• Hoi, lezertjes!
    In juni moet ik naar een trouwfeest (jeej ^^). Ik ben al even op zoek naar de geschikte outfit, maar zonder resultaat. Aangezien het geen traditioneel trouwfeest is, heb ik het liefste geen witte jurkjes (niet dat er iets mis mee is, maar ya now).

    Nu had ik gedacht aan een witte blouse (heb ik al), een klokrok (in een fleurig kleurtje, het liefste rood of groen), witte sneakers (heb ik al) en zo'n ketting (weet nog steeds de naam niet, damn it). Hieronder ongeveer een beeld ervan:

    De rok:


    De ketting: (maar dan in bijpassende kleur)



    Wat dus mijn probleem is, is dat ik niet weet waar ik zo'n rok en ketting kan halen. Heb al wat winkels afgespeurd, maar de zoektocht was vruchteloos. Iemand een ideetje? ^^
    - Eventuele andere suggesties ook altijd welkom! -

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 12:19 ]


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Wat leuk!! Zalando??


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Wil je het online bestellen of even snel langs de winkel gaan? Ik draag zelf geen rokken, maar ik google even.
          Dan is Aliexpress een optie, alleen de levertijd duurt lang, dus daar moet je op tijd mee zijn. En ik kon alleen deze vinden bij de H&M. De rest is van onbekende sites online die ik niet vertrouw en niet ken.
    Normaal gesproken kom ik die dingen alleen maar tegen en nou zijn ze nergens te bekennen. :W
          Ik heb trouwens op de foto van die ketting gegoogeld en daar kwam ik bij een blog van iemand terecht, waarin ze zei dat ze die ketting heeft gekregen maar weet dat het van de HEMA is (was in 2O14, maar alsnog kijken kan geen kwaad). Even bij de HEMA kijken dus.
    Op Zalando hebben ze ook een heleboel kettingen, alleen heb ik daar nooit op besteld, dus weet ik niet echt of het een goede en betrouwbare site is.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 12:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt als een leuke outfit! Ik kan je helaas wel niet helpen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Misschien Primark/Forever21? Die hebben over het algemeen wel zulke kettingen en volgens mij ook wel rokken. Bij de Forever21 kun je ook online bestellen iig.

    Deze bij de Forever 21 is volgens mij zoiets als in jouw afbeelding maar alleen een gek stofje, geen idee.

    De New Yorker heeft ook wel eens van dat soort rokken / kettingen, misschien kun je daar een kijkje nemen?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2017 - 13:27 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hmm, Zalando, Hema en H&M heb ik al gecheckt (helaas niets te vinden :x). Online bestellen is het handigste (aangezien ik op dit moment midden in mijn examens zit), dus daar gaat mijn voorkeur wel naar uit.
    Primark is helaas niet in mijn buurt (de dichtstbijzijnde is in Brussel geloof ik, en dat is ook al een dik uur rijden). Forever 21 en new Yorker ga ik zeker is bekijken!
    Nu al ontzettend bedankt voor de hulp ^^


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Kleding.nl is een site waar alle online kledingwinkels samenkomen. Misschien is dat nog iets om te proberen?


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    Kleding.nl is een site waar alle online kledingwinkels samenkomen. Misschien is dat nog iets om te proberen?

    Klinkt goed, nog eentje voor op de opzoeklijst ^^


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?

    Monochopsis schreef:
    Kleding.nl is een site waar alle online kledingwinkels samenkomen. Misschien is dat nog iets om te proberen?

    Heb je daar ook zelf eens wat van besteld?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haroro schreef:
    (...)
    Heb je daar ook zelf eens wat van besteld?


    Bij kleding.nl worden gewoon alle kledingstukken van alle winkels door elkaar heen gezet. Als je dus bijvoorbeeld een shirt bestelt van het merk Only word je ook doorgelinkt naar de site waar het shirt verkocht wordt.

    Zelf heb ik via die weg een kersttrui gevonden ^^


    26 - 02 - '16

    Zo'n ketting heet een statement ketting (:
    Ik hou van statement necklaces. Ik koop ze meestal bij primark of aliexpress. Claire's heeft ze vast ook wel.
    Op Forever21, Boohoo, Bershka, Pull&Bear kan je ook kijken. Daar heb ik volgensmij ook wel eens een ketting gekocht.

    Succes! Leuke outfit trouwens c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rohrer schreef:
    Zo'n ketting heet een statement ketting (:
    Ik hou van statement necklaces. Ik koop ze meestal bij primark of aliexpress. Claire's heeft ze vast ook wel.
    Op Forever21, Boohoo, Bershka, Pull&Bear kan je ook kijken. Daar heb ik volgens mij ook wel eens een ketting gekocht.

    Succes! Leuke outfit trouwens c:


    Bedankt voor de reactie! Nu weet ik eindelijk hoe die ketting heet, was er zo lang naar op zoek! ^^


    What is a bookshelf other than a treasure chest for a curious mind?