• Doll House
    Everyone thinks that
    we're perfect.





    Story
    Weet jij wat er vroeger allemaal in je poppenhuis afspeelde toen jij de kamer verliet? Nee, niemand weet het. Men denkt dat er niks gebeurd, maar er is wel degelijk wat gaande. Mandy Martin, een dame die voor haar verjaardag een poppenhuis kreeg, had er ook niks van verwacht. Ze geloofde men en liet het poppenhuis achter in haar slaapkamer, maar dat was een fout, want haar poppenhuis is al ze weg is pas echt een dolle boel. Wat er gebeurd? Elke keer als de deur gesloten wordt gaan de armen bewegen, krijgen de benen gevoel en gaan de monden open. De poppen krijgen hun gedachten terug en nu begint hen leven als de poppen in een poppenhuis. Had je dat niet verwacht? Mandy ook niet, maar toch is het wel degelijk waar. Wij volgen de poppen in haar poppenhuis als zij de kamer verlaten heeft. Hoe hen leven zich afspeelt in haar poppenhuis.

    Rollen
    MEIDEN VOL
    naam - geslacht - faceclaim - username - pagina

    Hermoine Cain - meisje - Melanie Martinez - CarouseI - 1.3
    Olive Jackson - meisje - Emily Bador - Vesania - 1.5
    ??? - meisje - ??? - Melancholic - ???
    ??? - meisje - Sabrina Carpenter - JoSnape - ???
    Scarlett Ariana Bones - meisje - Adelaide Kane - Ochtendzon - 1.5
    Helena Lysander - meisje - ??? - Soco - 1.3
    Madelyn Davids - meisje - Chloë Moretz - Iratus - 1.5
    Amore Huntington - meisje - Eliza Kayudina - Desierto - 1.3
    Veronica Reed - meisje - Kimmy Schram - Ochtendzon - 1.6
    ??? - meisje - ??? - _Orphan_ - ???

    ??? - jongen - ??? - CarouseI - ???
    ??? - jongen - Orlando Bloom - Allmilla - ???
    ??? - Jongen - Logan Lerman - Iratus - ???
    ??? - jongen - ??? - Atarau - ???



    Lijst

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    Regels

    - Een kort woordenaantal, makkelijk haalbaar.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    - Wij volgen sowieso de huisregels van Quizlet.
    - Relaties&Shit is voor het praattopic, onthoudt dat.


    PRAATTOPIC


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    MT


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    M A N D Y M A R T I N
    I'm not crazy!
    I only love me dolls...

    Ik zat aan tafel en propte het laatste hapje van mijn brood in mijn mond. ''Ga je je tanden poesten, Mandy?!'' Hoorde ik vanuit de keuken. Ik rolde met mijn ogen, zo was mijn moeder altijd. Ik stond op en rende naar boven, maar voordat ik echt mijn tanden zou gaan poetsen en naar school zou gaan knielde ik bij mijn poppenhuis neer en draaide het open. Ik bekeek mijn poppen en streelde Maddie over haar haren. Ik bekeek pakte Jo zachtjes en streelde haar over haar poppengezichtje. ''Mandy! Opschieten!'' Ik rolde met mijn ogen en streelde over de haren van meiden, de jongens gaf ik een soort van high five. Ik zwaaide ze nog 1x uit en deed daarna het poppenhuis dicht. Snel deed ik de deur dicht en begon mezelf klaar te maken voor school.


    Mandy gaat net naar school en de poppen komen tot leven. Eigenlijk is het nog ochtend, dus de poppen liggen in hun bed met hun kamergenoot.
    Enjoy!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 17:24 ]


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.


    Etamin Dragão:
    Ik lig nog lui in bed en heb niet meteen de zin om op te staan. Het bed lag goed en liet me niet zo makkelijk opstaan. Cameron had ik nog niet meteen gehoord, dus nog een rede meer voor mij om in bed te blijven liggen. Ik geeuwde even, rekte me uit en draaide me toen nog eens om. Opstaan was nooit mijn sterkste kant geweest, maar als het moest, dan moest het hé... Dus nu moest het niet (zolang er niemand mij kwam "wekken"), dus kon ik blijven liggen. Amai, wat een denkvermogen voor in de ochtend...

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 19:45 ]


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Hermoine ''Cry Baby'' Cain

    Ik kreeg in mijn benen terug, door een paar keer met mijn polsen te draaien kom ik erachter dat die ook nog werken. Ik kijk om me heen en zie Bella naast me in haar bed. Zonder haar te wekken loop ik door naar de keuken waar ik een pak appelsap open en de laatste inhoud in een beker dump. Mijn zwarte poppenjurk geven me koude benen en even wil ik de deken van boven halen, maar doe het uit eindelijk toch maar niet. Ik ga zitten voor de bank en zet de tv aan en terwijl ik een slok van mijn appelsap zap ik door de zenders die me uit eindelijk toch niet boeien. Ik zet de tv weer uit en doe de deur open naar de veranda waar ik neerplof op een stoel en eigenlijk uitkijk over de houten vloer van Mandy's kamer. Dress||Hair


    ✩ You're so fake, barbie is jealous


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    Madelyn "Maddie" Davids

    "We're all playing the game, just different levels. Living the same hell, just different devils."

    《《》》
          Als het meisje mijn haren streelt onderdruk ik uit alle macht de drang om mijn nagels langs haar huid te halen. Ze mag het niet weten, ze mag niet ontdekken wie ik ben. Of nou ja, dat weet Mandy Martin heus wel, maar ze hoeft niet te weten dat ik leef.
          Dus ik onderga kalmpjes haar irritant vrolijke lachje en haar gepruts met iedereen. 'Iedereen.' Ik moet ze eerst leren kennen.
          Als Mandy de deur achter zich dichtslaat besluit ik dat ik iets wil doen. Eigenlijk wil ik altijd iets doen, maar dat kan niet. Als zij erbij is kan ik niets, geen vin verroeren. Nu, tot mijn verrassing, wel. Het leven lijkt door mijn lichaam te stromen en ik sta op, zoals ik Mandy iedere ochtend zie doen als ze uit bed stapt. Ik spring overeind en ik kijk om me heen. Oké, ik ben in een slaapkamer, er is nog iemand. Ik buig me over het nog slapende meisje heen.
          'Wakker worden!' beveel ik haar - Veronica. Als er geen reactie komt voer ik meteen plan B uit. 'WORD ONMIDDELIJK WAKKER OF IK GOOI EEN GLAS WATER IN JE GEZICHT!'

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 21:06 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    MT


    Darling, go buy a personality.

    V E R O N I C A R E E D
    Soundtrack
    I am not shy.
    I just don't talk
    when I have nothing meaningful to say..

    Ik droomde dat ik een echt meisje was dat rende over het strand. Ik had een hondenlijn in mijn hand en keek over de zee uit. De golven galmden door mijn oren en ik voelde me rustig.
    'Wakker worden!' Klonk het in mijn droom. Ik haalde mijn schouders op en keek weer uit over de droomachtige zee. 'WORD ONMIDDELIJK WAKKER OF IK GOOI EEN GLAS WATER IN JE GEZICHT!' Ik schrok wakker en keek het meisje aan. Ze had blond haar en eigenlijk toch een lief gezichtje, maar ik vertrouwde haar op het eerste gezicht niet. Ik keek de dame aan en ging recht op zitten terwijl ik haar voorzichtig bekeek. Ik voelde hoe mijn wangen rood kleurden en ik wist dat ik ook iets moest zeggen. ''Eehh... Hallo?'' kwam er met tegenzin uit. Onhandig stootte ik per ongeluk mijn glas water van het nachtkastje naast me. Direct kwam er een schaamgevoel door me heen en wendde ik mijn gezicht af terwijl ik voelde hoe ik in een tomaat veranderde...


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    S C A R L E T T B O N E S
    Soundtrack
    Oh darling,
    go buy a personality.

    Ik opende mijn ogen en rekte mijn lichaam even uit. Ik pakte mijn ochtendjas van het haakje en liep stilletjes naar beneden. Mijn boek had ik in mijn hand geklemd. Ik liep naar de keuken waar ik de koffiemachine aanzette en een mok uit het bovenste kastje haalde. Ik zette hem neer op het keukenblad terwijl ik bekeek wat Mandy in de koelkast had gestopt. Er lag voornamelijk avond eten, maar ik in zag op het blad al het brood. Ik stelde me voor om de tafel alvast klaar te maken in plaats van Logan en Hermoine. Ik zette van alles wat als ontbijt moest dienen op tafel en staarde naar de koffie machine die piepte. Snel deed ik de koffie in mijn mok en blies de stoom ervan af. Ik nam een slok en draaide me om, beweging op de veranda. Stilletjes, met een koekenpan in mijn hand, gooide ik de deur die naar de veranda leidde open en zuchtte. ''Jij bent het, je moest de ontbijt tafel klaar maken, maar ik heb het al gedaan aangezien jij het niet deed.'' Ik keek Hermoine aan en liep met opgeheven hoofd terug naar binnen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 19:52 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Minee ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    D E L I A C L A R K
    Soundtrack
    You know what?
    FUCK YOU.

    Mijn hoofd voelde als een ontplofte bom van gedachten, meningen en gebeurtenissen die zich gister avond afspeelden. Ik voelde hoe hoofdpijn de conclusie was van alles. De gebeurtenissen van de vorige nacht kwamen weer naar boven en de smaak van drank volgde. Ik was dronken, opnieuw. Ik hoorde de stemmen in mijn hoofd die door elkaar schreeuwden. Volgensmij wou de ene naar beneden, de andere naar buiten en weer een andere meer drank. Ik haalde mijn schouders op en liet me achter over terug in mijn bed vallen. Ik pakte het potje naast mijn bed en liet een paar pillen op mijn hand belanden. Ik stopte ze één voor één in mijn mond en bekeek het meisje aan de andere kant van mij. Het kind boeide me echter niet zoveel, dus was ik al snel verveeld geraakt. Mijn hand ging door mij haar terwijl ik al wankelend naar de bad kamer liep en mezelf in de spiegel bekeek. De jongedame in de spiegel zag er uit als een dronkenlab, net zoals ik me voelde. Ik wist niet waar mijn wodka was, maar ergens had ik het nu ook niet nodig. Ik had koffie nodig. Heel veel koffie.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 20:15 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    CAMERON       DYLAN       BLACK

    •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •


    Ik was een ochtendpersoon en dus sprong ik vrolijk uit bed zodra ik de deur van de kamer hoorde dichtvallen. Ik twijfelde of ik mijn buurman zou wakker maken, iets wat ik graag wou doen omdat ik wist dat hij absoluut geen ochtend persoon was. Hij mocht van geluk spreken dat ik vandaag redelijk goed gehumeurd was en dus besloot hem te laten liggen.
    Ik liep naar de keuken waar ik een enkele flinke mokken koffie naar achteren goot. Ik kon er wel weer een dagje tegenaan. Ik keek naar beneden en besloot dat het nu wel tijd was om even wat fatsoenlijke kleren aan te trekken. Stappend liep ik de trap op om zoveel mogelijk anderen wakker te maken en trok enkelen normale kledingstukken aan. Ik vervolgde mijn weg naar badkamer en smeet onze slaapkamer deur dicht, nu moest hij dus wel wakker zijn.
    Snel schoot ik de badkamer binnen waar al iemand stond. Ik trok mijn wenkbrauw op en mijn flirterige kant kwam naar boven toe. Ik kwam dichter achter haar staan en begroette haar.
    "Hee, dus nog een vroege vogel? Zullen we anders samen een kopje koffie drinken?" vroeg ik haar. Ik wist heel goed met wie ik te maken had. Delia Clark, ze stond niet al te goed bekend maar ik wist mezelf te redden al helemaal van wat meiden. Wat ze dus ook zou proberen het zou waarschijnlijk niet werken en dus was ik niet bang een 'move' te maken. Even lachte ik haar schattig toe waarna ik wat tandpasta op mijn tandenborstel spoot, deze onder de kraan hield en vervolgens in mijn mond stak.
    "Twee minuutjes" sprak ik haar bijna onverstaanbaar toe.

    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 20:26 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    D E L I A C L A R K
    Soundtrack
    You know what?
    FUCK YOU.

    "Hee, dus nog een vroege vogel? Zullen we anders samen een kopje koffie drinken?" Ik draaide mijn hoofd om naar de jongen en keek hem geïrriteerd aan. ''Wat ga je dan doen, mijn koffie vergiftigen? Een mes in mijn rug steken terwijl ik de koffie in schink?'' Ik geef hem een uitdagende blik gemengd met chagrijn. Hij lachte me schattig toe, waar ik eigenlijk niet tegen kon. Ik hoorde de stemmen in mijn hoofd door elkaar praten. Doe het! Doe het niet! Geef me drank! En dat alles door elkaar. Hij stak zijn tandenborstel in zijn mond terwijl ik hem echter niet uit het oog verloor. "Twee minuutjes" sprak hij bijna onverstaanbaar. Ik keek in de spiegel en zuchtte. Diep. Ik liep op hem af terwijl ik hem liefkozend op zijn wang streelde. Ik glimlachte lief en keek verliefd uit mijn ogen, maar daarna gaf ik hem een kei harde klap en duwde hem tegen de muur met een mes tegen zijn keel gedrukt. ''Tot over twee minuten, denk maar niet dat ik met je wil neuken.'' Ik deed een arrogante hair flip terwijl ik de badkamer uitliep.In de deur opening bleef ik staan. ''Zie je beneden, lover boy.''


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    CAMERON       DYLAN       BLACK

    •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •


    Ik was druk bezig met het tandenpoetsen en lette daarbij dus vrijwel niet op de dame naast me. Zij schijnbaar wel want ze maakte nogal een abrupte beweiging waardoor ik met mijn tandenborstel nog in mijn mond tegen de muur kwam te staan met een mes tegen mijn keel. Ze had dus pit, ze deed haar naam eer. Ik grinnikte vrolijk toen ze het deed, op onze eerste date zou ik haar vechtlessen geven want ze liet haar gevoelige plekken onbeschermd, iets waar ik gebruik van zou kunnen maken maar ik besloot de dame even haar moment te geven.
    ''Tot over twee minuten, denk maar niet dat ik met je wil neuken." verbaasd trok ik mijn wenkbrauw op ik kon me niet herinneren dat woord in mijn mond genomen te hebben en dus besloot ik de opmerking te negeren.
    ''Zie je beneden, lover boy.'' het was goed om te horen dat ik een reputatie had gekregen en ik lover boy al als bijnaam had. Toch kon ik het niet laten haar bij haar pols te grijpen.
    "Slaap je met dat mes?" vroeg ik dan ook. Vanbinnen ging ik helemaal stuk om mijn grap maar ik wist niet goed of zij hem ook kon waarderen en dus keek ik haar verwachtingsvol aan.
    "See you in two minutes time" zei ik weer overstaanbaar waarna ik haar pols los liet om mijn mond vol tandpasta in de wasbak uit te spugen en een handje met koud water in mijn gezicht te gooien. Het was overduidelijk dat de dame nog geen koffie op had. Helaas.


    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    D E L I A C L A R K
    Soundtrack
    You know what?
    FUCK YOU.

    Zijn hand greep naar mijn pols, meteen draaide ik me om en keek hem aan. "Slaap je met dat mes?" Mijn wenkbrauwen gingen omhoog en even was ik best verbaasd. ''Nee, hij ligt in een matrasje naast me.'' Ik rolde met mijn ogen en trok mijn pols meteen terug, "See you in two minutes time." Hij spuugde zijn tandpasta uit in de wasbak. Ik keek hem verbaasd aan en even was ik licht geschokt. Ik liep naar mijn kamer waar ik me aankleedde. Ik zag er niet echt uit als een pop, mijn outfit was eerder als een psycho kind. Ik liep naar beneden waar ik de koffiemachine aandrukte en aan de gedekte tafel ging zitten, wachtend op lover boy.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 20:57 ]


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Madelyn "Maddie" Davids

    "We're all playing the game, just different levels. Living the same hell, just different devils."

    《《》》
          Meteen schrikt het kind wakker en ze schiet rechtovereind terwijl ze me, met de hoop niet te opzichtig te zijn, bekijkt. Haar wangen kleuren rood.
          'Eehh... Hallo?' zegt ze vertwijfeld. Ze weet duidelijk niet wat ze met me aanmoet, schattig. Zw gaat nog wat rechter zitten en slaagt er daarbij in om een glas water om te gooien. Hoe krijgt ze dat nou weer voor elkaar. Haar gezicht kleurt nog roder en ze wendt het af.
          Ik onderdruk een lach. 'Och meid, het is niet zo slim om je drinken om te gooien. Weet je wat, dat kun je gezellig opruimen. Dat is wel zo handig.'
          Grinnikend loop ik de slaapkamer uit, Veronica met haar onhandigheid achterlatend. In de keuken tref ik Delia aan. Ik glimlach en schenk het bruine vocht meteen in een mok terwijl ik er melk bij inschenk en er een lepel honing doorheen roer. Ja, ik denk dat dit wel een fijn begin van de dag is.
          'Zo, een goede morgen,' zeg ik tegen haar, de gewoonlijke sarcastische toon niet voorkomend.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2017 - 21:07 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner