• IK HEB JE GEMIST!

    Toen ik me onlangs ineens zó erg verveelde, kwam ik terug op Quizlet terecht. Ik was vroeger erg actief, maar door drukte op school is dat verminderd tot ik gewoon niet meer op Q kwam. Toen ik zag dat er een paaseierenzoektocht aan de gang was, moest ik natuurlijk meedoen. En ik ben blijven plakken, om het zo te zeggen. Gosh, wat mis ik die tijden, en de oh zo mooie vriendschappen :'). Ik ben ondertussen terug actief op het forum, en als je profiel ook maar iets te maken heeft met Harry Potter is ook je gastenboek niet veilig (;. Ik heb het momenteel niet zo druk met mijn opleiding, dus hallo iedereen, ik ben blij dat ik terug ben!

    Ik merkte wel dat ik veel users niet meer ken, daarom een kort voorstelrondje!
    Ik ben Gwen, ben 18 jaar (19 op 11 mei hint hint) en ik studeer momenteel Toegepaste Taalkunde in Antwerpen. Verder ben ik niet echt veranderd sinds toen, ik hou nog steeds van Harry Potter en van dansen. Ik was vooral actief in 2012-2014, dus laat vooral weten of je er toen ook al bij was, en of je je username van ~2014 nog weet, misschien ken ik je nog wel :')

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 23:04 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Oscura schreef:
    Welkom terug!
    Ik kwam zelf eind 2014 terug na een jaar pauze, maar ik herken je username nog!
    (Wat zijn er veel mensen jarig in mei :'D. Ik ben 16 mei jarig)


    Laten we hopen voor beter weer binnen enkele weken. Zucht wat een rotregen. En ik ga zaterdag naar Brugge.

    O.M.G JIJ KENT ORPHAN BLACK. I like you.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Rowling schreef:
    Je usernaam komt me wel bekend voor!

    Ik ben ook echt sinds anderhalfjaar weer veel vaker online op Q.


    Jij hebt veel usernames waar ik van zeg 'die ken ik precies' :)

    Je hebt ook gewoon veel usernames


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Frodo schreef:
    Welkom terug! Ik zit hier ondertussen zes jaar, dus misschien herken je me (krul)


    Ja die naam zegt mij wel iets. Maar of het nu van Q is... Pff er hebben nu zo'n 30 mensen gereageerd en ik herken er 2 facepalm


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Whinging schreef:
    (...)

    Oh leuk! Wat studeer je?


    Communicatie! Maar twee jaar terug heb ik een jaartje taal & letterkunde gedaan (:


    soul made of stardust and chaos.

    iwatobi schreef:
    (...)

    Communicatie! Maar twee jaar terug heb ik een jaartje taal & letterkunde gedaan (:


    Haha echt veel mensen van Q doen iets met talen-communicatie-...
    Dat zal aan het type website liggen zeker :')


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    McCrory schreef:
    Welcome back C: als het goed is kennen we elkaar niet - wat niet vreemd is gezien ik pas in 2014 op Q kwam ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hi! Je kent me niet, maar ik ben Mare, ik kwam eind 2015 hier op de site. Veel plezier hierzo! *O*


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Volgens mij herken ik een oude username van je. Ik heb sinds 2010 deze naam, dus als je in 2012-2014 het actiefst was, dan herken je me misschien. =)
    Ik was toen nog moderator, dus een rood kleurtje. ^^

    En ohja: je kan ook meerdere quotes in 1 post doen. Dan moet je niet op jezelf een hele pagina vullen met enkel jouw posts. ;-)

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 19:33 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Volgens mij herken ik een oude username van je. Ik heb sinds 2010 deze naam, dus als je in 2012-2014 het actiefst was, dan herken je me misschien. =)
    Ik was toen nog moderator, dus een rood kleurtje. ^^

    En ohja: je kan ook meerdere quotes in 1 post doen. Dan moet je niet op jezelf een hele pagina vullen met enkel jouw posts. ;-)


    Oh ja.. dat wist ik wel, gewoon echt niet aan gedacht (cat)

    En ja, jou ken ik nog haha. eindelijk iemand gevonden


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Nonpluvius schreef:
    Hi! Je kent me niet, maar ik ben Mare, ik kwam eind 2015 hier op de site. Veel plezier hierzo! *O*


    Nu doe ik alsnog steeds 1 user per post sorry Scandal maar het lukte niet op mijn GSM + slechte wifi

    En toch ken ik jouw username. Ik ben ongeveer een jaar geleden nog eens even online geweest en volgens mij heb ik jou toen gezien haha


    "You'll stay with me?" "Until the very end."



    HOI! Ik zit al op deze site sinds... 2011 (what the fuck? Zo lang?).
    Eigenlijk weet ik niet zeker of ik een van je usernames herken, maar gezellig dat je weer terug bent!

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 20:40 ]


    Tijd voor koffie.

    Whinging schreef:
    (...)

    Nu doe ik alsnog steeds 1 user per post sorry Scandal maar het lukte niet op mijn GSM + slechte wifi

    En toch ken ik jouw username. Ik ben ongeveer een jaar geleden nog eens even online geweest en volgens mij heb ik jou toen gezien haha

    Interessant, want ik heb deze username nog niet heel lang (ongeveer 1,5 maand), dus misschien was t iemand anders, of leek het er veel op? Nou ja, doet er ook niet toe, je kent me nu (:

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 20:48 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    ^Kan het zijn dat je Pluviophile bedoelde? Dat is namelijk iemand anders die rond die tijd aanwezig was op het forum. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    ^Kan het zijn dat je Pluviophile bedoelde? Dat is namelijk iemand anders die rond die tijd aanwezig was op het forum. :Y)


    Ja dat kan hoor, ik weet niet wanneer ik exact weer eens voor enkele dagen online was, maar 1,5 maand geleden, dat had ik nog wel geweten. Hoop ik.

    @Jammer ik zit nu op de mobiele versie dus ik kan je usernames niet zien dus ik weet niet of ik je ken. en ja ik zit hier ook al van 2010, wat gaat de tijd toch snel :')


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Whinging schreef:
    (...)

    Jammer genoeg wordt mijn lidmaatschap niet verlengd, ik stop er namelijk mee na dit jaar :(. Ik kom van tso en de stap naar universiteit was te groot. Het is wel interessant, maar het gaat gewoon te snel.

    Welke talen volg jij, trouwens? Ik Engels-Spaans zoals iedereen


    Oh, jammer! Ik begrijp het wel. Heb je niet wat minder studiepunten opgenomen voor je eerste jaar of zo? Wij hebben een systeem waarbij mensen vanuit TSO, BSO en KSO in het eerste jaar maar ongeveer de helft van hun studiepunten kunnen opnemen om er zo 'wat in te komen'. Dat had je misschien wel kunnen helpen? Maar ik begrijp wel dat het een grote stap is qua theoretische leerstof.
    Ik volg Engels-Frans, niet zoals iedereen, haha :')


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon