• ◆ THE BRONZE REEF ◆
    Rollentopic | Speeltopic | Praattopic


    Bespreek hier alle zaken over The Bronze Reef. Aan iedereen die een Supermens heeft, graag HIER toestemming vragen voor de kracht van jouw personage. Geef niet alleen een naam van de kracht, maar ook een omschrijving. Graag hierin ook beschrijven hoe de kracht zich uit als slechts 10% ervan gebruikt kan worden. Op die manier kan ik beoordelen over de kracht goed is. Aan alleen een naam heb ik niets, omdat ik dan niet weet wat de kracht inhoudt.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 16:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mttt


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    - Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alvast sorry not sorry voor mijn sadistische man haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké samenvatting van mijn Bronze man:

    35 jaar | getrouwd | kinderen
    - was als kind al voornamelijk observerend en "zag" geen verschil tussen de Supermens en de Mens
    - als scheikundige heeft hij deze overtuiging enkel kunnen bevestigen omdat de moleculen en atomen van de Supermens op dezelfde manier werken als die van de Mens

    - had toen hij jong was een grote verliefdheid voor een Supermens (iemand??) maar dit was uiterst geheim
    - hij is verliefd op zijn vrouw, maar hun huwelijk was voor hem geen daad uit liefde, maar eerder om zijn familie te pleasen en de schijn op te houden
    - zijn vrouw is niet de liefde van zijn leven
    - zijn kinderen betekenen het meest voor hem, ook de kinderen die bij hem in de klas zitten.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MT. Ik twijfel nog een beetje of ik weer echt een heel naar persoon ga maken of voor de verandering een keer iemand leuks.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Merodeadores schreef:
    MT.


    Heel kort samengevat, voor wat ik er nu van weet, wordt mijn meisje de dochter van Xavier, ze zal zo rond de 20-22 zijn.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2017 - 21:23 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Merodeadores schreef:
    MT.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Wat voor verschillende taken kunnen de supermensen doen? Ik heb het hele verhaal gelezen, maar kan zijn dat ik er over heen gelezen heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Merodeadores schreef:
    Wat voor verschillende taken kunnen de supermensen doen? Ik heb het hele verhaal gelezen, maar kan zijn dat ik er over heen gelezen heb.


    Dat kan van alles zijn. De barakken waarin zij slapen netjes houden, de tuinen van het huis van de familie bijhouden, meehelpen in het huishouden van de familie, persoonlijke slaven etc!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar ook het eiland in orde houden denk ik? En in de fabrieken, stond er toch?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Maar ook het eiland in orde houden denk ik? En in de fabrieken, stond er toch?


    Yes ook! Je mag van mij ook iets voorstellen, dan kijk ik of ik het vind passen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    En nog een vraagje haha, hoe wordt bepaald wat ze doen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered