk ook. Is net zoals met de Sims. Dan speel je het 50 uur aan één stuk, en daarna weer maanden niet.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Eledhel schreef:
    Hmmm... ik was rond die tijd Oppugno/DrarryMORE . Welkom terug!


    JOU KEN IK. Nou ja, niet jou, maar je stories :')


    "You'll stay with me?" "Until the very end."