• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wanneer mensen opzettelijk de 'U's gaan gebruiken -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga naar Frankrijk voor twee weken!!!! YAAAAY
    helemaal alleen naar mensen die ik niet ken, dit is echt geweldig! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Quizlet dit is moeilijk irritant


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kepler schreef:
    Wanneer mensen opzettelijk de 'U's gaan gebruiken -.-

    Ik heb dat alleen op de desktop versie? Nouja het is iig ontzettend irritant, dat upsidedown​ dinges is wel leuk maar die U teksten niet.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    oh nevermind nu heeft de mobiele versie het ook
    rip


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    VaIeska schreef:
    (...)
    Ik heb dat alleen op de desktop versie? Nouja het is iig ontzettend irritant, dat upsidedown​ dinges is wel leuk maar die U teksten niet.


    Ik heb het op beiden, maar ik bedoel meer dat sommige mensen grappig denken te zijn door hun tekst zelf te veranderen met de U er in.

    Maar klopt, die U teksten worden hinderlijk, de rest kan ik nog waarderen (zolang ik geen Rick Roll krijg dan)

    [ bericht aangepast op 1 april 2017 - 11:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf ben ik de enige die niet weet wat een rick roll is
    voel me erg dom maar ik zie gewoon zo'n standaard jongen die rick heet (weetjewel gewoon zo'n brugpiepertje) voor me in een burrito rol voor me


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Wtf ben ik de enige die niet weet wat een rick roll is
    voel me erg dom maar ik zie gewoon zo'n standaard jongen die rick heet (weetjewel gewoon zo'n brugpiepertje) voor me in een burrito rol voor me


    Never gonna give u up, never gonna let u down, never gonna turn around and desert u.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Never gonna give u up, never gonna let u down, never gonna turn around and desert u.

    ohja ja die ken ik wel


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja, ik ga dus geen enkele youtube video serieus nemen vandaag.

    Eledhel schreef:
    (...)
    ohja ja die ken ik wel


    Dat is de Rick roll ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eledhel schreef:
    Wtf ben ik de enige die niet weet wat een rick roll is
    voel me erg dom maar ik zie gewoon zo'n standaard jongen die rick heet (weetjewel gewoon zo'n brugpiepertje) voor me in een burrito rol voor me

    uitleg rickroll

    Thanks guys hahaha nu is het veel duidelijker :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Kepler schreef:
    (...)

    Ik heb het op beiden, maar ik bedoel meer dat sommige mensen grappig denken te zijn door hun tekst zelf te veranderen met de U er in.

    Maar klopt, die U teksten worden hinderlijk, de rest kan ik nog waarderen (zolang ik geen Rick Roll krijg dan)


    het is ook niet erg vriendelijk en respectvol te praten over 'sommige mensen' en daarover kritiek en commentaar te geven, terwijl het overduidelijk is over welke personen je het precies hebt
    misschien iets verdraagzamer zijn en luisteren naar de raad van onze bemiddelaars (nee geen rick roll haha)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goud schreef:
    (...)

    het is ook niet erg vriendelijk en respectvol te praten over 'sommige mensen' en daarover kritiek en commentaar te geven, terwijl het overduidelijk is over welke personen je het precies hebt
    misschien iets verdraagzamer zijn en luisteren naar de raad van onze bemiddelaars (nee geen rick roll haha)


    Dit. Het is maar een grapje.


    Tijd voor koffie.