• Doll House
    Everyone thinks that
    we're perfect.





    Story
    Weet jij wat er vroeger allemaal in je poppenhuis afspeelde toen jij de kamer verliet? Nee, niemand weet het. Men denkt dat er niks gebeurd, maar er is wel degelijk wat gaande. Mandy Martin, een dame die voor haar verjaardag een poppenhuis kreeg, had er ook niks van verwacht. Ze geloofde men en liet het poppenhuis achter in haar slaapkamer, maar dat was een fout, want haar poppenhuis is al ze weg is pas echt een dolle boel. Wat er gebeurd? Elke keer als de deur gesloten wordt gaan de armen bewegen, krijgen de benen gevoel en gaan de monden open. De poppen krijgen hun gedachten terug en nu begint hen leven als de poppen in een poppenhuis. Had je dat niet verwacht? Mandy ook niet, maar toch is het wel degelijk waar. Wij volgen de poppen in haar poppenhuis als zij de kamer verlaten heeft. Hoe hen leven zich afspeelt in haar poppenhuis.

    Rollen
    MEIDEN VOL
    naam - geslacht - faceclaim - username - pagina

    Hermoine Cain - meisje - Melanie Martinez - CarouseI - 1.3
    Olive Jackson - meisje - Emily Bador - Vesania - 1.5
    ??? - meisje - ??? - Melancholic - ???
    ??? - meisje - Sabrina Carpenter - JoSnape - ???
    Scarlett Ariana Bones - meisje - Adelaide Kane - Ochtendzon - 1.5
    Helena Lysander - meisje - ??? - Soco - 1.3
    Madelyn Davids - meisje - Chloë Moretz - Iratus - 1.5
    Amore Huntington - meisje - Eliza Kayudina - Desierto - 1.3
    Veronica Reed - meisje - Kimmy Schram - Ochtendzon - 1.6
    ??? - meisje - ??? - _Orphan_ - ???

    ??? - jongen - ??? - CarouseI - ???
    ??? - jongen - Orlando Bloom - Allmilla - ???
    ??? - Jongen - Logan Lerman - Iratus - ???
    ??? - jongen - ??? - Atarau - ???



    Lijst

    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Overig


    Regels

    - Een kort woordenaantal, makkelijk haalbaar.
    - Er bestaan geen perfecte personages.
    - Nieuwe topics worden gemaakt door mij, tenzij anders aangegeven
    - Wij volgen sowieso de huisregels van Quizlet.
    - Relaties&Shit is voor het praattopic, onthoudt dat.


    PRAATTOPIC


    Just say you'll be my firefly, take everything or nothing at all.

    FRANCIS PORTMANN

    "Let's play a game!"

    ••• ••• •••

          Een grinnikend lachje doorbreekt de korte stilte die tussen Olive en mij hangt. Jo.
          'N'awh... Sad,' zegt ze terwijl ze zichzelf een kop koffie inschenkt. 'Wil je een herstelgesprek?' Spot? Jazeker. Mijn lichte irritatie weerhoudt me er echter niet van om Jo te groeten - want ik groet eigenlijk iedereen.
          'Goedemorgen Jo,' zeg ik kalmpjes, haar opmerking negerend. 'Goed geslapen?' Precies wat ik ook aan Olive heb gevraagd. Standaard, bijna. Eigenlijk heb ik niet echt banden met de mensen in dit huis, het is alleen maar dat ik het onbeleefd vind om mensen gewoon te negeren. Ik vind het zelf ook fijn als mensen me dat vragen - al doen ze dat nooit.
    ••• ••• •••


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    Etamin Dragão:
    Ik zuchtte even als ik Cameron de trap luid hoorde op komen stampen, maar besloot het te negeren en probeerde terug in te dommelen. Ik hoorde dat hij zich aankleedde en dan sloeg hij de deur dicht, voor mij het teken om nog eens luid te zuchten en dan maar op te staan. Fijne buurman zeg...
    Ik zocht wat kleren uit de kast en trok deze aan. Ik geloof dat ik één van de laatsten was, dus slenterde ik naar de plek waar de badkamer moest zijn. Ik opende de deur en sloot die terug achter mij, waarna ik naar de lavabo liep en water in mijn gezicht gooide. Ik deed mijn gewoonlijke ochtendroutine en toen ik klaar was, ging ik de badkamer weer uit, iets wakkerder dan daarstraks.
    Ik ging de trappen af en ging naar de keuken. Nu ik het mij zo bedacht, ik kende lang iedereen niet bij naam... Ach, dat werd maar ontdekken hé. Ik kwam de keuken in en liep in stilte op de ontbijttafel af.


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Logan       Addams

    Makes By Christian Addams||Nickname: Free

    Don't judge me. I was born to be awesome, not perfect.
    Ik zette de douche uit en droogde mijn lichaam langzaam af. De kleren die ik klaar had gelegd liggen nog altijd op de wasmand, klaar om aangetrokken te worden. Snel droog ik mijn haren en trek ik mijn kleren aan waarna ik de deur open gooi en naar mijn kamer loop. Ik pak de telefoon, die eigenlijk nep is als Mandy er is, en doe mijn oortjes in. Ik maak een paar losse danspassen waarna ik naar beneden loop en de muziek door mijn lichaam laat stromen. Ik glimlach waarna ik merk dat ik de keuken ben ingelopen en zie hoe anderen aan hun koffie begonnen zijn. In tegenstelling tot hen zet ik thee voor mezelf klaar en kies een smaak terwijl ik vrolijk ''goedemorgen'' roep en een hairflip doe. ''Iedereen lekker geslapen?'' Ik doe mijn oortjes uit en zet de muziek op pauze terwijl ik de thee in een beker doe en de aardbeien smaak erin doop.


    kleding||hair


    Darling, go buy a personality.


    Etamin Dragão:
    Ik was in gedachten verzonken en zat naar mijn glas melk te staren, terwijl ik in mijn hoofd een dilemma uitvocht. Ik was normaal niet zo lui van aard, maar ik had toch best wel zin om terug in bed te kruipen. Maar aan de andere kant wou ik ook op zoek gaan naar glinsterende spullen... Ik keek op van mijn glas melk toen ik iemand binnen hoorde komen en die ons ook nog eens vrolijk begroette. Het was een meisje en haar naam begon met een L... of was het met een A? Ik wist het niet meer zo goed, maar ja. Ik haalde mijn schouders op en antwoordde: "Best wel goed, en jij?"


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Logan       Addams

    Makes By Christian Addams||Nickname: Free

    Don't judge me. I was born to be awesome, not perfect.
    ''Goedemorgen Etamin!'' In een soepele beweging sluit ik de koelkast en pak een lepel. Mijn kwark, die ik dus net uit de koelkast haalde, zette ik neer waarna ik tegen over hem ga zitten. ''Ja, heerlijk.'' Ik neem een hap van mijn kwark en trek mijn wenkbrauw op, ''alleen een glas melk?'' De volgende hap kwark ging in mijn mond terwijl ik hem verbaasd aankeek. ''Moet je geen hamburgers eten of zo iets? Dat doen mannen toch?'' Ik glimlachte om mijn grap, ik hoopte dat hij ook doorhad dat het ironisch bedoelt was.'' De lepel ging terug naar de bak waarna ik hem langs de kant schraapte en de hap in mijn mond deed. ''Er staat nog een kwark in de koelkast als je wil.''


    kleding||hair


    Darling, go buy a personality.


    Etamin Dragão:
    Ik glimlach even. "Ik zit nog maar pas aan tafel, ik heb nog niet echt de tijd gehad om iets anders te pakken...", verklaar ik. "En nee bedankt, hamburgers op een morgen zijn iets te zwaar voor mij", antwoordde ik met een glimlach. Ondertussen zag ik hoe ze lepel na lepel zat te eten en fronste toch wel even. ''Er staat nog een kwark in de koelkast als je wil", zei ze en ik schudde mijn hoofd. "Ik pak wel brood en salami", zei ik en voegde daad bij woord. Ik pakte twee sneetjes brood en twee plakken salami, om dan ook nog de boter te pakken en mijn boterhammen klaar te maken. "Weet iemand eigenlijk wie die held was die de wekker uitzette?" vroeg ik terwijl ik een hap van mijn boterham nam.


    The antidote for fifty enemies is one friend. ~ Aristotle

    Kenneth       Stark


    Make by Peeta Stark||Nickname: Weirdo

    Weird is a side-effect of awesome.
    ''Kenneth is de naam van een jongen die altijd voor je klaar staat als je iets nodig hebt, maar 's ochtends? Je moet er maar voor zorgen dat je 's ochtends geen problemen krijgt, want Kenneth komt dan niet zijn bed uit.'' Ik zuchtte terwijl ik de zin uitsprak en naar de derde badkamer liep en de deur opende. Ik deed de deur op slot terwijl ik naar mezelf keek in de spiegel. Ik zag er uit als een man die een wilde nacht heeft gehad, maar eigenlijk heb ik gewoon geslapen. Ik zuchtte terwijl ik mijn haar met moeite in model bracht. Mijn kleding zag er nog goed uit. Ik zuchtte toen ik de deur opende klopte op de deur van Logans kamer. ''Is hier nog iemand die slaapt?''


    outfit

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 20:02 ]


    Darling, go buy a personality.

    Bouncing Ball
    Clothing | Talking to no one yet
    They call me "Bouncing Ball", and "Idiot", and I'm alright with that.

    Eenmaal wakker door iemand die hard door de gang stampte, en vervolgens ook nog eens Logan die de kamer al verlaten had, besloot ik dat het misschien toch ook wel een idee was om op te staan.
          Er werd op de deur geklopt. 'Is er hier nog iemand die slaapt?'
    Ik herkende de stem niet direct, maar goed. 'Wel iemand die niet slaapt,' zei ik terug terwijl ik de blauwe Alice jurk die nooit was uitgedaan glad streek. Ik kon er nog wel een dagje mee, waarschijnlijk.
          'Maar geen Logan meer,' voegde ik er snel aan toe.


    obsessive rage

    S C A R L E T T B O N E S
    Soundtrack
    Oh darling,
    go buy a personality.

    Ik zag hoe de mensen naar beneden kwamen, maar bleef mooi bij Hermoine zitten. Ik zag hoe Francis bezig was met een heldendaad, maar ook dat boeide me niet. Ik had een het-boeide-me-niet moment en negeerde iedereen totaal. Ik pakte mijn boek en liet mijn ogen over de woorden vliegen. De hoofdstukken gingen langzaam voorbij en glimlachte. Ik sloeg de volgende bladzijde om, maar hoorde ineens een deur dicht slaan die het hele poppenhuis bijna deed trillen. Ik rende snel naar binnen waar ik door het huis liet galmen: MOEDER OP 2 UUR!


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    D E L I A C L A R K
    Soundtrack
    You know what?
    FUCK YOU.

    "Kan een meisje zoals jij niet zonder een ochtendhumeur'', bracht lover boy me terug. Ik glimlachte, ''touche.'' Ik volgende de jongen, na enige twijfel, mee naar buiten en zette mijn koffie op het tafeltje voor me. Ik ging zitten op de leuning van de bank en keek hoe lover boy genoot van de vloer. "Goedemorgen, of nou ja voor haast iedereen.'' Hij had het tegen Hermoine die ook op de veranda zaten. Ik zag hoe hij genoot van zijn kopje koffie en glimlachte ook. Het licht had een goede wending op mij waardoor ik echter vrolijker werd. ''Je had gelijk, de zon geeft echt een goedemorgen.'' Ik voelde de rust even tot dat ik Scarlett hoorde; ''MOEDER OP 2 UUR!'' Ik schrok op. ''En nu?''


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    V E R O N I C A R E E D
    Soundtrack
    I am not shy.
    I just don't talk
    when I have nothing meaningful to say..

    Voordat ik opnieuw rood werd rende ik naar boven en liep de tweede badkamer binnen. Ik deed de deur op slot en pakte een handdoek van de bovenste plank. Ik kleedde me uit en stapte in de douche waar ik de water stralen over mijn gezicht liet stromen en ervan genoot. Ik deed wat shampoo op mijn hand waarna ik mijn haar waste. Ik glimlachte toen ik na een klein halfuurtje klaar was met douchen en me afdroogde. Ik kleedde me opnieuw aan en wilde net opnieuw naar beneden lopen, maar hoorde Scarlett. ''Moeder op 2 uur!''


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Madelyn "Maddie" Davids

    "We're all playing the game, just different levels. Living the same hell, just different devils."

    《《》》
          Ik glimlach wanneer Veronica net niet rood kleurt maar het lachen vergaat me als ze wegrent. Na een korte blik op Olive, Francis en Jo gooi ik mijn koffie in een keer in mijn mond en ik sta op.
          'Adios, amigo's,' grinnik ik, en ik ren snel achter Veronica aan. Wel jammer dat ze aan het douchen is. Verveeld zak ik onderuit naast de badkamerdeur en ik wacht tot ze stopt. Als ze de badkamer uitstapt ziet ze me niet, ze heeft een en al aandacht voor Scarletts kreet:
          'Moeder op 2 uur!'
          Ik sta op. 'Hallo, lieve Veronica.' Die gaat het vandaag nog zwaar krijgen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 21:20 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    CAMERON       DYLAN       BLACK

    •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •       •


    Glimlachend kijk ik op als ik zie dat Delia er ook bij is komen zitten. Het duurde dan ook niet lang tot ook zij een glimlach op haar gezicht kreeg.
    ''Je had gelijk, de zon geeft echt een goedemorgen.'' Triomfantelijk keek ik haar aan.
    "Dat zei ik toch, al helpt zitten ook" vertel ik haar plagend met een por in haar zij en een knipoog. Echter moest een luide stem het moment verpesten.
    "MOEDER OP 2 UUR" ik zuchtte. Wat een onzin weer. Hoe vaak gebeurde dat nou en hoe vaak waren we ook daadwerkelijk betrapt. Tot noch toe nooit.
    "En nu?" vroeg Dalia. Ik tuitte mijn lippen en mijn blik vloog van de zon naar het huis en weer terug. Ik tuitte mijn lippen en besloot dat niks me van mijn plek kon weg krijgen.
    "Blijven zitten en niet bewegen" zei ik snel terug. Snel zette ik mijn mok neer en keek Dalia aan. "Ze zal toch wel niet naar ons kijken" vervolgde ik.


    "I'm interested in imperfections, quirkiness, insanity, unpredictability.
    That's what I really pay attention to anyway.
    We don't talk about planes flying ; we talk about them crashing"


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    V E R O N I C A R E E D
    Soundtrack
    I am not shy.
    I just don't talk
    when I have nothing meaningful to say..

    Ik schrok wanneer ik Maddie achter me hoorde. Gelukkig zag ik Kenneth een paar meter van me vandaan bij de deur van Logan. ''Hallo, lieve Veronica.'' Ik zwaaide voorzichtig, ''hoi... Maddie.'' Ik slikte en liep voorzichtig achter uit, tot dat ik tegen de reling van de trap aan botste en omkeek. ''Eehmm... Ik moet...'' Ik wees naar beneden en liep nerveus langs de reling. ''Kom je ook?'' Ik slikte een beetje en wees naar beneden. ''Nog een kop koffie?'' Ik kreeg kippenvel van de jongedame, ze bezorgde me rillingen.


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Madelyn "Maddie" Davids

    "We're all playing the game, just different levels. Living the same hell, just different devils."

    《《》》
          'Hoi... Maddie,' zegt Veronica voorzichtig zwaaiend. Ze kijkt aarzelend om. Ook niet slim, nu botst ze tegen de trap op. 'Eehmm... Ik moet...' Ze kan duidelijk niet al te goed uit haar woorden komen, de arme schat. Ik kijk haar fronsend aan. Ze wijst vaag naar beneden en nerveus loopt ze wat langs de reling. Oeh, nu wordt het pas echt leuk. 'Kom je ook?'
          Ik knik kort.
          'Nog een kop koffie?' vraagt ze.
          Ik denk even na. Twee opties. Ik kan Veronica a) de rest van de dag volgen en intimiderend zijn of b) iemand anders lastigvallen met mijn aanwezigheid. Hmm, ik denk dat ik toch maar optie A kies. Met een paar grote passen ben ik bij het meisje en ik sla joviaal een arm om haar schouders. 'Maar natuurlijk kom ik met je mee, lieverd. Tegen een kop koffie kan ik geen nee zeggen!' Ik grijns van oor tot oor.

    Sorry.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2017 - 21:33 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner