• ★ MELROSE HIGH ★




    STORY
    Melrose High is een middelbare school zoals geen ander. Onder de leerlingen spelen er veel zaken die bij het puberleven horen. De één streeft naar populariteit, de ander naar de beste cijfers. Er lopen werkelijk alle soorten leerlingen rond, van de cheerleaders tot de gevreesde drugdealers. De dienst wordt uitgemaakt door de succesvolle atleten van de school, zij bepalen de norm. Bezwijk jij onder de druk van medestudenten of weet jij je eigen weg te gaan op deze hectische school?


    MELROSE HIGH
    Stad: Melrose (fictief)
    Staat: California
    Grades: Freshmen (14—15 jaar), sophomores (15—16 jaar), juniors (16—17 jaar) en seniors (17—18 jaar)
    Schoolkleuren: geel en groen
    Sportteams:
    Football: The Wolves. De jongens moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Cheerleaders: The Vipers. De meisjes moeten hier try-outs voor doen, omdat het zeer populair is.
    Overige sporten: Zwemteam, dansteam, atletiek, honkbal en basketbal
    Schoolclubs: Dramaclub, schoolband, schaakclub


    ROLLEN
    Naam • Grade • User • Status • Pagina
    Naam:
    Leeftijd:
    Grade:
    Status:
    Innerlijk: Graag meer dan alleen steekwoorden
    Uiterlijk: Probeer om geen dertigjarigen te gebruiken voor het uiterlijk van een zestienjarige
    Geschiedenis:
    Relaties: Geen toekomstige liefdesrelaties afspreken, vriendje en vriendinnetje mag wel zolang je maar geen ORPG gaat spelen
    Extra: Hobby's, clubs/sportteams, likes, dislikes etc.

    Mannen VOL
    — Isaiah Da Costa • Junior • Yugen • Wallflower • Diego Barrueco • 1.08
    — Caleb Montana • Senior • Horvath • Drugsdealer • Daniel Bederov • 1.05
    — Gus Charles Kingsley • Senior • Ziegler • Quarterback • Tim Borrmann • 1.07
    — Cristiano Ignazio Barone • Senior • Desierto • Badboy • Zayn Malik • 1.02
    — James Archibald MacTavish • Junior • PeterMaximoff • Weirdo • 1.11
    — Dallas Corey Eathons • Senior • Jughead • The athletic guy • Joe Collier • 1.11
    — Owen Cameron Green • Grade • Griffel • Geek • 1.11
    — Luke Isaac Hughes • Senior • Wemel • Rebel • 1.10
    — Osckar Chambers • Senior • Perrfect • Vreemde vogel • Olly Alexander • 1.10
    — Vincenzo Santino Alesi • Senior • Zelda • Jock • Stephen James • 1.10
    — Michael Gabriel Sherman • Senior • Griffel • Status • 1.11
    — Jeremiah Bodhi Geauxinue • Senior • Greenlight22 • Pitcher • Lucky Blue Smith • 1.10
    Vrouwen VOL
    — Kamryn Montgomery • Junior • Ziegler • The new girl • 1.11
    — Cassie Da Costa • Junior • Desierto • Cheerleader captain • 1.09
    — Stacey Sara Hale • Junior • Sunrises • Cheerleader • Baskin Champion • 1.10
    — Juniper Lia Ahearne • Senior • Marlow • Rebel • Faceclaim • 1.11
    — Roxy Sayen Pierce • Senior • Dougal • Bitch • Kimmy Schram • 1.06
    — Ayden Reynolds • Senior • McCrory • Gangbitch • 1.07
    — Aliz Nicola Harrington • Senior • Brinvi • Status • Taylor Hill • 1.10
    — Jacinta Isabelle Fray • Senior • Faolan • Dancer • 1.07
    — Libby McKenna • Senior • Ameliorate • Hippie • 1.11
    — Charlie Kate Green • Senior • Wemel • Punker • 1.11
    — Sofia Maria Edwards • Senior • Zelda • Rapper • 1.11


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Maximaal drie personages per persoon met verschillende geslachten en statussen
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    — Bespreek relaties en overige zaken in de praattopics
    — Heb je een vragen? Stel ze gerust
    — Have fun!

    Let op! Op dit moment geldt er de 4 post regel. Dat wil zeggen dat je minstens 4 posten wacht nadat jezelf gepost hebt, alvorens je weer een post mag plaatsen. Dit om te voorkomen dat de RPG bij de start al meteen in een sneltreinvaart schiet.


    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    ——————————————————————————

    ———————————————————————————
    •••
    ———————————————————————————

    Jacinta Isabelle Fray

    ”If you show me you don't give a fuck, I'll show you that I'm better at it.”

    • Senior • Dancer • Eighteen • Jacob • Outfit

    Jacob gaf niet direct antwoord op mijn vraag, wat ik hem niet eens echt kwalijk kon nemen gezien hij me wellicht niet goed gehoord had door het luide gedreun van de muziek. Hierdoor gleden mijn poelen ietwat afwezig rond terwijl mijn cup met drank soepeltjes tegen mijn lippen aan zweefde. Ik weigerde mijn goedgehumeurde houding te laten verpesten door een blaag, waarvan ik geweten had hoe deze in elkaar stak, maar het kostte me ergens moeite om het teleurgestelde gevoel van me af te schudden. Op dit vlak leek het me de laatste maanden - of waren het jaren? - allesbehalve eens mee te zitten. Het scheelde wellicht dat ik geen meelijwekkend persoon was en mijn zaligheid verstopte in het dansen. Het zachte getril van mijn mobiel trekt mijn aandacht en behendig pluk ik hem dan ook te voorschijn om te zien dat ik een berichtje had ontvangen van Dallas. Een brede glimlach vormt zich haast direct op mijn lippen; wat geheel onbewust als vanzelf lijkt te gaan.

          To: Dallas
    Bij een van dranktafels met Jacob, en waar hang jij rond? Misschien kom ik je stelen om een dansje te doen? ;3


    De lach op mijn lippen was echter van een korte duur toen vlak na het verzenden van mijn bericht naar Dallas, die van Vince binnen kwam. “Serieus?! Domme jongen,” snauwde ik mijn scherm toe en liet mijn vingers verwoed over het scherm heen gaan terwijl mijn trots een deuk leek op te lopen. Ik voelde me zo gekrenkt, waardoor ik gedreven poogde te raken om niet in de zoete woordjes van de jongen te trappen.

          To: Vince
    Voor iemand die zegt hier voor mij naar toe te zijn gekomen vermaak je jezelf anders prima zonder me. Bewaar je praatjes voor die Junior van je, Vince. Ik heb geen zin om met je te praten.


          To: Aliz
    Wie nog meer? Heb je anders hulp nodig? Ik heb frustratie genoeg op dit moment. :’)


    Wanneer ik ook Aliz een berichtje terug gezonden heb schenk ik resoluut mijn cup opnieuw vol met alcohol en neem daar wederom een goede slok van om het verhitte gedeelte in m'n boze gedachten te doen vertroebelen. Als ik me opnieuw naar Jacob wil wenden om te vragen - of misschien zelfs smeken - of hij met me wil gaan dansen krijg ik een iets te harde duw tegen mijn arm aan. Een deel van het drankje in mijn hand klotst hierdoor over de rand van mijn beker heen en druipt over mijn kleding en bovenbeen heen. Een gefrustreerde grom rolt over mijn lippen heen als mijn donkere kijkers zich zowat direct op de boosdoener weten te richten: Kit, die op zijn beurt blindelings door lijkt te lopen alsof er niks gebeurd is en hij niet eens door heeft dat hij tegen iemand aan is gelopen.
          ”Dit is de tweede keer al vandaag,” mopper ik en werp er enkele vloekende woorden achteraan terwijl ik tevergeefs wat drank probeer weg te vegen. Volledig geïrriteerd schud ik mijn donkere lokken heen en weer, waarna ik me verontschuldig bij Jacob. “Ik ga dit even proberen te redden in de keuken,” mompel ik nog hard genoeg voor hem om het te horen alvorens ik gebaar naar de natte plekken op mijn kleren en de drank die nog over mijn blote been heen glijdt. Behendig laat ik me vervolgens soepel door de menigte heen glijden en vindt uiteindelijk snel de keuken.
          Eenmaal daar aangekomen lijk ik zowat midden in de hitte van een of andere strijd te stappen; Vince die nat in de keuken staat, met het rode dingetje vlak naast hem, en een boze Charlie voor hem. Het is echter de boze drift van Dallas die me laat schrikken als de jongen een goede uithaal maakt naar het gezicht van Vince, waar hij hem vervolgens in een voltreffer weet te raken. "Waag het niet om ooit nog zo’n opmerking te maken, Alesi. Caleb mag je dan wel fantastisch vinden, ondanks dat je hem meesleurt in jouw ellendige leven, bij mij kun je vanaf nu beter uit de buurt blijven." Kort schieten mijn wenkbrauwen de lucht in en vraag ik me voor een paar tellen af wat Vince gedaan heeft om deze woede van Dallas over zich heen te krijgen. Al snel besluit ik echter dat het me weinig zal interesseren, althans op dit moment.
          "Wat een feest hier," merk ik daarom dan droog op en wapper een keer met mijn hand om de nog druipende alcohol er vanaf te spetteren, waarbij ik de drang om de keuken uit te vluchten probeer te weerstaan en mijn poelen van Charlie naar mijn lieftallige ex laat glijden en hem zo stilzwijgend evenals een tikkel bezorgd vraag of alles oké is.

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 18:40 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aliz Nicola Harrington
    IN WILL'S GARDEN || WITH LUKE || SENIOR || OUTFIT || FEELING UPSET
    sneakers instead of heels

    i thank god everyday for the existence of french fries

    'Iguess... Ik hoop alleen dat je niet van mij verwacht dat ik een kant ga kiezen. Want dat kan ik niet en wil ik ook niet... sorry.’ Vluchtig schudde Aliz haar hoofd.
          'Ik zou je nooit dwingen om te kiezen,' mompelde ze. Zo was ze niet, en tegelijkertijd wist ze ook dat Luke toch nooit voor haar zou kiezen, gezien jongens hun eigen versie hadden van sisters before misters. Toch stak het. Luke en zij konden toch gewoon als vrienden met elkaar omgaan? Zij deed er toch ook niet moeilijk over dat Caleb met Jacy omging?
          ‘Ik moet zeggen dat ik niet noodzakelijk blij ben met al deze drama, maar goed, daar valt nu niets meer aan te doen. En goed, geen afscheidsknuffel maar een gewone knuffel dan?’ Stilletjes keek Aliz naar Luke's gespreide armen.
          'Wordt Caleb dan niet weer boos op je?' De vraag kwam zacht en aarzelend over haar lippen, waarna ze uiteindelijk toch opstond, de afstand tussen Luke en haar verkleinde, en haar armen rondom zijn hals sloeg. Ze verstopte haar gezicht in zijn hals. 'Ik snap het gewoon echt niet waarom het zo verkeerd is als wij met elkaar omgaan. We waren toch ook vrienden toen Caleb en ik nog iets hadden?'

    To Jacy
    Caleb.

    To Caleb
    Wat verwacht je van me?

    sorry voor de te korte post


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Kyra @ Party

          ‘Alleen bier, oké?’
          Caleb kan niet anders dan zich vanaf deze woorden vele malen beter te voelen, aangezien hij het verschrikkelijk vond om niet volledig dronken te zijn op het moment. Wanneer hij dronken zou worden, zou hij alles en iedereen kunnen vergeten — zelfs al zou het maar voor één enkele avond zijn. Vanwege de wodka die hij eerder had gedronken, is hij er volledig van overtuigd dat hij het met bier af zou kunnen maken.
    Gelukzalig weet Caleb zijn jeugdvriendin in zijn armen te nemen en een rondje met haar te draaien, waarna hij haar laat weten dat haar verschrikkelijke ex—vriend van een afstand toe staat te kijken. God, wat heeft Caleb een ontiegelijke hekel aan die vent — meer dan hij normaal gesproken heeft bij andere personen.
          ‘Dat hoeft niet, Caleb. . . Als wij hem met rust laten, laat hij ons ook met rust — toch?’
          Caleb voelt zijn kaken strak op elkaar geklemd worden. Waarom had Kyra zojuist haar hand opgestoken richting Kit en is ze hem opnieuw aan het zoeken in de menigte?
          ‘Je hoeft mij niet altijd te beschermen. Zullen we dat biertje voor je halen?’
          Caleb laat zijn wenkbrauwen in een diepe frons glijden, waarna hij zijn bewegingen weet te stoppen en ze doodstil staan in de bewegende menigte van lichamen. Voordat Caleb een antwoord kan geven op Kyra — of liever gezegd, een standje omdat ze Kit uit haar hoofd moet zetten omdat ze nu bij hem is — voelt hij zijn telefoon trillen in zijn kontzak. Enigszins geïrriteerd weet hij hem tevoorschijn te halen en knijpt zijn kijken samen om het SMS’je van Aliz te lezen.
         
    > Aliz Nicola Harrington
    Niets meer.

          Caleb heeft nog steeds Aliz’ volledige naam in zijn telefoon staan, omdat hij die vroeger tijdens hun relatie ontzettend vaak had uitgesproken — dollend dat ze het ooit echt zouden moeten doen op hun bruiloft. Nu scheen het volledig onnodig, een gigantische grap zelfs maar hij eerder om moest huilen dan lachen.
          ‘Moet jij die klootzak niet achterna?’
          Calebs stem is ruw en kortaf, waarna hij zich omdraait om terug te lopen naar de muur waar hij Kyra voor het eerst had zien staan. Grommend neemt hij de onbekende fles terug van de kast en neemt er een kleine sip van. Vrouwen. Hij zou beter op zoek kunnen gaan naar Vince om nog wat wiet uit te delen.     


    Kyra Skye Carpenter
    “Men in books are better.”



    Caleb keek mij aan, zijn wenkbrauwen gevormd tot een diepe frons en ik wist dat dat er iets scheelde. Gelijk schoten mijn gedachten alle kanten op, had ik iets verkeerds gedaan, of iets verkeerds gezegd? Intussen had hij mij losgelaten en stonden we als twee zombies, doodstil in de dansende menigte van feestende tieners. Van achteren werd ik bijna omver gebeukt door een waarschijnlijk straalbezopen, enthousiast dansende jongen en van opzij verkocht een niets vermoedend meisje mij een elleboogstoot tegen mijn kaak aan. Ik had gewoon thuis moeten blijven, met een grote mok thee schoot er door mijn gedachten heen. Verlangend beeldde ik mij een dampende mok thee en mijn warme bed in en een diepe zucht verliet mijn lippen. Toen ik een blik op een verdacht stille Caleb wierp, zag ik dat zijn telefoon zijn aandacht had getrokken. Ergens had ik al een vermoeden met wie hij stond te praten, en na een blik op zijn telefoonscherm geworpen te hebben, werd dit vermoeden bevestigd. Ik wilde hem net een geruststellende knuffel geven, toen hij begon te praten.
          ‘Moet jij die klootzak niet achterna?’ Hij had het mij toegebeten en ik kromp wat ineen. Ik opende mijn mond om wat te zeggen, maar hij gaf mij hier de kans niet toe, gezien hij mij al zijn rug toe had gekeerd en wegbeende. Een enorm schuldgevoel bekroop me en ik wilde hem net achterna lopen, toen de massa zowaar nog dichter op mij leek te gaan dansen. Behalve ellebogen, ruggen, te diepe decolletés en te strakke t-shirts, zag ik vrijwel niets, gezien ik te klein was om over de menigte uit te kunnen kijken – zelfs wanneer ik op mijn tenen ging staan. Zodoende dat ik ook geen idee had waar Caleb heen was gevlucht – hoewel ik wel een idee had van wat hij aan het doen was. Moedeloos en een tikkeltje somber, strompelde ik, me tussen lichaam doorwurmend, van de dansvloer af. Ik zou liegen als ik nu zou ontkennen dat Calebs opmerking mij behoorlijk had gekwetst, ook al snapte ik deels waarom hij had gezegd wat hij had gezegd. Het was een waarschuwing geweest aan mij, maar hij moest weten dat ik voorlopig echt nog niet van plan was om weer iets met Kit te beginnen. Hij had mijn vertrouwen in hem geschonden, om niet te spreken van de hoeveelheid tranen die ik aan die jongen had verspild. Desalniettemin kon ik niet ontkennen dat ik nog steeds wat voelde voor Kit en dat, op sommige momenten waarneer ik hem zag, zoals zonet, ik toch wel een beetje warm werd vanbinnen. Ik had gewoon nog wat meer tijd nodig om tegelijkertijd over hem heen te komen en hem te vergeven. Ergens had ik gehoopt dat Caleb dat wel zou begrijpen, gezien hij duidelijk ook nog veel moeite had met zijn en Aliz' breakup, maar ik kon hem zijn reactie ook niet écht kwalijk nemen. Hij probeerde me gewoon, op zijn Calebs, te beschermen. Ik keek om me heen en zag vrijwel meteen Caleb tegen een muur staan, met een drankfles in zijn hand. Ik blikte naar de kast naast hem en zag dat de fles, die ik er eerder op had gezet, was verdwenen. Ra-ra waar die heen was gegaan. Ik zette een aantal stappen in zijn richting, maar bleef toen stil staan en twijfelde even. Hij had net zo boos geklonken – had hij eigenlijk wel zin om mij nu te zien? Ik wilde me ook niet aan hem opdringen of lastigvallen. Uiteindelijk besloot ik dat ik toch even met 'm moest praten.
          ‘Cal?’ zei ik dan ook zachtjes en sloeg mijn armen ongemakkelijk om mezelf heen. Ik wreef over mijn armen, rilde even – ook al had ik het alles behalve koud – en sloeg mijn ogen beschaamd neer. ‘Ik weet niet of je nu boos op me bent... ik hoop het niet–’ begon ik twijfelend en keek naar hem op ‘–ik wilde je niet kwetsen en ik was niet van plan om naar hem toe te gaan. Het is gewoon... ik probeer weer normaal tegen hem te doen... zodat we misschien weer gewoon vrienden kunnen zijn.’ Ik keek even kort en afkeurend naar de fles alcohol in zijn hand. ‘Ik denk dat ik even opzoek ga naar een bank. Ik moet even zitten want ik begin al moe te worden e–’ gelijk verlaat een luide, niet zo charmante gaap mijn mond en mijn wangen kleurden rood ‘–laat me maar weten wanneer je wilt gaan, dan breng ik je naar huis.’ Ik keek hem aan. ‘En doe alsjeblieft rustig aan met de drank, oké?’ voegde ik eraan toe.



    17 • Senior • Girl next door • Athletics • Party • Caleb

    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 19:43 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Ik zou je nooit dwingen om te kiezen,’ mompelde ze. Mijn ogen gleden onderzoekend over haar heen – ze leek nog steeds van streek. Ze zei het niet hardop, maar ik kon aan haar zien dat het haar enigszins toch ook wel kwetste dat ik hoe dan ook, wanneer het moest, Calebs kant zou kiezen en niet die van haar. Ze wierp een twijfelachtige blik op mijn gespreide armen. ‘Wordt Caleb dan niet weer boos op je?’ De vraag kwam zacht en aarzelend over haar lippen. Ik haalde mijn schouders naar haar op.
          ‘Waarschijnlijk wel, maar volgens mij is hij nu toch al niet zo blij met mij, dus jou een knuffel geven kan er vast ook nog wel bij,’ zei ik geruststellend. Deze behoorlijk slechte geruststelling, leek haar echter wel overgehaald te hebben, gezien ze toch uiteindelijk opstond. Ik grijnsde en wikkelde mijn armen om haar middel, nadat ze haar armen om mijn nek had geslagen. Ik voelde hoe ze haar gezicht in mijn hals verstopte en ik wreef langzaam over haar rug.
          ‘Ik snap het gewoon echt niet waarom het zo verkeerd is als wij met elkaar omgaan. We waren toch ook vrienden toen Caleb en ik nog iets hadden?’ Ik zuchtte zachtjes en liet Aliz langzaam los, zodat ik haar weer kon aankijken, waarna ik haar een schaapachtige glimlach schonk.
          ‘En je had eens moeten weten hoe beschermend Caleb deed over jou. Echter was hij toen ook minder bang dat hij je kwijt zou kunnen raken. Jullie waren behoorlijk klef weet je,’ vertelde ik en lachte zachtjes, ‘sorry dat wilde je vast niet horen. Hoe dan ook, nu hij jou niet meer "heeft"–’ ik maakte quote-gebaren met mijn vingers ‘–ziet hij mij nu ook als een potentiele rivaal.’ Ik leunde wat naar Aliz toe. ‘En wie kan hem dat nou kwalijk nemen, gezien ik behoorlijk leuk ben,’ zei ik plagend en keek haar voor aan aantal tellen aan, waarna ik weer terugleunde.



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Outside • Aliz


    I just caught the wave in your eyes

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – Will’s house – Kit – not feeling like

    Het moment dat Charlotte van haar wegliep en besloot om haar tijd op dit feest door te brengen bij iemand anders, voelde ze een enorme eenzaamheid opborrelen. Ze besefte zich, eindelijk, dat ze niemand meer overhad om bij terecht te kunnen.
          Na enkele minuten alleen in het midden van de ruimte te hebben gestaan - en daarmee aangekeken te worden door verscheidene feestgangers - besloot ze weg te lopen. Juniper stond dan ook niet veel later voor de dranktafel, waar een grote keus was uit verschillende dranken. Juniper pakte een volle fles en opende het, waarna ze de fles aan haar lippen zette en er uit begon te drinken.
          Toen ze verscheidene slokken eruit had gedronken en de fles bijlange na niet meer zoveel was als dat hij was voordat Juniper hem kaapte, zette ze het weer op tafel neer. Zonder dop. Een beetje giechelend pakte Juniper een schone beker, waar ze verschillende dranken in gooide. Daarna liep ze verder door de ruimte heen, richting de achterdeur. Niet veel later voelde ze een hand kort door haar lange, donkerbruine haren heen glijden, waarna ze niet veel later een ademhaling bij haar oor voelde. “Junip, I am dying for a cigarette en jij gaat mee,” fluisterde de stem. Kit!
          ”Kit!” kirde Juniper en ze draaide haar naar zich om. Kit liet zijn hand langs haar rug glijden, vouwde vervolgens zijn vingers om haar onderarm en trok haar achter zich aan. Het moment dat Kit haar met zich meetrok viel haar drankje op de grond, maar veel kon het Juniper niet interesseren. Dan pakte ze straks wel een nieuwe.
          Eenmaal buiten bevrijdde Juniper haar pols uit zijn grip en plaatste ze haar handen op Kits beide wangen. “Wat ben ik blij jou hier te zien,” giechelde Juniper, waarna ze enkele keren in zijn neus prikte. Daarna pakte Juni zijn linkerarm vast en sprong ze wat vage rondjes om hem heen, alsof ze een soort dansje aan het doen was.
          ”Ik ben zo nuchter, zo nuchter.. Zo nuchter ben ik nog nooit geweest,” zei Juniper lacherig. Ze was nog altijd rondjes aan het springen, toen ze uit het niets stopte. “Je wilde een sigaret toch? Heb je die? Mag ik ook?” vroeg ze toen, waarna een grote grijns op haar gezicht verscheen.

    The sun is shining and so are you.. Not.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 21:22 ]


    That is a perfect copy of reality.



    Alison Kennedy

    juni et kit • party/outside



    ‘Hey. . . Wat doe jij hier?’ Ik fronste bij zijn vraag, wat leek het dat ik hier deed? Ik kwam voor het feest natuurlijk. ‘Ik ben hier niet voor jou in ieder geval,’ plaagde ik hem, het feit dat we het al een tijdje niet met elkaar deden compleet negerend.
    ‘Ik dacht dat je me toch iets kende. Ik dans niet.’ Hij rolde zijn ogen iets wat me totaal niet aanstond, was ik vervelend? Irriteerde ik hem toevallig want dan had ik het liever dat hij het in mijn gezicht vertelde.
          Ondanks zijn blik had hij mij toch de sigaret gegeven en had ik er een diepe trek van genomen voor ik hem teruggaf, ‘maar ik denk dat Roxy wel goed kan dansen, of niet soms?’ Ik fronste nogmaals en ditmaal was het mijn beurt om met mijn ogen te rollen– Roxy dit, Roxy dat.
    ‘Kom op, watje, laat jezelf eens een keer gaan. Daar kom je alleen achter als je meedoet, maar ja, dat wil je niet.’ Ik lachte zachtjes, ze had nog een punt ook.
          ‘Nou, als jullie me willen excuseren, ik heb een feestje te vieren en als jullie niet gaan dansen, moet ik mezelf maar vermaken, niet?'
    Ik schudde mijn hoofd, ze had geen idee wat ze miste want ik kon zeker wel dansen maar misschien wel gewoon niet met haar.
    Toen Roxy weggelopen was had ik nog even snel oogcontact gezocht met mijn broer die er voor mijn gevoel als een kip zonder kop bij liep, zolang hij maar niet ging hyperventileren.
          ‘Verdomme Micah, sinds wanneer ben jij zo gaan zwijmelen over onbereikbare vrouwen?’ Ik leunde speels tegen hem aan terwijl ik zonder zijn wil af te wachten mijn glas tegen de zijne en proostte. ‘Op ons,’ glimlachte ik forcerend liefjes en draaide een rondje, ‘of op wat ons was in ieder geval.’
    Ik nam een grote slok van mijn drankje en draaide nog een rondje waarna ik me nu zeker wel duizelig voelde. ‘En zodat je het even weet Micah; ik ben een betere danser dan die sloerie daar.’
          Door de grote schuifdeuren bevond ik mij in de tuin en snoof ik even de frisse lucht op voor ik met grote stappen naar Kit liep en daar ook Juni begroette met een simpele, geforceerde glimlach voor ik Kit een por in zijn zij gaf. ‘Gaat het wel?’ Vroeg ik en keek hem serieus aan zodat hij het niet zou weglachen. Ik probeerde op een wat zachtere toon te spreken zodat het hem niet in verlegenheid zou brengen.
          Behendig viste ik vervolgens het pakje sigaretten uit zijn zak en stak er een in mijn mond voor ik nog even naar Kit boog; ‘als het niet gaat, dan zeg je het tegen mij hé.’
          Ik glimlachte nu nogmaals naar Juni die druk heen en weer zat te springen, ‘misschien is cheerleaden ook wat voor jou,’ sprak ik sarcastisch en gooide mijn rode haren naar achter.
    Nu ik bij mijn broer was voelde deze gehele omgeving wat veiliger en kon ik wat meer mezelf zijn, het klonk misschien klef maar ik was gewoon erg gehecht aan de jongen en raakte volledig in paniek bij de gedachten dat er misschien iets zou gebeuren met hem.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    KIT CASTIEL KENNEDY

    Senior • Alternative/Rebel • 18 • Outside • Juniper & Alison

    ’Kit!’ Junipers haren danste om haar gezicht heen terwijl ze haar lichaam naar hem toe draaide zijn naam vrolijk uit kirde. Normaliter zou het aanstekelijk hebben gewerkt, maar hij snakte naar de buitenlucht en voelde hoe de warmte door zijn lichaam was gaan stromen.
          Eenmaal buiten, liet hij haar pols loskomen uit zijn grip en wist hij een volle teug zuurstof naar binnen te laten stromen. Kit merkte dat zijn handen klammig waren geworden, niet wetend of dit door de drank, de hitte of het lichte gevoel van paniek kwam. Door middel van een snelle beweging, wist hij deze aan zijn broekspijpen af te vegen om vervolgens op te schrikken door Junips vingers welke uit een onverwachte hoek op zijn wangen belandde.
          ’Wat ben ik blij jou hier te zien,’ zegt ze giechelend en heeft het daarmee voor elkaar gekregen om een glimlach op zijn gezicht tevoorschijn te halen. Haar enthousiasme was op dit moment iets wat hij nodig had, het bracht hem op andere gedachten.
          ’Geloof me, Junip, je weet niet half hoe blij ik ben om jou te zien.’ Kit schonk haar een glimlach en wipte zijn vinger kort langs haar neus, terwijl hij subtiel een opluchtende zucht liet ontsnappen.
          Juniper pakte zijn linkerarm en begon wat om hem heen te dansen, wat Kit zijn hoofd liet schudden. ‘Wat ben je toch weer heerlijk enthousiast,’ verliet Kit zijn mond met een lachje, waarna hij zijn hoofd ophief en zijn donkere poelen die van zijn zusje ontmoette.
          ’Gaat het wel?’
          Kit deed zijn mond open om haar gerust te stellen en te zeggen dat het prima ging, maar haar serieuze gezicht vertelde hem dat zij daar niet tevreden mee zou zijn geweest. Vandaar dat hij besloot alleen zijn schouders op te halen en zijn lippen iet wat te tuitten, maar haar verder geen antwoord voor te leggen.
          Alisons hand had zijn weg naar Kits pakje sigaretten gevonden en hoewel hij hier over het algemeen een stokje voor zou steken, kan hij alleen met een fronsende blik van het pakje naar Ali’s gezicht kijken. Hij was zich er van bewust dat Alison weleens rookte op feesten, maar dit had ze echter nog nooit in zijn bijzijn gedaan en het gaf hem een iet wat vreemd gevoel. Ze was geen persoon die in zijn ogen haar lippen aan een sigaret zou zetten; althans, dat is het beeld wat zijn ouders hen hebben wijsgemaakt. Niet dat ze Kit daarin wel stimuleerde of het van hem zouden verwachten, maar bij hem viel er weinig aan te doen; hij zou het toch wel doen.
          ’Als het niet gaat, dan zeg je het tegen mij hé,’ Kit wuifde het subtiel weg en gaf haar een aai over haar rode haren. ‘Tijger, maak je geen zorgen.’ Stelde hij haar gerust, waarna hij haar een oprechte glimlach schonk. De buitenlucht deed hem goed, het had zijn broeiende lichaam weten af te koelen. Daarbij droegen zijn gesprekspartners ook bij aan het veranderen van zijn gedachtes.
          ’Misschien is cheerleaden ook wat voor jou,’ kwam er sarcastisch uit Alisons mond, waarna haar rode manen naar achter werden gegooid. Kit wist haar een duwtje te geven en ruste dan zijn blik op Juniper. ‘Ze zou je nog verbazen.’ Sprak hij, waarna er een zwakke grijns op zijn gezicht verscheen en hij Juniper een vlugge knipoog wist te schenken.
          ’Je wilde een sigaret toch? Heb je die? Mag ik ook?’
          ’Maar natuurlijk,’ Kit zijn ogen glijden van Juniper naar het pakje sigaretten wat zich nog steeds in de handen van zijn zusje bevond. Hij had geen woorden nodig om aan haar over te brengen dat hij zijn pakje terug wilde; zijn blik zei al genoeg. Hij verduidelijkte zijn wil door zijn hand naar haar uit te steken.
          Ondertussen had hij zijn aansteker uit de achterzak van zijn broek gehaald en draaide hij deze rond tussen zijn vingers, wachtend op zijn pakje.



    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 23:22 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    JUNIPER LIA AHEARNE
    18 – Badass – Will’s house – Kit & Alison – happy & drunky


    ”Gaat het wel?” Het was afkomstig van een vrouwelijke stem. Juniper fronste, ze wiste niet zeker of die voor haar bedoeld was of voor Kit. Ze draaide zich om naar de richting waar de stem van afkomstig was en kwam erachter dat het een roodharige was, die het goed kon vinden met Kit. Was het niet zijn zusje? Alison ofzo.
          Toen Kit zijn mond opendeed, wist ze dat die vraag niet voor haar bedoeld was, waarna ze vrolijk verder ging met haar dansje. Ze negeerde het serieuze broer-zussen gesprek dat voor haar neus plaatsvond. Wat was ze soms toch blij dat ze geen oudere broer had of een over-beschermende zus.
          Juniper zag hoe Alison het pakje sigaretten had gestolen van Kit en ze kreeg een geschokte uitdrukking op haar gezicht. “Niet de sigaretten stelen!” riep Juniper naar haar toe, maar ze kwam er al snel achter dat het meisje er alleen een sigaret uithaalde, in plaats van dat ze haar broer en haar van sigaretten ontzegde.  
          ”Als het niet gaat, dan zeg je het tegen mij hé,” zei Alison toen tegen hem. Kit wuifde het subtiel weg en gaf haar een aai over haar rode haren, terwijl Juniper het meisje vreemd aankeek. Ew, wat had ze een hekel aan dat soort mensjes. Stelletje bemoeials. “Tijger, maak je geen zorgen,” stelde Kit haar toen gerust, waarna hij haar een oprechte glimlach schonk. Omdat Juniper zoveel gedronken had, had ze niet door wat er gaande was met Kit. Dat hij eigenlijk best wel raar deed. Ze begreep dan ook niet waarom Alison die vragen stelde en vond haar maar een bemoeiende zus, om moe van te worden.
          Daarna besloot Alison om haar aandacht te verplaatsen naar Juniper zelf. “Misschien is cheerleaden ook wat voor jou,” kwam er sarcastisch uit Alisons mond, waarna haar rode manen naar achter werden gegooid. Juniper keek haar fronsend aan. Had ze geen brein in dat mooie koppie van d’r? Kit gaf Alison een duwtje en richte zijn blik op Juniper. “Ze zou je nog verbazen,” sprak hij, waarna er een zwakke grijns op zijn gezicht verscheen en hij Juniper een vlugge knipoog wist te schenken. Juniper schudde echter wild haar hoofd. “Neh, ik doe niet aan dat huppelgekut, met die huppelkutjes als Alison Kennedy,” grinnikte Juniper, waarna ze stopte met dansen en naast Kit ging staan.
          ”Maar natuurlijk,” antwoordde Kit op de vraag of Juniper ook een sigaret mocht. Juniper keek toe hoe Kit het pakje sigaretten terugvroeg van Alison. “Alisoooon..” klaagde Juniper. “Geef dat pakje terug,” zei ze, waarna ze het uit haar handen griste en het aan Kit gaf. Ze staarde het meisje aan en vroeg zich af waarom een cheerleader familie was van Kit. Vanaf dat moment negeerde ze Alisons existentie.
          ”Kit,” zei ze giechelend, waarna ze dichter naar hem toekwam en hem een kusje op zijn wang gaf. “Ik vind je leuk,” vervolgde ze giechelend, waarna ze met haar vingers over zijn lichaam streek. Niet veel later besloot ze om met haar dronken kop een uitdagende sms te sturen naar Luke, iets wat hij zeker niet leuk ging vinden, maar wat Juni's blije humeur alleen maar beter maakte.

    TO LUKE
    << I am gonna share my bed with Kit tonight *smirkyface*

    The sun is shining and so are you.. Not.

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 0:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Aliz Nicola Harrington
    IN WILL'S GARDEN || WITH LUKE || SENIOR || OUTFIT || FEELING UPSET
    sneakers instead of heels

    i thank god everyday for the existence of french fries

    LLuke’s hand die over haar rug wreef voelde geruststellend. Geruststellender dan ze verwacht had. Hoe erg het ook mocht klinken, naar haar zin werd de knuffel veel te snel afgebroken.
          ‘En je had eens moeten weten hoe beschermend Caleb deed over jou. Echter was hij toen ook minder bang dat hij je kwijt zou kunnen raken. Jullie waren behoorlijk klef weet je.’ Aliz fronste. Zijn beschermende gedrag was naast de drugs een reden geweest waarom ze het uit had gemaakt met hem. Dat hij schijnbaar nu nog steeds zo deed, als ze Luke moest geloven, dan… Ze wist niet hoe ze zich daar over moest voelen. ‘Sorry dat wilde je vast niet horen.’ Aliz haalde haar schouders op. ‘Hoe dan ook, nu hij jou niet meer "heeft" ziet hij mij nu ook als een potentiele rivaal. En wie kan hem dat nou kwalijk nemen, gezien ik behoorlijk leuk ben.’ Ze schudde haar hoofd en lachte zachtjes. Het leek haast wonderbaarlijk dat hij haar nu beter wist laten voelen. ‘Dat ben je ook,’ gaf ze op een zachte toon toe, waarna ze hem een ietswat onzekere blik toewierp, ‘al zou ik er eerlijk “redelijk” van maken.’ Aliz gaf hem een duw met haar schouders.
          ’Hij heeft net in elk geval duidelijk gemaakt dat hij niks meer van mij wil, dus…’ Ze haalde haar schouders opnieuw op en keek naar Luke vanonder haar wimpers. Het stak ergens dat hij zo maar ineens niets meer met haar te maken wilde hebben, enkel omdat ze met Luke praatte. Hun band was toch wel sterker geweest dan dat? Vermoeid wreef ze over haar slapen. ‘Sorry.’ Ze glimlachte verontschuldigend naar hem. ‘Ik weet gewoon niet goed wat ik er mee aan moet. Ik wil Caleb niet kwetsen, maar ik wil ook niet ineens niet meer met jou omgaan…’

    To Caleb
    Bemoei je dan niet met wat ik doe, alsjeblieft

    To Caleb
    Sorry. Ik snap gewoon niet waarom het erg is als ik met Luke praat. Jij praat toch ook met Jacy?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Kyra @ Party

    Caleb staat genietend tegen de muur aangeleund terwijl de brandende vloeistof een weg weet te vinden door zijn keel en slokdarm. Vanwege de alcohol en drugs is hij naar dit feestje gekomen en hij was dan ook niet van plan om dat te laten schieten.
          ‘Cal?’
          Vanuit zijn ooghoeken ziet hij Kyra hem opnieuw benaderen, waardoor hij een warm gevoel in zijn borstkast voelt ontstaan — ditmaal niet vanwege de alcohol. Kyra is hem achterna gekomen, ondanks dat hij zojuist ontzettend bot en hard was jegens haar. Caleb zou nooit ofte nimmer kunnen ontkennen dat Kyra één van de meest loyale personen is binnen zijn leven, waar hij altijd op zou kunnen vertrouwen.
          ‘Ik weet niet of je nu boos op me bent. . . Ik hoop het niet. Ik wilde je niet kwetsen. Ik was niet van plan om naar hem toe te gaan. Het is gewoon. . . Ik probeer weer normaal tegen hem te doen, zodat we misschien weer gewoon vrienden kunnen zijn. Ik denk dat ik even op zoek ga naar een bank. Ik moet even zitten, want ik begin al moe te worden en— laat me maar weten wanneer je wil gaan, dan breng ik je naar huis. En doe alsjeblieft rustig aan met de drank, oké?’
          Caleb voelt zichzelf schuldig door Kyra’s woorden, ook al heeft hij geen flauw idee waarom ze terug vrienden zou willen worden met een personage als Kit. Zuchtend neemt hij een nieuwe slok van de fles in zijn hand, voordat hij hem weer terug op de kast plaats waar Kyra hem voorheen achter had gelaten.
          ‘Ik ben niet boos op jou, Kyra. Ik snap alleen niet waarom je nog moeite doet met hem en hem überhaupt nog in je leven wil.’ Zuchtend haalt Caleb een hand over zijn gezicht. ‘Hier,’ mompelt hij vervolgens zachtjes terwijl hij Kyra bij de arm neemt en haar mee naar een kleine sofa in de hoek van de kamer weet te trekken. Wanneer hij er van is verzekerd dat ze is gaan zitten, laat hij zichzelf neer zinken op de leuning.
          ‘Kyra, jij verdient veel beter dan zo’n klootzak als Kit.’ Of zoals mij. ‘Als je klaar bent met het feestje, moet je het zeggen hoor. Dan ga ik met je mee.’
          Caleb haalt zijn telefoon opnieuw uit zijn broekzak nadat hij twee SMS’jes heeft ontvangen. Bij het eerste SMS’je kan hij niet anders dan zijn wenkbrauwen fronsen, waarna hij de tweede leest en enigszins tot bedaren komt. Alsnog was hij behoorlijk geïrriteerd en voelde hij woedende gevoelens. Dacht Aliz daadwerkelijk dat hij zó omging met Jacy? Dansen? Flirten? SMS’en? Nee, hij praatte af en toe met haar en daar hield het op — omdat hij respect had voor Aliz.
          > Aliz
          Als je alleen met hem zou praten, zou het geen probleem zijn. Ik zou Jacy nooit voor een dans vragen, of een knuffel of een ritje naar school. Daar respecteer ik je nog te veel voor. Fijn dat— dat wederzijds is.

          Caleb duwt op de aan/uit—knop van zijn telefoon en ziet het scherm zwart worden. Geen SMS’jes meer voor vanavond. Zuchtend laat hij hem terug glijden in zijn broekzak.
          ‘Als jij er niet was, Kyrs. . .’


    Lucas 'Luke' Isaac Hughes
    “I seek to cure what's deep inside, frightened of this thing that I've become.”



    Aliz schudde lachend haar hoofd en ik keek haar met een scheve grijns aan. Het was fijn om te zien dat ze tenminste weer kon lachen.
          ‘Dat ben je ook,’ gaf ze op een zachte toon toe, waarna ze me een iet wat onzekere blik toewierp. Ik trok mijn wenkbrauw verbaasd naar haar op en schudde nu op mijn beurt lachend mijn hoofd. ‘Al zou ik er eerlijk “redelijk” van maken.’ Aliz gaf me een duw met haar schouders en ik keek haar met een zielig pruillipje aan.
          ‘Oh houd je mond, ik ben de leukste,’ zei ik en lachte.
          ‘Hij heeft net in elk geval duidelijk gemaakt dat hij niks meer van mij wil, dus…’ Ze haalde haar schouders opnieuw op en keek me vanonder haar wimpers aan. Mijn ogen gleden onderzoekend over haar gezicht heen en een diepe zucht verliet mijn lippen, waarna ik mijn blik verplaatste naar de lucht. ‘Sorry.’ Ik keek weer Aliz' kant op ze glimlachte verontschuldigend naar me. Ik schudde mijn hoofd en wuifde het weg. ‘Ik weet gewoon niet goed wat ik er mee aan moet. Ik wil Caleb niet kwetsen, maar ik wil ook niet ineens niet meer met jou omgaan…’ Ik knikte langzaam en ik dacht na over Caleb en Aliz. Het was niet slim geweest van mij om zo close met Aliz te doen in Calebs bijzijn, maar ik en Aliz waren nu eenmaal goede vrienden en ik zou het naar vinden als hun breakup ten koste zou gaan van onze vriendschap. Aan de andere kant, Caleb vertrouwde niemand met Aliz dus was het bijna logisch dat hij mij ook niet vertrouwde. Echter was ik niet van plan om iets te doen met Aliz, for Calebs sake, zo was ik nu ook wel weer.
          ‘Het komt wel goed, denk ik. Ik denk dat ik ook eens met Caleb moet gaan praten,’ zei ik en kwam overeind en hielp vervolgens Aliz overeind. ‘Wil je wat te drinken?’

    JUNIPER
    >> I am gonna share my bed with Kit tonight *smirkyface*
    << Lol. Echt niet.



    18 • Senior • Bad News/Troublemaker • Outside • Aliz

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 11:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Kyra Skye Carpenter
    “Men in books are better.”



    Een zucht verliet Calebs lippen en hij nam nog een slok uit de fles, voordat hij deze weer wegzette. Ik kon het niet laten hem enigszins dankbaar aan te kijken.
          ‘Ik ben niet boos op jou, Kyra–’ onbewust had ik gespannen mijn adem in gehouden en een opgeluchte zucht verliet mijn lippen, ‘–Ik snap alleen niet waarom je nog moeite doet met hem en hem überhaupt nog in je leven wil.’ Zuchtend haalde Caleb een hand over zijn gezicht. Ik keek hem twijfelend aan en wist ook niet goed "waarom". Of eigenlijk... Je vind 'm gewoon nog leuk, Kyra vertelde mijn onderbewustzijn mij en ik zuchtte diep.
          ‘Ja, ik weet het ook niet, Caleb,’ zei ik, ‘eigenlijk zou ik ook niet met hem bezig moeten zijn weet je, maar het gaat gewoon van zelf. Ik vond 'm echt heel erg leuk.’
          ‘Hier,’ mompelde Caleb vervolgens zachtjes terwijl hij mij bij de arm nam en mij mee naar een kleine sofa in de hoek van de kamer trok. Ik liet mezelf neerploffen op de sofa en kwam tot de conclusie dat ik zo inslaap zou kunnen vallen. Caleb nam naast mij plaats en ik leunde een beetje tegen hem aan.
          ‘Kyra, jij verdient veel beter dan zo’n klootzak als Kit.’ Ik keek Caleb twijfelend aan. ‘Als je klaar bent met het feestje, moet je het zeggen hoor. Dan ga ik met je mee.’
          ‘Ik... Misschien wel ja,’ zei ik zachtjes en keek naar mijn voeten. ‘Ik zou het liefst nu thuis willen zitten, maar zeg maar wanneer jij wilt gaan, jij vindt feestjes toch wel leuk?’ Ik keek naar hem op. ‘Ik sta erop dat ik je hoe dan ook thuisbreng.’



    17 • Senior • Girl next door • Athletics • Party • Caleb

    [ bericht aangepast op 20 april 2017 - 11:59 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Alison Kennedy

    juni et kit • party/outside




    Kit had enkel zijn schouders opgehaald en zijn lippen iet wat getuit, iets waar ik me beter over voelde dan dat hij het gewoon had weggewuifd.
    ‘Tijger, maak je geen zorgen.’ Met zijn hand gaf hij me een snelle aai over mijn bol en glimlachte ik zwakjes na hem en mimiekte dat ik het echt meende.
          Toen ik het pakje sigaretten uit zijn zak had gepakt had ik stug de fronsende blik van Kit genegeerd maar was opgelucht dat hij niks zei– zelf was hij namelijk ook niet de braafste en naast onze ouders was er niemand die daar iets over zou mogen zeggen.
          Bij het duwtje in mijn zij keek ik fel op naar de jongeman en toen weer naar Juniper die minder enthousiast was over het aanbod– die overigens niet eens gemeend was.
    ‘Neh, ik doe niet aan dat huppelgekut, met die huppelkutjes als Alison Kennedy.’ Ze grinnikte maar dat was wel het laatste wat ik zou doen en stond daar enkel, mijn ogen rollend en de sigaret in mijn mond die ik voorzichtig aanstak.
          ‘Alisooon. . . Geef dat pakje terug.’ Het meisje wat nu uitermate hoog op mijn lijst stond besloot het erger te maken door het pakje sigaretten in tegen stelling tot Kit– die geduldig zat te wachten tot ik het terug gaf – zo uit mijn handen griste.
          Ik zuchtte diep geërgerd en keek toe hoe een halve verkrachting op minder dan vijf centimeter naast mij plaats vond, een houding kon ik mezelf niet goed geven dus plaatste ik mijn hand in mijn zij en maakte oogcontact met mijn broer die losjes werd betast.
          Gelukkig na wat kort oogcontact had Kit mijn hint opgevangen en de handen van Juniper voorzichtig van hem afgehaald, ‘jij bent leuker, Junip, maar ik wacht nog op iemand.’
    Ik fronste en lachte zachtjes, ‘is dat niet even een afknapper?’ Sprak ik en glimlachte nogmaals naar Juniper die me al de gehele tijd dwars zat.
          Voorzichtig richtte ik me weer op mijn broer; ‘sinds wanneer wachten de Kennedys? Ik heb namelijk van mijn ouders geleerd dat als ik iets wil. . .’ Ik nam een hijs van mijn sigaret en haalde nonchalant mijn schouders op, ‘dat ik het moet halen. Daarbij maak je me gek met al dat getwijfel en weet je wie je waarschijnlijk ook gek maakt. . .’ Ik knikte naar binnen en ik ging er van uit dat Kit wist over wie ik het had, die jongens moest een paar stalen ballen krijgen en gewoon naar haar toe gaan en dit was de perfecte avond daarvoor.
          ‘Waag het niet om vanavond met lege handen thuis te komen want anders neem ik het hef in eigen handen en ga ik persoonlijk naar haar toe.’
    Ik draaide me nog even naar Juniper, ‘fijne avond in ieder geval maar aan mijn broer zul je niet komen.’ Ik gooide mijn lange lokken nogmaals over mijn schouder en nam een hijs van de sigaret voor ik hem weer op de grond gooide en er met mijn hak goed op trapte.




    Everything is illuminated by the light of our past.

    CALEB MONTANA

    Senior • 18 • Dealer • Alcoholic • Kyra @ Party

          ‘Ja, ik weet het ook niet Caleb — eigenlijk zou ik ook niet met hem bezig moeten zijn, maar het gaat gewoon van zelf. Ik vond ‘m echt heel erg leuk.’
          Caleb kan niets anders doen dan moeizaam slikken, aangezien hij behoorlijk woedend begon te geraken door het simpele gegeven dat Kyra daadwerkelijk nog bezig was met zo’n verschrikkelijk persoon als Kit. Waarom kan ze hem niet simpelweg achter zich laten en verder gaan met een jongeman die voor haar zou zorgen zoals ze al die tijd heeft verdiend? Dit alles zou hoogstwaarschijnlijk leiden tot het gegeven dat Kyra aan het einde van de avond intens verdrietig zou worden, aangezien Kit zonder enige twijfel een andere jongedame zou versieren en haar wellicht mee naar huis zou nemen.
          ‘Ik. . . Misschien wel, ja. Ik zou het liefst nu thuis willen zitten, maar zeg maar wanneer jij wil aan — jij vindt feestjes toch wel leuk? Ik sta er op dat ik je hoe dan ook thuis breng.’
          Caleb vindt het fijn om Kyra’s warme lichaam tegen het zijne te voelen leunen, ook al was het slechts gedeeltelijk omdat ze vele malen kleiner is dan hij en hij op het moment ook nog eens op de leuning plaats heeft genomen. Vanwege de simpele aanraking weet Caleb instinctief dat hij vanavond op het feestje op zoek zal moeten gaan naar een jongedame die de nacht met hem door zou willen brengen. Caleb zou het absoluut niet aankunnen om de aankomende nacht alleen door te brengen — zoals het geval is bij zo vele nachten de afgelopen periode.
          ‘Ik houd van feestjes, ja. Maar vanavond wil het op een of andere manier niet lukken.’ Caleb fronst zijn wenkbrauwen nogmaals en richt zijn kijkers op de bewegende menigte voor hen. ‘Wellicht vanwege het feit dat ik van iemand niet mag drinken.’ Caleb weet zijn lichaam ietwat opzij te bewegen zodat hij Kyra in haar zij kan porren, waarna hij opnieuw overeind gaat zitten op de leuning van de stoel. ‘Ik moet je bekennen, Kyrs — Ik moet nog op jacht vanavond.’ Caleb maakt nu een wiebelende beweging met zijn wenkbrauwen en kijkt met een fonkeling in zijn kijkers opzij. ‘Of jij moet me gezelschap willen houden vannacht.’