• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    — Inner peace, it's hard to find. —

    tbh vind ik dit gewoon valsspelen :/


    Happy Birthday my Potter!

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 9:28 ]

    Weet je wat, hoe zwak het ook is, ik ga jou de schuld geven. Woede is beter dan dit.
    Bedankt om mijn (zelf)vertrouwen naar de kloot te helpen. Ik hoop dat je doodvalt voor ik dat doe.


    Mhm?

    SashaGrey schreef:
    (...)
    Ik zie mezelf mijn ex niet vergeten gezien onze geschiedenis samen. Maar dat zal de tijd laten zien.


    Probeer het verleden daar te laten. Ik ben dat nu ook aan het leren in mijn huidige relatie, omdat ik in het begin heel erg op het verleden bleef terugkomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kom hier zo nu en dan eens kijken en ik vind het altijd leuk om te zien dat dit nog steeds zo'n actieve website is :)

    En stiekem wil ik heel graag mijn onafgemaakte verhaal dat hierop staat af schrijven.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 0:55 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 9:28 ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 9:28 ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 9:26 ]

    Sigh.


    Waarom ben ik geboren als meisje? ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze machinist is echt een wilde man. En waarvoor was die noodstop? Ik had even hartverzakkingen en dacht dat we iets/iemand aangereden hadden 😨

    [ bericht aangepast op 30 jan 2017 - 8:03 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik moet stoppen hier energie in te steken, niet goed voor mijn hart.


    Queer zijn is gewoon alles

    Okay ik heb m ingeleverd and now we wait... dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een professionele schrijfwedstrijd. Wauw.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Okay ik heb m ingeleverd and now we wait... dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een professionele schrijfwedstrijd. Wauw.


    *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plisetsky schreef:
    Waarom ben ik geboren als meisje? ;-;


    This ain't no place for no better man.