Patholoog schreef:
(...)
+ besef dat het voor sommigen onmogelijk is om dat soort lastige tekens te maken. Het overtypen van een usernaam voor een topic of weet ik veel is dan niet doenbaar en die mensen zijn dan benadeeld tegenover anderen die dan wel hun favoriete naam met tekens kunnen nemen.
+ ik zie het nu er niet echt van in tbh.
ja dit precies
ik weet van mezelf dat ik te lui ben alles op te zoeken en te copy pasten want ik heb al die vreemde tekens niet op m'n klavier :'D en ik zie het nut ook gewoon niet want wat ik voornamelijk zie is voornamelijk een bloedbad aan miscommunicaties
ik kan me wel voorstellen dat het leuk zou zijn maar echt wel ech heel onmogelijk om alle usernames dan te onthouden (in een vreemd schrift)
daarbij mag een site van .nl enkel bestaan uit letters van het nederlands alfabet of cijfers 0-9
het zou dus onmogelijk zijn om naar iemand zijn profiel te gaan met speciale tekens omdat er geen domein kan gemaakt worden met die naam
https://www.quizlet.nl/users/HàrryPøtter/ kan dus gewoon al niet (als ik het juist heb gelezen, het kan zijn dat het tegenwoordig wel weer mag maar dat is iets voor rutger)
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys