Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
O god, ik moest me echt inhouden om niet al mijn stalkontdekkingen te delen met mn vrienden over de werkcollege begeleider die een semi Lucas-lookalike is. Want ik denk dat ze me wel een beetje heel raar zouden gaan vinden als ze weten dat ik hem om die reden ben gaan stalken, hahahaha, oops. Sowieso dat ik die gozer heb lopen internetstalken is een beetje raar.
Ik heb niet snel meer het gevoel dat ik echt stress heb en volgens mij is dat vandaag ook compleet nergens voor nodig, maar toch, blehhhhhhh, kunnen we alsjeblieft skippen naar vrijdag rond en uur of drie?
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Bestel ik genoeg drinkvoeding voor een hele maand omdat mijn licentie tot 28 feb geldig is. Sturen ze maar de helft op, omdat ik er maar 2 per dag mag tot mijn licentie afloopt. Dus extra bestellen mag ook niet. Wat een bullshit.
Die verrekte kutmensen die me elke fucking dag twee keer stoppen als ik naar huis loop van les of boodschappen doen, kunnen beter een ander bijbaantje gaan zoeken voor ik ze een keer aanval, denk je serieus dat ik geld heb voor je kutkrant. En het dan heel gek vinden dat ik nee tegen je zeg en doorloop lol.