Kepler schreef:
(...)
Ik verberg toch ook niet over wie ik het heb? En je bent wel een beetje laat met een respons op wat ik al een hele tijd geleden gezegd heb.
Maar ik mag mijn eigen mening hebben toch? Of ben ik niet meer vrij deze te uiten, want anders kan ik net zo goed weg gaan hoor.
sorry dat ik pas dertien jaar later antwoordde op je bericht
ik denk dat je heel goed weet waarover ik het heb en je mag zeker je mening hebben maar dat wilt niet zeggen dat je dan met het excuus 'dat het mijn mening is' anderen mag gaan kwetsen. als je mening anderen kan kwetsen, houd hem dan ook voor jezelf. dit is geen belemmering van vrije meningsuiting want jij zou het bijvoorbeeld ook niet fijn vinden moest iemand posten 'die ene user met haar duitse vriend is altijd snel op haar teentjes getrapt'
dat je nu een slechte nacht achter de rug hebt, moet je ook niet meteen op anderen gaan uitwerken en het is geen excuus.
let hier gewoon op want het kan echt wel kwetsend overkomen en jij zou dat evenmin fijn vinden.
i can swear, i can joke i say what's on my mind if i drink if I smoke i keep up with the guys