Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Dit laat me echt dingen afvragen maar daardoor ben ik echt pathetic want nee het gaat toch niet gebeuren maar i want to en eegh kill me already want ik wil dit echt niet.
Ik ben benieuwd hoe dat ooit zal gaan als mijn ouders er niet meer zijn, want ze zijn de enige reden dat ik het niet doe.
Ik kan niks. I'm a failure at life. Het enige wat ik kan is dingen verpesten, mensen pijn doen en dienen als pispaaltje/gebruiksvoorwerp.
Mocht iemand dit lezen, reageer er dan alsjeblieft niet op en laat mij gewoon.
Ik weet dat je niet wilt dat iemand reageert, maar ik ga het toch doen, want Anna, je kan echt veel. Je kan super goed schrijven. Je bent slim. Je bent een goede vriendin. Denk je echt dat ik iemand voor vakantie mee zou vragen die ik niet mag?
Daarnaast ben je echt een super aardig en lief persoon <3 ik ben niet zo goed in woorden, maar ik vind het altijd super gezellig met jou en je verdient veel meer.
Serieus, ik lieg niet, ik maak geen grapje en ik meen het. Serieus. De volgende keer dat ik je zie, krijg je een knuffel (ondanks dat ik daar ook niet goed in ben)
(kudo)
Dank je.
Nu wachten op bloeduitslag, net een arts laten kijken naar mijn longen, hart, buik. Bloeddruk en zuurstof is goed. Straks komt de internist (geen idee wat dat is) kijken voor verder onderzoek.