• Nieuwelingen
    De Volturi hebben een nieuwe regel ingevoerd. Elke keer als er een nieuwgeborene wordt gemaakt, zal het onmiddelijk bij de Volturi moeten worden afgegeven. Die worden dan bij een bepaalde clan verdeelt en moeten bij de clan blijven tot ze een soulmate vinden en daarmee hun leven willen delen. Ze mogen kiezen of ze bij de clan willen blijven, of vertrekken. Tot dan zijn ze verplicht om bij hun te blijven. Misha is zo iemand. Ze is nieuw in de vampierwereld, en is gemaakt door Victoria. Haar gave is dat ze onmiddellijk weet hoe de anderen van haar denken, een soort van gedachtelezen.
    Misha wordt gesorteerd bij de Cullens, waar ze goed in de smaak valt. Iedereen is nieuwsgierig naar haar.
    Behalve Edward.


    [..]


    “Waarom mag je me niet?” vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Edward keek geïrriteerd maar deed de moeite niet om te grijnzen. “Hoe weet je dat nu?” “Dat is een gave,” antwoordde ik perplex. Hij keek niet onder de indruk. “Nieuwelingen horen hier niet,” besloot hij.
    “Jij bent ook een nieuweling geweest.”


    Ik zeg mensen. Jullie mogen het lezen of zo, maar ik dwíng niemand.
    Ik zou alleen graag weten of het origineel is of niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ja, als je hem begint wil je het dan even melden?

    wacht nieuwelingen is een link (:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2010 - 16:54 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wel een heel orgineel en geweldig idee alleen als je de boeken van twilight leest en echt verdiept in de personages weet je dat Edward nooit zo zou reageren. Dat past niet bij zijn karakter. Just saying (:


    I rather love then fight.

    Masterplan schreef:
    Wel een heel orgineel en geweldig idee alleen als je de boeken van twilight leest en echt verdiept in de personages weet je dat Edward nooit zo zou reageren. Dat past niet bij zijn karakter. Just saying (:


    In mijn verhaal, zou Edward het niet tegen een ander vampier doen. Maar omdat Misha ook een soort van gedachtelezer is, doet Edward zo bot tegen d'r. Ik ken de personages, en weet dat Edward zo normaal niet is. Maar er is dan ook niet in de boeken volgens mij gezegd dat er een andere persoon is met hetzelfde gave als die van Misha.
    Het is normaal voor een gedachtelezer om een andere gedachtelezer uit te sluiten. In een clan is het geschikter om maar één persoon te hebben die een vorm van gedachtelezen/ in de toekomst kijken/ sterker dan de andere/ enz. heeft. Misha's gave is hetzelfde als die van Edward, maar zij gebruikt het op een andere manier, dat meer geschikter voor haar is dan voor de anderen. Het is meer een egoïstische vorm dan die van Edward. Maar zo werkt dat in mijn verhaal.


    Quote is wat in mijn verhaal gebeurd, om het niet moeilijk te maken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.