Wiarda schreef:
(...)
Ik weet niet helemaal wat je nu precies vraagt, maar ik weet wel dat het inmiddels niets meer te maken heeft met de fans, omdat ik Tumblr met een kilometer lange paal vermijd. Het ligt er meer aan dat ik mijn interesse in Doctor Who als show zelf ook ben verloren, en dat ik Sherlock Holmes in Sherlock gewoon echt een ontzettend onsympathiek/vervelend personage vind, waar ik geen anderhalf uur lang naar wil kijken. :'D
Je hebt een soort gelijk karakter/serie Professor T. zo'n Vlaamse serie, hij doet me heel erg denken aan Sherlock.
En voor mij wat ik bedoelde is dat toen ik nog in het 'fandom' zat werd er van alles gekoppeld en iets zo verdraaid dat het om een bepaald persoon of hoe hun relatie was ging. Dus alles wat maar in de buurt kwam of erop leek ervan, of zelfs solo projecten werden overspoeld met dat soort dingen want in hun ogen klopte het niet. En alles moest daarom draaien en iedereen zat in een soort van complot om het zo té laten lijken dat er geheime berichten overal in zaten.
Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known