• Hallo Lieve Mensen ^^
    Zoals jullie al in verschillende topics hebben kunnen lezen is sinds een paar dagen de zoekfunctie van Quizlet uitgevallen.
    We weten niet waar het door komt en wij (als mods) kunnen er niets aan doen. Alleen Rutger kan aanpassingen aan de site maken en dit soort dingen repareren. Daarom kunnen we helaas ook niet vertellen hoe lang dit zal duren. Rutger zal proberen om dit zo snel mogelijk weer op te lossen.
    Voor nu zullen jullie op een andere manier moeten zoeken. Zoek je een Quiz die je al eens gedaan hebt, dan kun je die opzoeken onder 'Mijn resultaten'. Datzelfde geld voor series.
    Zoek je een user, dan kun je die opzoeken door in de adresbalk 'www.quizlet.nl/users/Precious' te typen. Mijn accountnaam verander je dan in de naam van de user die je zoekt. Iets anders zit er voorlopig niet op, ben ik bang.
    EDIT:
    Het is ons opgevallen dat we soms Quizlets ook niet meer op datum kunnen sorteren. Datzelfde geld voor sorteren op beoordeling.

    Onze excuses voor dit ongemak en laten we hopen dat het snel opgelost is.
    PeaceLove&Icecream,
    De Moderators van Quizlet.nl

    UPDATE;
    De zoekfunctie doet het tijdelijk weer. Doordat er zoveel gebruik van wordt gemaakt raakt de server op drukke uren overbelast waardoor Quizlet uitvalt. Rutger heeft hem tijdelijk weer aangezet, maar heeft ook gezegt dat hij de zoekfunctie weer op non-actief zal stellen zodra dezelfde problemen verschijnen. Wat inmiddels al het geval is.
    De zoekfunctie kan dus binnenkort weer buiten gebruik zijn. Rutger is aan het sleutelen aan een nieuwe.


    Bored.

    Ok^^
    Dankje om ff te melden &zoo ^^

    Okidoki márikoo xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Oukiii :D
    Begrepe ^^


    Groezrock was AWESOME! <3

    okiii

    thnx voor de uitleg :P

    Alraait. (:

    oke het komt vanzelf wel weer goed:P
    ben blij dat het gemeld word:)

    Owkeej, ik wist nog niet eens dat de zoekshit het heeft begeeft x]


    I found myself in Wonderland.

    Oké, dankjewel.
    You're clear.;)
    x.(K)


    ok

    Owke x]


    A. ikmisje.

    Oké, dankjewel.
    You're clear.;)
    x.(K)

    Whaha, is mijn 'Are we clear?' nu al legendarisch? Ik bedoel; je zegt 'You're clear.' terwijl er helemaal geen 'Are we clear?' als afsluiting staat ><


    Bored.

    (...)
    Whaha, is mijn 'Are we clear?' nu al legendarisch? Ik bedoel; je zegt 'You're clear.' terwijl er helemaal geen 'Are we clear?' als afsluiting staat ><

    Hihi, ik had gewoon zin om dat te typen.^^'
    Maargoed, ik heb dat wel eerder van je gezien en heb dat dus daarom getypt:P
    Maargoed, ik ga off-topic><
    x.

    BTW: Ik wist niet eens wat over die zoekfunctie totdat ik dit las.:Y)


    ok

    EDIT:
    Het kan voorkomen dat je Quizlets ook niet meer op datum kunt sorteren.


    Bored.

    Wel stom.
    n.n'
    Maar goed, jullie zijn ook mensen. n.n'

    Wel stom.
    n.n'
    Maar goed, jullie zijn ook mensen. n.n'

    Dit is gewoon een technische fout?


    Bored.

    Okee, thanks voor het melden. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.